Izdvojeno

Williams bi ove sezone mogao biti ružičast

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Upečatljiva ružičasta boja kakvu smo navikli gledati na bolidima Racing Pointa od ove bi sezone mogla krasiti bolide Williamsa ako se pokaže da su točna nagađanja o dolasku BWT kao sponzora ekipe iz Grovea.

Kako je Racing Point postao Aston Martin – njihova livreja morala je biti klasično zelena. S druge strane, jedan od uvjeta BWT bio je upravo dominacija njihovog vizualnog identiteta pa je bilo jasno da tom partnerstvu nema budućnosti.

Iako još nema potvrde da će austrijska voda ostati u F1, britanski Autosport tvrdi da još uvijek postoji mogućnost da surađuju s Williamsom. Istovremeno, Ralf Schumacher implicitno tvrdi da je BWT puno bliži Haasu.

“Jedan sponzor je upravo postao dostupan. Iako, ova boja vas ne bi nužno asocirala na Micka [Schumachera].”

Glasnogovornik Williamsa nije htio komentirati ovu glasinu.

Komentiraj

12 komentara

  1. Williams
    DoDo13 Prikaži

    NO WAY!!!! NOOOO



    4

    0
  2. Rado bih da ostanu u F1 (bwt) cisto radi sarenila i razbijanja monokromatskih nijansi.
    Ali bi ih radije vidio na Haasu nego na Williamsu. Ne mogu si zamisliti pink Williams.



    11

    1
  3. Guenther Steiner u ružičastom. Opet će psovati.



    4

    2
  4. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Koliko sam ja shvatio iz engleskih medija, ipak je Haas bliže ružičastoj nego Williams.
    Ionako su sve to samo priče, može se još svašta promijeniti do početka sezone.



    3

    0
  5. I nemos se rijest te pinki boje :(



    3

    0
  6. Fernando Alonso
    Luka Kolak Prikaži

    Mislim da ipak vuče na stranu američke momčadi jer 1. nisu još objavili datum predstavljanja tako da vrlo lako moguće da još pregovaraju, 2. Gene Haas definitivno nije u plusu po pitanju bilance, a ovakav sponzor bi im podosta pomogao, prije svega financijski.



    2

    0
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    roza je upecatljiva i trebala bi ostati u f1



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni