Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Staza Paul Ricard prošla je opsežan program obnavljanja i ponovnog profiliranja, sve u nastojanjima da se poboljša utrkivanje na ovogodišnjoj VN Francuske.
Izmjene pokrivaju 70% staze duge 5,8 kilometara i svih 15 zavoja osim brzog desnog zavoja Signes (zavoj broj 10). Za izmjene i obnovu staze angažiran je Studio Dromo koji je vodio i nedavnu obnovu staza u Zandvoortu i Silverstoneu.
O radovima i učinjenom govorio je Jarno Zaffelli, vlasnik Studio Dromoa.
“Imali smo zahtjeve da popravimo neke zavoje is perspektive asfalta i dok smo bili tamo, rekli smo: u redu, učinimo maksimum koji možemo u granicama koje imamo.”
“Bilo je to manje-više poput Silverstonea, morali smo ostati u granicama postojeće staze.”
“Primijenili smo istu metodologiju kao i prije u Silverstoneu. Reprofilirali smo sve zavoje koje smo u osnovi samo presvukli novim slojem asfalta. Jedino što nije reprofilirano je zavoj broj 10, ostali su malo izmijenjeni. Neke stvari za odvodnju, neke stvari za manevre, preticanja i tako dalje. Dakle, isti lijek koji smo pokušali primijeniti u Silverstoneu.”
Jarno Zaffelli
No, neki dijelovi staze su prošli kroz značajnije promjene.
“Najdramatičnija promjena napravljena je na zavoju broj 5, sporom desnom zavoju iz kojeg se ubrzava prema jednoj od najboljih prilika za pretjecanje u krugu. U zavoju je sada viši greben u sredini zbog odvodnje, koji vozačima predstavlja veći izazov jer leži točno na sredini trkaće linije.”
Jarno Zaffelli
“Zavoj broj 7 koji dovodi vozače na Mistral ravninu, sada ima progresivniji prijelaz. Nalazi se prije dugog ravnog dijela staze, pa će grip na tom zavoju biti ključan za brzinu kojom dolaze do zavoja broj 8 i pripremu za pretjecanje.”
“Općenito, vozači će doživjeti stazu kao puno glađu nego što je bila prije kad su zadnji put vozili tamo 2019. Definitivno će osjetiti da je manje kvrgava na obnovljenim dijelovima. Na neobnovljenim dijelovima, koji su većinom ravni dijelovi staze, osjetit će kvrgavost kao i prije, a kad dođu na tamnije dijelove staze, osjetit će da je glađa nego prije. I na zavoju broj 11 će osjetiti više podrške, to su već komentirali oni koji su vozili po stazi.”
Jarno Zaffelli
Također, obnovljen je i ulaz u bokseve i uklonjene su neravnine sa staze.
Još jedno od ograničenja koje su morali ispoštovati je da se postavi slična asfaltna smjesa kao što je bila do sad, jer je velik dio Pirellijevog razvoja na novim 18 inčnim gumama napravljen na Paul Ricardu, te su željeli nastaviti generirati relevantne podatke po krugu.
Morate biti logirani za komentiranje.
Kao da će novi sloj asfalta pomoći stazi koja je dosadnija od gledanja u zid.
19
0
Najbolja promjena bi bila da ju zamijene s Magny Cours
19
0
Isto niš posebno staza. Uglavnom bile procesije ko i na Imoli. Nama zvuči nostalgično jer smo 90-ih bili 25 godina mlađi i gledali neke druge naše idole, al činjenica je da su utrke tamo ugl bile dosadne
14
0
Šta god da naprave na ovom aerodromu nema pomoći toj stazi. Meni osobno jedna od najgorih staza u F1 ( ako me i najgora ).
16
0
Jedina promjena koja ovoj stazi može pomoći je temeljito miniranje.
24
0
Za Paul Richarda je svaki Tilkedrom Interlagos…
16
0
Toj stazi ne može ništa pomoći.
4
0
Veoma mnogo cijenim rad Jarna Zafelija
0
0
Nadam se da su maknuli i onaj crveno-plavi cirkus za oči.
5
1
Takozvana optička migrena
6
0