Staza Paul Ricard prošla je opsežan program obnavljanja i ponovnog profiliranja, sve u nastojanjima da se poboljša utrkivanje na ovogodišnjoj VN Francuske.
Izmjene pokrivaju 70% staze duge 5,8 kilometara i svih 15 zavoja osim brzog desnog zavoja Signes (zavoj broj 10). Za izmjene i obnovu staze angažiran je Studio Dromo koji je vodio i nedavnu obnovu staza u Zandvoortu i Silverstoneu.
O radovima i učinjenom govorio je Jarno Zaffelli, vlasnik Studio Dromoa.
“Imali smo zahtjeve da popravimo neke zavoje is perspektive asfalta i dok smo bili tamo, rekli smo: u redu, učinimo maksimum koji možemo u granicama koje imamo.”
“Bilo je to manje-više poput Silverstonea, morali smo ostati u granicama postojeće staze.”
“Primijenili smo istu metodologiju kao i prije u Silverstoneu. Reprofilirali smo sve zavoje koje smo u osnovi samo presvukli novim slojem asfalta. Jedino što nije reprofilirano je zavoj broj 10, ostali su malo izmijenjeni. Neke stvari za odvodnju, neke stvari za manevre, preticanja i tako dalje. Dakle, isti lijek koji smo pokušali primijeniti u Silverstoneu.”
Jarno Zaffelli
No, neki dijelovi staze su prošli kroz značajnije promjene.
“Najdramatičnija promjena napravljena je na zavoju broj 5, sporom desnom zavoju iz kojeg se ubrzava prema jednoj od najboljih prilika za pretjecanje u krugu. U zavoju je sada viši greben u sredini zbog odvodnje, koji vozačima predstavlja veći izazov jer leži točno na sredini trkaće linije.”
Jarno Zaffelli
“Zavoj broj 7 koji dovodi vozače na Mistral ravninu, sada ima progresivniji prijelaz. Nalazi se prije dugog ravnog dijela staze, pa će grip na tom zavoju biti ključan za brzinu kojom dolaze do zavoja broj 8 i pripremu za pretjecanje.”
“Općenito, vozači će doživjeti stazu kao puno glađu nego što je bila prije kad su zadnji put vozili tamo 2019. Definitivno će osjetiti da je manje kvrgava na obnovljenim dijelovima. Na neobnovljenim dijelovima, koji su većinom ravni dijelovi staze, osjetit će kvrgavost kao i prije, a kad dođu na tamnije dijelove staze, osjetit će da je glađa nego prije. I na zavoju broj 11 će osjetiti više podrške, to su već komentirali oni koji su vozili po stazi.”
Jarno Zaffelli
Također, obnovljen je i ulaz u bokseve i uklonjene su neravnine sa staze.
Još jedno od ograničenja koje su morali ispoštovati je da se postavi slična asfaltna smjesa kao što je bila do sad, jer je velik dio Pirellijevog razvoja na novim 18 inčnim gumama napravljen na Paul Ricardu, te su željeli nastaviti generirati relevantne podatke po krugu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da će novi sloj asfalta pomoći stazi koja je dosadnija od gledanja u zid.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolja promjena bi bila da ju zamijene s Magny Cours
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto niš posebno staza. Uglavnom bile procesije ko i na Imoli. Nama zvuči nostalgično jer smo 90-ih bili 25 godina mlađi i gledali neke druge naše idole, al činjenica je da su utrke tamo ugl bile dosadne
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta god da naprave na ovom aerodromu nema pomoći toj stazi. Meni osobno jedna od najgorih staza u F1 ( ako me i najgora ).
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedina promjena koja ovoj stazi može pomoći je temeljito miniranje.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Paul Richarda je svaki Tilkedrom Interlagos…
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toj stazi ne može ništa pomoći.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Veoma mnogo cijenim rad Jarna Zafelija
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da su maknuli i onaj crveno-plavi cirkus za oči.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takozvana optička migrena
6
0