Izdvojeno

Grosjean kontaktirao Mercedes kako bi vozio njihov bolid

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Romain Grosjean kaže da su njegovi planovi za vožnju Mercedesovog bolida blizu realizacije.

Podsjetimo, Mercedesov šef Toto Wolff je nakon Grosjeanovog strašnog udesa u Bahreinu prošle godine rekao da će mu ponuditi da odradi nekoliko krugova u njihovom bolidu ako se nitko drugi ne ponudi, a sve zato da mu ta nesreća ne bude posljednje iskustvo u Formuli 1.

Grosjean je to potvrdio u razgovoru s navijačima na društvenim mrežama:

“Razgovarao sam s njima i trenutno dogovaramo posljednje detalje oko izvršavanja tog plana.”

“Mislim da će to biti sjajno.”

Haas je rekao kako oni neće moći pružiti Grosjeanu tu šansu jer nemaju pogonsku jedinicu koja bi im za to mogla poslužiti, a pravilnik Formule 1 je vrlo strog oko korištenja novih bolida izvan trkaćih vikenda.

Grosjean je bolid pogonjen Mercedesom posljednji put vozio 2015. godine, a u tom Lotus-Mercedesu je u Belgiji ostvario i pobjedničko postolje.

Komentiraj

4 komentara

  1. Ajde super,nadam se da ces uzivat u voznji,a Toto tebi svaka cast


    0

    0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A lijepa gesta nema šta..O daj okreni taj ringišpil…



    1

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Isto je Ferkan to moga napravit, ako je 8 vozaca vozilo moglo je i 9



    2

    0
  4. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Cinjenica da vec neko vrijeme trazi ovu sansu me cini tuznim…
    Izuzetan vozac i talenat samo sto nije uspio imati pravu podrsku i vjerovatno sto mu je politika nepoznata stvar.
    Steta.
    Ali Toto to zna. On i Max su ustavri jako slicni samo sto Max ima podrsku i iskustvo prefriganog oca. (ne kao nesto negativno)


    0

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni