Izdvojeno

Horner: Red Bull donio „odraslu“ odluku da gledaju van svoje vozačke akademije za 2021.

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Christian Horner kaže kako je Red Bull donio „odraslu“ odluku kad su se u potrazi za vozačem za 2021. odlučili tražiti van Red Bullove vozačke akademije za mlade vozače.

Sergio Perez, koji je zamijenio Alexa Albona, je prvi vozač koji će voziti za Red Bull, a da nije došao iz njihove akademije još od Marka Webbera, koji je došao u momčad 2007. kad mu je momčadski kolega bio David Coulthard.

Nakon što je Sebastian Vettel zamijenio Coultharda koji se umirovio na kraju 2008. godine, za Red Bull su vozili samo oni vozači koji su bili promovirani iz Toro Rossa/AlphaTaurija.

Po odlasku Daniela Ricciarda iz momčadi na kraju 2018., momčad se mučila s pronalaskom zamjene pa su tako u vrlo kratkom periodu zamijenili dva vozača – Pierrea Gaslyja i Alexa Albona.

Stoga, odlučili su pronaći vozača van svoje vozačke akademije u nadi da se taj vozač neće mučiti protiv Verstappena kao što je to bilo u slučaju Gaslyja i Albona. Na kraju sezone su objavili kako je Albon premješten na poziciju rezervnog vozača, a njegovo mjesto će preuzeti Perez koji je skoro ostao bez mjesta u Formuli 1 nakon što je objavljeno kako će Sebastian Vettel voziti za Aston Martin.

U intervjuu za časopis Autosport, Christian Horner je izjavio sljedeće:

„To je bila strahovito teška odluka, odluka za koju smo, na svu sreću, imali dovoljno vremena razmotriti sve opcije – imali smo cijelu sezonu zapravo.

I jako je neuobičajeno da vozač Sergiove kvalitete i sposobnosti bude dostupan. Tako da smo jednostavno mislili kako nam je bolje staviti iskusnijeg vozača kraj Maxa za 2021.

Smatram kako je to bila odrasla odluka da odemo van programa [za mlade vozače] i damo Sergiu priliku.

Očito, vozio je vrlo dobro prošle godine – pogotovo u zadnjoj trećini sezone.“

– Christian Horner

Vezano za Albonovu budućnost, Horner je izjavio kako momčad nastavlja raditi s i razvijati Albona. Uz to, Albon će se ove sezone također natjecati i u DTM-u.

„On je definitivno i dalje dio ove momčadi – štoviše, baš danas vozi simulator“.

– Christian Horner

Na pitanje što će Perez pridonijeti momčadi, Horner je odgovorio:

„Ima deset godina iskustva u Formuli 1, mislim da je demonstrirao svoju sposobnost izvući maksimum iz Pirelli guma.

I, naravno, jednostavno donosi jako puno iskustva – [iskustvo] podija koje je osvojio i rezultata koje je ostvario u bolidima koji su, do prošle godine, bili daleko od konkurentnih.

Poznajem Sergia jako dugo – davno je vozio za moju momčad u GP2 [Arden International, 2009.], i uvijek sam pratio njegovu karijeru s puno interesa.

I jednostavno se radilo o nizu okolnosti koje su se prikazale kao prilike te je jednostavno imalo smisla da Sergio vozi uz Maxa ove godine“.

– Christian Horner

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni