Izdvojeno

5 korisnih alata za praćenje Formule 1 za koje vjerojatno ne znate

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

1. Raspored utrka za kalendar

Točna vremena svih sesija svih utrka možete brzo uvesti iz službenog kalendara na Formula1.com web stranici. Podržani su kalendari za Google, Apple i Outlook, a skinuti ih možete klikom na “sync now” na ovom linku: https://www.formula1.com/en/racing/2021.html

2. Statsf1

Nije problem naći broj pobjeda za svakog vozača, broj pole positiona, postolja, utrka i slično. Ali, ako vam padne na pamet pronaći koji je vozač imao najviše pobjedničkih postolja prije prve pobjede ili koji je vozač imao najviše odustajanja u nizu? Statsf1.com je pravo rješenje.

3. Tfeed alternativni live timing

https://f1.tfeed.net je besplatan servis koji se “od 2009. godine bori za zabavu”. Drugim riječima, pružaju besplatan live timing, kako uživo tako i unatrag 12 godina. Ako vam se ne dopada bijela pozadina i zastarjeli stil, otvorite “inspect element” u vašem pregledniku, te umjesto linije:

<link rel="stylesheet" 
href="css/liveplay.css" 
type="text/css">

napišite

<link rel="stylesheet" 
href="https://www.f1puls.com/css/
liveplay.css" type="text/css">

A umjesto linije

<link rel="stylesheet" 
href="css/holders.css" type="text/css">

napišite

<link rel="stylesheet" 
href="https://www.f1puls.com/css/
holders.css" type="text/css">

4. Race Control

Race Control je open source aplikacija za Windows operativne sustave, a u njoj mogu uživati samo oni koji imaju pretplatu na F1TV Pro. Dobijete puno moćnije sučelje od standardnog F1TV-a, a ono uključuje gledanje uživo kao i gledanje snimki, skidanje snimki, jednostavno dostupne dodatne sadržaje, paralelne prozore različitih kadrova i ostalo.

Download: https://github.com/robvdpol/RaceControl

Race Control

5. F1puls Android aplikacija

F1puls aplikacija objavljena je u veljači 2019. godine i aktivno ju koristi više od 900 korisnika. Kao glavni razlog upotrebe pokazala se mogućnost da se na pametni telefon primi notifikacija kad je objavljena nova vijest o temi za koju ste zainteresirani. U postavkama aplikacije možete odabrati o kojoj ekipi želite primati obavijesti, a ispod svake vijesti su dostupne sve teme na koje se možete pretplatiti.

Download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.puls.f1hr

Komentiraj

17 komentara

  1. Je li istina da formula vise nece biti na areni?



    1

    0
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Tfeed alternativni live timing, da li imaju vremena sektora u ovoj aplikaciji?
    Da li može na ovoj stranici da se gledaju live timing prethodnih utrka? Vidim da na stranici ima sekcija arhiva, ali kad sam kliknuo nisam uspio da dobijem live timing.



    1

    1
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Tfeed alternativni live timing, da li imaju vremena sektora u ovoj aplikaciji?

      Imaju, ako se dobro sjećam.
      Meni je bila jako draga prije već što sam F1 Access počeo koristiti.
      Ali su imali problema sa prijenosom nekih utrka, što je mene osobno najviše nagnulo na to se pretplatim na F1 Access.



      2

      0
      • Mattia Binotto
        Har Kl Donator Prikaži

        Ma i ja sam plaćao, sad čekam ne bi li dali onaj popust 50% off na F1TV.
        Ali ako ovo radi, da ne plaćam bezveze, jer imam SK. Međutim, ako imaju ponekad problema, nije to to. Meni to i treba u tom trenutku kad je live. Nakon toga mi ništa ne znači ;)

        Ali odavno mi je smetalo to što na zvaničnoj stranici, nema arhiva live timinga.
        Dok sam imao F1TV, nisam gledao snimke utrka, jer bez live timinga nije to to.



        1

        1
  3. Ima li netko promo code za f1 pro



    2

    0
  4. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Jel ima neko problem da mu se nece spremit clanak kad klikne “spremi”?



    1

    0
  5. Jel itko uspio dodati kalendar u Google meni izbacuje grešku da moj mali nije valjani mail od Google,a otvori moj Google kalendar kad kliknem na sync.



    2

    0
  6. “Statsf1.com je pravo rješenje. ” bem ti , da sam zna za ovo … a ja svo vrime jedino koristija wikipediju ka izvor informacija :(



    4

    0
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Pitanje!

    Hoće li mi se pretplata F1TV pro automatski produžiti za 2021, tj. hoće li mi skinut s računa pare, ili će me pitat kad istekne godina dana što/kako/kada/ želim. Iskustva od prošle godine?



    1

    0
  8. Bridgestone
    ivan727 Prikaži

    Ima li netko informaciju hoće li F1 biti dostupna u MaxTV osnovnom paketu ili će biti potreban dodatni paket?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni