Albon objasnio što je pošlo po krivu u 2020.

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 3 min 3 komentara

Alexander Albon ne odustaje od povratka u Formulu 1 i jasno poručuje da ponovo želi svoje trkaće mjesto. U osvrtu na 2020. godinu prepoznao je što je za njega pošlo po krivu i zašto je osvojio manje od polovice bodova Maxa Verstappena iako je odradio više krugova.

“Ruku na srce, situacija je išla nabolje. No, to se dogodilo prekasno. Mislim da je moja najbolja utrka sezone bila Abu Dhabi.”

Albon je sezonu završio četvrtim mjestom, iza pobjednika Verstappena i dva Mercedesa. Samo je dvaput prošle sezone bio bolje plasiran, a i to je bila djelomična posljedica odustajanja drugih vozača – u Bahreinu i Mugellu.

“Mislim da mi je nedostajalo iskustva.”

“Osjetio sam to tijekom godine kad bih surađivao s mojim inženjerom. Tek smo počeli shvaćati što se treba napraviti da izvučemo brzinu iz bolida. To je proces koji traje.”

“Osjetio sam da sve više toga sjeda na svoje mjesto kako se bližio kraj godine. Možda neki rezultati nisu bili sjajni, ali općenito sam bio na putu napretka.”

Na njegovu žalost – Red Bull nema previše strpljenja za vozače kojima je potrebno vrijeme za snalaženje. Daniil Kvyat i Pierre Gasly su primjeri koji pokazuju da Helmut Marko uvijek ima spreman prst na okidaču.

Ove sezone Albon će ostati povezan s Red Bullom, a što se tiče Formule 1 – odrađivat će posao u simulatoru i bit će na raspolaganju ako se pokaže da AlphaTauri treba zamjenu.

“Neću ove godine biti previše u bolidu. Ali, prije svega – mogu provesti vrijeme učeći. Bit ću prisutan na svim stazama i moći ću shvatiti perspektivu inženjera i kako ekipa funkcionira u nekom dubljem smislu.”

I dalje je uvjeren da svoj talent može dokazati u bolidu koji mu bolje odgovara i kojime može vladati:

“To nije bio bolid jednostavan za vožnju. Dio mene zna da bi rezultati bili puno bolji da sam se mogao opustiti u tom bolidu. Trenutno radim na tome na ovom bolidu RB16B. Poanta je učiniti bolid bržim. Puno toga sam radio tijekom zime.”

Ovo nije prvi put da Albon ima neizvjesnu budućnost. Još je 2012. godine dobio otpusno pismo iz Red Bullove škole mladih vozača. Vjeruje da se i ovaj put može vratiti, baš kao i tada.

“Puno puta sam tijekom karijere bio u ovoj situaciji. Vjerujem u sebe i znam da se mogu vratiti. To je moj cilj. Već sam dobivao otkaze i ovo nije prvi put. Naučio sam da se sve svede na to – koliko nešto želite. Moja želja je veća nego kod bilo kojeg drugog vozača, a s time dolazi velika odlučnost. Neću se zaustaviti niti u jednom trenutku. Što se mene tiče – glavu dolje i marljivo raditi. Došao sam do tu jer sam bio marljiv, a kao što sam rekao – želim opet to vozačko mjesto.”


Odgovor

3 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Problem je što RB traži strojeve a vozači su ljudska bića.



    4
    3

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Pa da ga Hamilton nije zatvorio na prvoj utrci u Austriji moguće je da bi Albon bio pobjednik te utrke i tko zna u kojem bi smjeru krenula sezona i Albonova karijera… moguće je da ga je ta utrka te Brazil sezonu ranije malo previše obeshrabrio jer u te dvije utrke Albon je pokazao da je sposoban doći u borbu za pobjede… ne znam.. nakon toga se totalno izgubio. Šteta



    3
    3

    0
    • Bar
      pajk1 Prikaži

      Obe utrke je usao u borbu za podijum nakon odustajanja drugih vozaca (sudar 2 Ferrarija, Maxov peh u Austriji) i izlaskom safety cara gdje je oba puta imao srece sto ga je ekipa dovela u poziciju za podijum/trijumf.
      Po paceu u spomenutim utrkama je bio daleko iza ostalih, kao i u svim ostalim utrkama prethodne sezone.
      Prerano je dosao u Red Bull, nije se snasao i eto.



      1
      1

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.