Formula 2

Charouz predstavio potpuno novu postavu za 2021.

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charouz Racing System krenut će u novu sezonu Formule 2 s potpuno novom vozačkom postavom – nju će činiti bivši Camposov vozač Guilherme Samaia i debitant David Beckmann.

Češka momčad natječe se u F2 od 2018., a nakon dvaju uzastopnih šestih mjesta, prošlu su sezonu završili na sedmom mjestu u momčadskom prvenstvu. U 2020. su za njih vozili Louis Deletraz koji zasad nema mjesto u F2, ali se spominjao kao mogući kandidat za mjesto u MP Motorsportu i Pedro Piquet koji je nakon sezone najavio da se neće nastaviti natjecati u kategoriji.

“Drago mi je što su David i Guilherme s nama ove sezone”, rekao je Antonin Charouz, šef momčadi.

“Sezona 2020. je vjerojatno bila jedna od najtežih u povijesti motorsporta, no bili smo jaki i držali smo fokus kako bismo izvukli maksimum.”

“Puno sam optimističniji oko sezone 2021. jer imamo jasnije smjernice za napredak, što nam omogućuje da budemo više fokusirani na rad na stazi. Već smo imali zadovoljstvo surađivati s Beckmannom i Samaijom na testiranju, a rezultati su bili pozitivni i ohrabrujući za obojicu.”

24-godišnji Brazilac Samaia imao je katastrofalnu debitantsku sezonu s Camposom. Nije osvojio bolji plasman od 14. mjesta i bio je jedini vozač koji je nakon pune sezone ostao bez ijednog boda.

David Beckmann stiže iz Formule 3. 20-godišnji Nijemac prošle je godine osvojio dvije pobjede i završio ukupno šesti, a u karijeri u formulama koja traje od 2015. nema bolji ukupni plasman od četvrtog mjesta iz talijanske F4 iz iste godine. Još od 2016. natjecao se u kategorijama na razini F3.

Na ovogodišnjem gridu ostala su još samo dva nepopunjena mjesta – jedno u MP Motorsportu i dva u Tridentu.

Zasad potvrđene vozačke postave za 2021.

Prema RacingRobert ŠvarcmanOscar Piastri
UNI-VirtuosiGuanyu ZhouFelipe Drugovich
CarlinDan TicktumJehan Daruvala
Hitech Grand PrixLiam LawsonJuri Vips
ART Grand PrixChristian LundgaardTheo Pourchaire
MP MotorsportLirim Zendeli
Charouz Racing SystemDavid BeckmannGuilherme Samaia
DAMSRoy NissanyMarcus Armstrong
Campos RacingRalph BoschungGianluca Petecof
HWA RacelabMatteo NanniniAlessio Deledda
Trident

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni