Izdvojeno

Alfa Romeo predstavlja svoj C41

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Alfa Romeo danas u Poljskoj predstavlja svoj novi C41.

Galerija fotografija

Komentiraj

20 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Jako mi se sviđa.



    2

    0
  2. Najljepsi bolid unazad 15 god imo.



    1

    1
  3. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ljepsi nego zadnje dvije godine



    1

    0
  4. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Dobro izgleda.
    Jel se to meni čini ili su svi dosad predstavljeni bolidi malo “izravnali” noseve tj. smanjili kut?



    2

    1
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nekako mi se čini, da Orlen “agresivno” ide u F1…..



    1

    1
  6. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Najljepši njihov dosad



    1

    0
  7. Kimi će bit sretan jer mu bolid ima steering wheel :D


    0

    1
  8. Michael Schumacher
    Ante86 Prikaži

    Dosta veci centralni otvor/kanal za hladjenje motora, sto bi trebalo znaciti da su hladnjaci drugacije postavljeni i Nadam se da motor isporucuje znacajno vise snage! Jako lijepo izgleda!



    3

    1
  9. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Meni osobno najlipsi bolid još od 2009 sezone pa nadalje 😍😍😍😍😍


    0

    0
  10. Toto Wolff
    BoJack Prikaži

    Izgleda da su se ove godine svi podigli razinu iznad po izgledu :) Nadam se podjednako zabavnoj sezoni


    0

    0
  11. dobro izgleda, nadam se da će i dobro ići. :)


    0

    0
  12. Mclaren
    raca Prikaži

    meni i inače Alfa lijepo izgleda. Ovogodišnja još ljepša



    2

    0
  13. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ljepotica. Nadam se i boljim performansama.



    2

    0
  14. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Dosad izgledom najljepši predstavljen bolid.



    1

    0
  15. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    alfa je prosle godine izgledala lijepo.
    a ovo je baš pravi nastavak i korak naprijed po vizualu. sve je prepoznatljivo a inovativno. lajkujem



    1

    0
  16. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Još da bar bude brza koliko je lijepa, nitko sretniji.



    1

    0
  17. bude li ono “oku nevidljivo” i brzina na nivou izgleda bit će puno više bodova nego 2020. naravno , ako i vozači budu na “nivou izgleda” bolida .


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni