Izdvojeno

Mercedes priznaje da ima problema s novim motorom

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 37 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes priznaje da se bori s nekim problemima u pripremi nove pogonske jedinice, kao što je slučaj bio u ovo vrijeme prošle godine.

“Imamo par problema s pogonskom jedinicom. Znamo da imamo probleme, ali imamo puno planova kako sve to popraviti. Sigurni smo da ćemo biti spremni za prvu utrku.”

U ovom stadiju Mercedes već uskoro treba sastavljati prve pošiljke za ekipe koje kupuju njihove motore (McLaren, Aston Martin, Williams), a testiranja na dinamometru su od ove godine ograničena pa se i to treba uzeti u obzir:

“Ove godine imamo još nekoliko stvari na koje treba misliti. Ovo je prva zima tijekom koje moramo reagirati na promjene pravilnika o ograničenju sati provedenih na dinamometru.”

“To znači da se svaki sat mora pametno iskoristiti. Moramo biti produktivni, moramo naučiti o performansama bolida i o pouzdanosti pogonske jedinice.”

“Također, ovo je prva zima tijekom koje se pripremamo za samo jednu nadogradnju tijekom sezone.”

“Sve performanse moramo spakirati u tu prvu pogonsku jedinicu koja će biti na prvoj utrci sezone. Prošlih godina smo to dijelili kroz različite pakete kako bi se nove verzije predstavljale tijekom godine.”

“S time na umu, moramo apsolutno sve spremiti do prve utrke i osigurati potpunu pouzdanost.”

Komentiraj

37 komentara

  1. Kao i svake godine u ovo vrijeme…
    Idemo pricati kako imamo problema da ne misle svi kako cemo opet razvaliti ove sezone, sto vjerojatno i hocemo.
    Ovo je u rangu Ferrarijevog – mi smo mlada momcad…



    22

    5
    • “Imamo par problema s pogonskom jedinicom. Znamo da imamo probleme, ali imamo puno planova kako sve to popraviti. Sigurni smo da ćemo biti spremni za prvu utrku.”

      Valjalo bi ponekad protumaciti sve iz izjave, a ne samo “ono sto mi pase”…
      Nije nemoguce da imaju probleme – ali su sigurni da ce biti spremni za prvu utrku. Nije da nesto “kukaju” oko tih problema, dapace, hvale se kako mogu rijesiti sve do prve utrke :)



      6

      10
      • Ne bi nista rekao da je to samo ove godine. Ali svake godine prije pocetka sezone slusamo kako imaju probleme i onda cim pocne sezona pometu konkurenciju.
        Svaka im cast na poslu koji rade, najbolji su i zasluzili su si sve, al samo neka manje kenjaju.



        12

        3
  2. Nisu ni prošle godine bili bajni.
    Predkraj sezone su im i čak novi agregati s 0 km otkazivali.



    10

    2
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Eh, da su Ferrariju vasi problemi…



    14

    0
  4. Imamo problema s nečim, verzija no.59



    9

    0
  5. sve je ok čim Hamstić ne plače :D



    13

    1
  6. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Mercedes priznaje da ima problema s novim motorom

    …..dok bi Ferrari mogao biti veoma brz sa novim motorom, a vjerujemo da će i Red Bull biti vrlo jak, jer se pred kraj prošle sezone pokazali odličnu formu, a sa unapređenjima na Hondino motoru mogu samo napredovati…..
    (čudi me da nisu dodali ovaj dio)



    15

    0
    • A naravno nesmijemo zaboraviti Haas i Alfu koji će koristiti Ferarrijeve motore i oni će biti velika prijetnja kao i Williams povijesna momčad koja ima iste motore kao i mi i u povjesti su dokazali puno puta da znaju napraviti fantastičan bolid tako da i na njih moramo gledati.



      1

      3
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Dok je Alfa osvajala prvenstva Merđa nije ni postojala skoro, tak da prosim lepo…….. a tek Honde, Renaulti i ostali……( čisto subjektivan komentar ).



        5

        3
        • Ne uči ćaću kako se djeca prave… ;)

          Zaviri malo u knjigu “postanka”…

          (čisto subjektivan komentar)



          9

          1
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Iako se vidi da su oba komentara napisana u zezanciji, moram dodati čisto zbog činjenica.

          Mercedes je imao sportski tim koji se je utrkivao na Grand Prix utrkama još u tridesetima, gdje je bio dosta dominantan zajedno sa Auto-unionom (i obilato sponzoriran od tadašnjeg režima). U F1 je došao ’54 , znači samo 4 godine nakon osnivanja. Uspjeli su nagovoriti Fangiu da im se pridruži i pri tome već u prvoj godini osvojiti neke pobjede.

          Alfa je također počela s utrkama prije rata i upravo joj je Mercedes preoteo dominaciju. U F1 je bila otpočetka i osvojila prvo prvenstvo sa Farinom, a drugo je u njezino ime osvojio onaj isti Fangio.

          U svemu ovom je ukupni zaključak da oba tima koja su danas u F1 nemaju nikakve veze sa onim starim timovima, a nisu ni previše bliski sa firmama čije ime nose, osim preko imena, financiranja i managementa. Zajedničko je da je Alfa svaki puta krenula nešto ranije i sa tankim budžetom i velikim entuzijazmom, ali i da ju je Mercedes za koju godinu prestigao, prvo po velikoj debljini budžeta a onda i po rezultatima. Uglavnom, prije bi rekao da su stari znanci nego da jedan ima veću prošlost od drugoga.



          3

          0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      …a sa ovako velikim promjenama ne otpisujemo ni Williams… :mrgreen:



      1

      0
  7. Toto / Hamilton za koji dan:
    “Ovo će biti teška godina, mislim da smo svi tu negdje”

    I onda šetnja…



    8

    1
  8. Pa ja se bum rasplakal ??
    Ve mi je jasno zakaj se F1 naziva “Najvećim oktanskim cirkusom” na svijetu: zbog verbalnih cirkusarija u zimskim pauzama…..??.
    Ali nije mi jasno zakaj vodeće momčadi moraju biti najveći cirkusanti?



    13

    1
  9. …testiranja počinju za mjesec dana kada će već svi doći s predstavljenim bolidom i već ‘upaljenim motorom’…oni su navodno u problemima a motor(i) bi već trebali biti na paleti u kartonu omotani najlonom…ono vjerujem vam full i jako sam zabrinut i morati ću opet posjetiti gataru jer se očito nešto desilo i došlo je do promjene položaja planeta…



    5

    1
  10. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    I Hamiltonove gume su vec potrošene



    19

    2
  11. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži
    x1

    Da, čuo sam za taj problem.
    Radi se o tome što su im se u tvornici u Brackley-u nakotile lasice i preko noći im grizu kablove i crijeva od hidraulike. Ne smiju ih nasilno uklonit jer je to kažnjivo po UK zakonu o zaštiti divljih životinja.
    Moraju praviti dežure preko noći tako da su uposlenici iscrpljeni do krajnih granica.
    Bottas je već odradio noćnu smjenu a Hamilton je navodno nakon neprespavane noći rekao da mu je ovo traumatično iskustvo jedno od najgorih u životu.
    Ipak se ujutro zahvalio ekipi i poručio da se moraju držati zajedno u dobru i u zlu. Ponosan je na ove fantastične momke koji su mu priptemili alate kojima je te besane noći pobjedio lasice. Nijedna nije zagrizla kablove tu noć za razliku od Bottasovog dežurstva kada je zabilježena manja šteta na kablovima od baterije. Bottas je navodno pred sam kraj smjene na trenutak izgubio koncentraciju i zaspao što je odmah iskoristila jedna lasica, pretekla ga i izgrizla kablove.
    Međutim iz pouzdanog izvora sam saznao da su lasice glavni razlog što je Hamilton potpisao samo jednu godinu.



    29

    1
  12. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Koliko se ja sjećam imao je i prošle godine probleme na predsezonskom testu u Barceloni pa su svejedno popišali konkurenciju.
    Imam osjećaj da samo opet pile naopako i niša više… Gade mi se sa takvim izjavama i to mi samo govori da u budućnosti nema apsolutno nikakve šanse da postanem navijač mercedesa.



    4

    4
  13. Sve mi se visi cini da oni to namjerno rade… Kad dodje neki novinar ili neki tamo namjerno ne spoje par kablova samo da se predstave kao jadnici i onda se dizu iz pepela sekundu po krugu u Australiji. Cekaj cekaj imaju jos aduta jos nisu DASspomenuli i Hamilton je jos uvijek tih. Jbg kad vec nema konkurencije moraju sami dramu napravit. Ista pasta svake godine, jedne su godine bili 0.3s sporiji od najbrzeg na prvom testu da su do utrke promijenili aero paket a vjerojatno su zaboravili napomenut da je taj prvi paket nacrtao Toto na salveti od dorucka…



    11

    0
  14. Počeli su…prije nego visibabe niknu oni o kašnjenju razvoja, problemima s motorom, itd itd



    6

    0
  15. Charles Leclerc 16
    CRooY3 Prikaži

    Oh No, Here We Go Again



    6

    0
  16. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Mislim da nijedan navijač koji imalo ozbiljnije prati F1 ne vjeruje u ove izjave iz Mercedesa.

    Da svako može davati ove nagrade za članak čitava stranica bi bila ispunjena ovim smajlijima što plaču od smijeha, dok dođeš do članka. :mrgreen:



    11

    0
  17. Vjerovatno problem kako ustekat,mislim imate daleko najbolju masinu na gridu i vi sad pricate o nekakvom problemu,e da mi je samo znat sta je to…



    1

    0
  18. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    “So, it begins”…

    Klasične lovačke priče Vuka i družine



    1

    0
  19. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Znači…odvratno…..ali su im izjave dobre za reguliranje probave :facepalm:



    4

    0
  20. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Ma sigurno negdje imaju tajni extra primjerak koji se u fušu testira na dinamometru.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni