Izdvojeno

Maldonado o odlasku iz F1: Nevjerojatno je da su odabrali Palmera umjesto mene

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pastor Maldonado kaže da je Renaultova odluka da angažiraju Jolyona Palmera umjesto njega bila “vrlo loš potez” kojeg nije mogao shvatiti.

Nakon tri sezone u Williamsu Maldonado se pridružio Lotusu koji je vrlo brzo upao u velike financijske probleme. No, kaže da to nije bila pogrešna odluka:

“U tom trenutku sam imao dvije opcije – Force India ili Lotus.”

“Bio je to logičan izbor. Imali su velike sponzore, neke velike brendove. Imali ste tu Unilever, Coca-Colu, Microsoft… Puno dobrih, zanimljivih sponzora.”

“Između kraja studenog i početka siječnja to je postala potpuno drukčija ekipa. Eric Boullier je otišao, svi su otišli. Ostalo je par ljudi, stres je bio ogroman i nismo znali što činiti.”

“Simulator je prestao s radom jer nije bilo novca. Tamo smo imali dvije ili tri staze jer svaka košta dodatnih 20 tisuća eura!”

Problemi su se očitovali i na stazi. Osvojili su samo 10 bodova, od čega su 2 došla od Maldonada. Renaultov motor bio je nepouzdan, iako je u bolidima Red Bulla te 2014. osvajao pobjede:

“Pola sezone utrka nismo dovršili zbog strukturnih, mehaničkih ili problema s pogonskom jedinicom.”

“Red Bull je pobjeđivao i čak se borio s Mercedesom dok mi nismo uspjeli natjerati bolid da radi. Nije da smo bili spori nego jednostavno motor ne bi uopće krenuo. To je jako utjecalo na ekipu i nije to bio lijep period.”

Nakon nešto bolje 2015. godine ekipa je kupljena od strane Renaulta koji je odlučio promijeniti vozačku postavu. Umjesto Pastora došao je Jolyon Palmer.

“Kad je ekipa postala Renault znao sam da ne mogu ostati, ali mi nije bilo jasno. Jednog dana bi rekli da, drugog dana bi rekli ne. Uvijek je bio živi nered.”

“Nismo shvaćali zašto su angažirali Palmera kao vozača… To je nevjerojatno, čak ako je i donio sponzorski novac. Neke vrlo loše odluke su donesene, kako po pitanju bolida, tako i po pitanju vozača i tehničkog osoblja.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ajd da Hamilton daje ovakvu izjavu…
    Pastore, Pastore…



    6

    2
  2. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    A moj Maldonado, na stranu to što si mi drag vozač i što je Palmer realno lošiji vozač od tebe, ali realno nisi zaslužio mjesto u Renaultu.



    11

    1
  3. “Nismo shvaćali zašto su angažirali Palmera kao vozača… To je nevjerojatno, čak ako je i donio sponzorski novac. Neke vrlo loše odluke su donesene, kako po pitanju bolida, tako i po pitanju vozača i tehničkog osoblja.”

    Čini mi se da ovdje nažalost ima nešto istine.
    Ali se nadam da su u Renaultu/Alpini stvari sjele na svoje mjesto i da u narednom periodu možemo očekivati postolja i pobjede.

    Usput rečeno, Maldonadovo ime mi uvijek izvuče osmijeh na lice zato je njegovo ponašanje na stazi bilo “zanimljivo” i zato što je (zasad) zadnji vozač koji je Williamsu donio pobjedu.



    13

    0
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Pametno kaže Pastor. Renault je imao prelošu postavu sa Palmerom i Magnussenom.
    A po Pastoru se uvijek nepošteno kakilo, a i dalje se kaki. Grosjean je bio puno gori u stvaranju nereda, pa je evo do prošle godine vozio…
    A Pastoru je najveći grijeh bio što se usudio vratiti Hamiltonu za prljav potez…



    19

    1
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Da si vrijedio, našlo bi se mjesto za tebe. Ovako si više koštao razbijenih bolida, nego što si donio novaca. A kada je država zatvorila pipu normalno da si ostao bez mjesta.


    0

    4
  6. Bas se vidi da voli utrkivanje i F1,bas se da iscitat da je jako frustriran sto je morao otic iz F1,ali moj Pastore nazalost zivot je takav,me osobno bi bilo drago da si ostao ali sta je tu je i da bolji si vozac od Palmera ako te to tjesi



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni