Helmut Marko: Verstappen bi mogao napustiti Red Bull nakon 2021.

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 2 min 53 komentara

Red Bull je ove sezone pod dodatnim pritiskom da isporuče bolid sposoban za pobjede jer bi u protivnom Max Verstappen svoju sreću mogao potražiti u drugoj sredini.

Helmut Marko je potvrdio da u Maxovom ugovoru postoji takva klauzula:

“Da, postoji stavka o performansama. Ne želim o detaljima, ali suština je ta da se Max mora moći boriti za pobjede i naslov. Ako to bude mogao – njegov ugovor će se produžiti. Ako ne bude mogao – bit će slobodan.”

Što to točno znači? Nizozemski F1-insider portal iz svojih izvora doznaje da Red Bull ne smije biti sporiji od 3 desetinke po krugu za najbržim bolidom, pretpostavka je da će to biti Mercedes.

No, ako se pogleda 2020. godina – Red Bull to nije ispunio. Zaostatak za Mercedesom, odnosno za Lewisom Hamiltonom u prosjeku je iznosila oko pola sekunde.

Helmut Marko zna da Red Bull može isporučiti bolji bolid:

“To je naš cilj i vjerujem u to. Ne samo zbog Maxa nego zbog našeg DNA koji ima ugrađenu želju za pobjedama. Na putu smo i mislim da možemo to isporučiti.”

[vozac broj=”33″ ime=”Max Verstappen” momcad=”Red Bull” sezona=”2020″]


Odgovor

53 komentara

  1. Fia
    Realista Prikaži

    Ma gdje bi otisao osim u Mercedes, a tamo je iduci na redu Russell. Plus Hamiltonov veto hehe
    Nema bas previse opcija.



    5
    0

    5
  2. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    S obzirom na Hamiltonov kratki ugovor i činjenicom da će nakon ove sezone imati 8 naslova prvaka, Maxu se dobro piše.
    Također vjerujem da bi Max pristao na daleko manju plaću od onoga što prima Hamilton. Hamilton je veliki brend i poznato ime, ali bome je i Max, samo će manje koštati i mlad je. Da se razumijemo, Hamilton će se uvijek isplatiti, to je veliko ime, ali računam na to da se njemu neće više dati nakon 8. naslova….



    10
    6

    4
    • Fia
      Realista Prikaži

      Mercedes nece uzimati Maxa vec Russella.



      8
      4

      4
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Russell se treba dokazati kao sposoban za isporučivanje konstantno dobrih performansi. Do sada to nije pokazao. Pogotovo bode u oči razbijanje bolida iza sc-a. Dakle Max je trenutno bolji izbor. Zato je šteta kaj Russell nije već ove godine u mercedesu, da vidimo kako se snalazi pod pritiskom borbe za naslov.



        3
        -9

        12
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Istina je da kod Russella bode u oči to razbijanje pod SC u poziciji za osvajanje prvih bodova – zapravo mu se praktički ista stvar dogodila i u Njemačkoj pretprošle godine kada je pri kraju utrke izletio i otvorio Kubici put do bodova (iako to na stazi nije bilo za P10, DSQ za Alfe je naknadno dao bod Kubici), no mislim da to nisu razlozi za otpisivanje Russella, pogotovo ne u kontekstu konstantno dobrih performansi. Jednostavno su mu se te greške dogodile u najgorem mogućem trenutku, ali to ne mijenja činjenicu da je u svim ostalim utrkama radio fenomenalan posao, a i pogotovo u kvalifikacijama, gdje ne samo da je uvijek bio ispred timskog kolege, nego je taj Williams redovito gurao do Q2. Brzine mu ne nedostaje, a vjerujem da je itekako sposoban za isporuku konstantnih top rezultata.

          Ako ćemo ga izravno uspoređivati s Verstappenom, on ni u šestoj sezoni nije savršen, tj. potkradaju mu se neke glupe greške. Iz glave mi na pamet padaju razbijanje bolida u izlaznom krugu na VN Mađarske i spin iza Pereza na VN Turske, ne znam je li bila možda još koja. Moja poanta nije da je Verstappen zato loš, već upravo suprotno, da se i najvećim talentima s puno više F1 iskustva događaju takve greške.



          8
          5

          3
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Slazem se s tobom Lovro, ali max je greske cinio ma vrhu poretka s top vozacima, dok russel je ipak pogreske cinio s puno manje presinga, al definitivno zasluzuje priliku jer je dovoljno pokazao u mercovom bolidu…



          1
          -5

          6
        • Fia
          Realista Prikaži

          Onaj tko je pratio Russella vec zna da se dokazao. Pogotovo utrka s Mercedesom, pritisak na njega na maksimum. Kad bi to zeznuo, bio bi upitan za mjesto u buducnosti, ali sa svojom voznjom pod povecalom, kad su svi gledali u njega, odradio maestralno. Te ne treba zaboraviti koliko su Mercedes i Toto ulozili u njega. Ne pusta se to lako, inace Russell je sasvim u rangu Leclerca i Maxa, a to ce i dokazat.



          12
          8

          4
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          @VRSV546, ne bih se složio oko presinga, mislim da je borba za prvi bod u Williamsu itekako stresan zadatak, ali slažem se s tobom i @Realistom oko pokazanog u Mercedesu :thumbs:



          1
          0

          1
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Ali to nije upsio više je prilika russel upropastia za prvi bod nego max za njegovu pobjedu, al i dalje nije isto bit s hamiltonom vettel leclerc ricci, kao magnusen grozni giovinaci, jedino kimi al on nije više na razini kao ovi gornji a odnos alfe i williamsa je ove godine bila kao i merc i rbr



          2
          2

          0
  3. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Sve mi više miriše na to da je Hamilton out iz Mercedesa nakon ove godine, a Max in.
    U takvom razvoju situacije najviše će izvisiti Russel, ali teško se izboriti u modernoj F1 pored Maxa, budimo realni.



    6
    6

    0
    • LewisFan44 Prikaži

      Mislio sam da Russell neće u Merc jer se Hamilton boji Russella i Toto štiti umjetnu sliku o Hamiltonu, hm.



      4
      -9

      13
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ne štiti Toto umjetnu sliku nego mu ne trebaju dva pjetlića u kokošinjcu. Bottas dobro razumije svoju ulogu, a dovoljno je dobar za skupljanje konstruktorskih bodova i to je fenomenalno. Bolje od toga ne treba.



        11
        11

        0
        • LewisFan44 Prikaži

          I daju Hamu 40 miliona za 1 godinu dok je sve to bi mogao i Russell za 2 miliona?

          Russell smanjio cijenu Hamiltonu, Hamilton ne vrijedi..bla bla bla. Na kraju 40 miliončića za najboljeg vozača u najboljem timu.



          6
          -3

          9
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Torger je pametan dečko zna što radi i zašto to radi. Ja mislim da im je ovo bila idealna godina za smjenu generacija, Toto se sa mnom ne slaže. Vidi vraga, ja sam, za razliku od njega, u tome potpuno nebitan.



          8
          8

          0
  4. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    U međuvremenu …
    Marko: “Hamilton is too expensive for Formula 1”

    https://soymotor.com/noticias/marko-hamilton-es-demasiado-caro-para-la-formula-1-984752

    Stay tuned ?



    2
    -1

    3
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Taman da Mercedes dobije jeftinijeg , novog, svjetskog prvaka, koji će pobjeđivati i ako kojim slučajem ne budu imali extra superioran bolid kao do sada. Navijači Hamiltona bez ljutnje, ali da Lewis nije vozio Mercedes, jedini naslov bi mu bio onaj sa McLarenom.: Da je Lujo takva, nestvarna veličina f1, osvojio bi bar još jedan naslov sa McLarenom u eri Vettelovih naslova, obzirom da smo u dva navrata imali vrlo konkurentan bolid 2010. i 2012.



    9
    4

    5
    • LewisFan44 Prikaži

      Kako da te se ozbiljno shvati kad kažeš da RB nije bio dominantan bolid 2010. do 2013.



      3
      -11

      14
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        2010 i 2012 su naslovi odlučeni u zadnjoj trci. Dakle, niti jedan bolid nije bio dominantan.



        12
        11

        1
        • LewisFan44 Prikaži

          Ako nisi gledao F1 tada onda brzim pregledom tablice tako nešto možeš možda i pomisliti.

          2010. je Vettel griješio i zato nije bio prvak puno prije. Isto vrijedi i za 2012. Isto vrijedi za 2018.


          0
          -17

          17
        • Ayrton Senna
          cenki95 Prikaži

          Zanimljivo kako se uvijek izostavlja da je Vettel 2010. izgubio preko 75 bodova na mehaničke kvarove i u kojima je glavni profiter uvijek ispao Alonso.



          8
          7

          1
        • LewisFan44 Prikaži

          @cenki95

          Na mehaničke kvarove vozač uglavnom ne može utjecati.

          Uz te kvarove da nije bilo Vettelovih grešaka svejedno bi bio prvak ranije što samo govori o jačini tog bolida.



          2
          -11

          13
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Mehanički kvarovi su dio bolida. Ako se kvario nije bio dominantan.



          19
          19

          0
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Da Lewis ima za kolegu nekoga kao što je Vettel imao Webera 2010. i 2012. do danas bi plakao, jedan se sam izborio za prvi naslov u zadnjoj trci, drugi je za prvi naslov imao imao više sreće nego pameti, da Bottas pokušava voziti onako kao Weber 2012. u Brazilu već bi dobio nogu u guzicu… ili ne bi?



        8
        6

        2
        • LewisFan44 Prikaži

          Haha, daj Vettel radi pogreške i dan danas. Zakucavanje u Leclerca u Brazilu kao u Webbera u Turskoj. Da ni ne spominjemo zabijanje u Njemačkoj dok je vodeći.

          Vrtio se, izlijetao, radio je takve pogreške 2010. do 2013., ali je imao toliko jak bolid da je uspio ipak biti prvakom.

          2012. se sam izvrtio i skoro opet Alonsu dao u zadnjoj utrci pobjedu. Srećom bolid je bio takav da je mogao nadoknaditi i krug zaostatka.



          2
          -9

          11
      • Mclaren
        raca Prikaži

        @LevisFan44 ne da mi se puno pisat, al samo da spomenem ’12. g. U prvih pet utrka, Lewis je imao 3 pole.a i dva druga startna mjesta, a osvojio je 53 boda bez pobjede. Nako Kanade, dakle sedam utrka, Hamilton je bio vodeći. Vettel je te godine imao samo jednu pobjedu više od Lewisa. Gdje je tu dominantnost RB? ima tu još nekih stvari, ali, kako rekoh, ne da mi se pisati. Imaš sve na internetu. U ostalom, ja sam zadrti McLarenovac, i u to vrijeme navijao za Hamiltona, al ne mogu reći ono što nije. Pozdrav tebi, ok si, al previše subjektivan kad je LH u pitanju



        11
        10

        1
        • LewisFan44 Prikaži

          Vettel je očajan vozač. Mučio se i kad je imao najbolji bolid. Nikad kad odlučuje vozač Vettel nije odnio prevagu.

          Kakve pogreške ima. Od svih vozača na youtubeu najviše ima kompilacija Vettelovih pogrešaka. Samo top bolid omogućavao mu je ispravku takvih pogrešaka.

          Tako i 2018. kad se Ferrari približio i kad je vozač trebao učiniti razliku Vettel je puknuo kao i svaki put u karijeri. Na njega se ne može osloniti da čini prevagu.



          6
          -10

          16
    • OnlyAlonso Prikaži

      Napokon netko realan,slazem se apsolutno i taj naslov sta je osvojio je bio na knap



      6
      4

      2
  6. OnlyAlonso Prikaži

    Mislim da ce Max u mercedes,znaju oni kolko je Max brz,a da mi je samo vidjet pekmeza i Maxa zajedno,pa ja neznam,to bi valjda bilo epski ukoliko pekmez nebi stavio veto na izbor vozaca



    7
    3

    4
  7. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    ajoj pa gdje će



    1
    1

    0
  8. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    S obzirom na silno i konstantno reklamiranje Maxa Verstappena od strane RB-a , od samog dolaska Maxa u F1 , nekako mi se čini da je Max Verstappen poslovni projekt Red Bulla kojem je cilj njegova prodaja i dobra zarada. Svakako u prilog tome ide ova izjava – sad baš kad se zna da je trenutno slobodno u Mercedesu za 2022. g. (bar teoretski) , Marko daje do znanja da Max ima mogućnost odlaska iz RB. Ne vjerujem da se baš potrefilo i da je to slučajnost , više mi ovo djeluje kao poruka namijenjena Mercedesu.



    1
    -6

    7
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Hoćeš reći da je Marko bio na tečaju kod Mamića u Međugorju?



      7
      6

      1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        E to bi bilo već “miješanje kruški i jabuka” , Mamić je kriminalac.
        Ne treba nikakav tečaj , biznis je biznis . A nažalost danas je novac najvažniji u gotovo svemu.



        2
        0

        2
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Hm, a kako će to Red Bull zaraditi od prodaje Maxa? Nije ti ovo fudbal. Max će preći negdje drugo kad mu istekne ugovor. A ako ima izlaznu klauzulu prije isteka ugovora, opet može otići bez odštete… Prelaskom negdje drugo jedino Max može zaraditi, nikako Red Bull.



      6
      6

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        To zapravo ne znaš. Tko zna što piše u njihovom ugovoru. Možda RB dobiva nešto u zamjenu za to što je Maxu kao maloljetnom izborio superlicencu. Možda zato što je eventualno financirao njegovo nastupanje u nižim kategorijama… Ne znam detalje Maxove biografije, ali ima raznih mogućnosti kako se krpelj mogao nakačit.



        4
        4

        0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          max je odvozio 3 f3 vikenda + macau kao član rb junior tima.
          malo guglam pa naletio na izjavu marka iz 2019.:
          “It was not only about motor racing, he knew all the important things. One of his sponsors is Jumbo, which is a big supermarket chain, and he knew all about the company and the figures. It was impressive. Some drivers, they don’t know where Croatia is, for example!”



          1
          1

          0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Slažem se da nije kao u nogometu , ali kako kaže wapi , ne znamo što sve stoji u ugovoru.
        Primjer da ne mora biti tako jednostavno kao što pišeš je Lando Norris , usotalom i Russell.


        0
        -1

        1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.