Szafnauer: Treće mjesto je cilj za Aston Martin

Izdvojeno

Otmar Szafnauer, direktor momčadi Aston Martina, izjavio je kako momčad cilja na treće mjesto u ovogodišnjoj sezoni. Sada već bivša momčad Racing Pointa, prošle je godine završila na četvrtom mjestu, iza McLarena i ispred Renaulta. No, da nisu kažnjeni sa oduzimanjem 15 bodova zbog ilegalnog kopiranja Mercedesa, završili bi kao treći. Uz to, snašli su ih brojni “pehovi” sa nekoliko odustanjanja njihovih vozača u utrkama.

“Prošle godine smo sve poglede usmjerili na treće mjesto, kroz cijelu sezonu.”

“Možda McLaren može ukazati na lošu sreću koju su imali, ali mislim da to nije bilo ni blizu razine koju smo mi imali.”

“Trebali smo biti treći. Tako da ove godine ima smisla da se ponovno usredotočimo i ciljamo na treće mjesto.”

Na pitanje ima li momčad bilo kakve šanse da završi više od trećeg mjesta, rekao je:

“Pa, idemo vidjeti kako ćemo dalje. Drugo mjesto bi bilo sjajno. Ako se budemo mogli boriti protiv Red Bulla i Mercedesa, i to bi bilo sjajno.”

Komentirao je i što očekuje od vozača ali i što će oni kao momčad napraviti po tom pitanju:

“Ono što mi se u prošlosti najviše svidjelo kod naših vozača je to što su zaista dobro surađivali i očekujem da će Lance i Seb učiniti isto – prvo biti suigrači, a zatim konkurenti jedan protiv drugog.”

“Učit će jedan od drugog i to će voditi momčad prema naprijed.”

“Ovdje djelujemo drugačije i prema vozačima se ponašamo drugačije od mjesta iz kojih je [Sebastian] došao.”

“Svakako, napravit ćemo utrkivanje zabavnim za njega ponovno, što je ono što je on želio. Vrlo sam uvjeren da ćemo ga dovesti do njegove najbolke razine na kojoj može biti.”

“Mislim da će dokazati svijetu da će u pravom okružju, sa pravom motivacijom i sa zabavom u utrkivanju koja se vratila natrag, napraviti sjajan posao.”

Otmar Szafnauer

Odgovor

14 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Neće biti problema između vozača jer se neće boriti za pobjede. A iskreno ako Vettel postane opušteniji i bude radio manje grešaka neće se niti naći blizu.



    15
    15

    0
  2. Ferrari
    Kicob Prikaži

    Teško mislim da će se Ferrari i Mclaren boriti za 3 poziciju…



    8
    5

    3
  3. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Ferrari je vec otpisan? ?
    Ok, bila je banana sezona i motor, al da ih se samo tako otpisuje…



    2
    1

    1
  4. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …čini mi se da je to lakše bilo lani, mislim da će ove godine biti više kandidata a dolaze nam i ‘alpinisti’ ;)



    2
    2

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma bravo,odličan komentar u vremenima kada kapitalizirani ulagač-gazda traži rezultate odmah ili noga pa novi pritisak itd.. Treba imat muda ovo vrhu objasnit pa onda i u javnost dati



    4
    4

    0
  6. renato2107 Donator Prikaži

    Ma kaki, puno je tu “jačih”. 99% vraća se ferrari, “kaznu” su odradili, imati će novi motor, tako da bi morali vrtit se oko 2-3 mjesta bez problema. A tu bi McLaren mogao poskočiti, s Mercovim motorom, u drugoj polovici sezone bi mogli biti dobri



    2
    -1

    3
  7. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Iskreno se nadam da će Vettel “procvasti” u novoj okolini. Jako se radujem vidjeti ponovnu sinergiju McLarena i Mercedesa, ali najviše od svega veselim se povratku Alonsa i bio bih najsretniji da ga vidim na pokojem postolju ove sezone!



    12
    11

    1
  8. dejan_s Donator Prikaži

    Hm, ako uspiju zadržati i ove godine treće mjesto biće to pravi podvig kako se njihova potencijalna konkurencija čini u naponu snage. Biću iznenađen ako uspiju u tome i to iz bar dva razloga:
    1. Bolid “Aston Martina” će vjerovatno, kao i prošle godine, biti kopija prošlogodišnjeg Mercedesovog bolida u ovom slučaju prošlogišnjeg Mercedesovog bolida W11. Kako je bolid W11 bio konstruisan oko, sada zabranjenog “DAS” sistema pitanje je koliko će to utjecati na AM implementaciju Mercedesovih rješenja.

    2. Ove godine bi konkurencija za treće mjesto trebala biti proširena za Renault(Alpine + Alonso) i možda Ferrari (koji će ako ništa drugo bar imati rasterećeniji odnos između njihovih vozača), a uz temeljno ojačan Mclaren (Mercedesov agregat + Ricciardo) teško da će im biti dosadno ako imaju tako jake aspiracije tim što ne treba biti iznanađen ako na nekim od utrka i Alpha Tauri pomuti račun jačima od sebe.

    Iznijeta perspektiva mi se čini vrijednom isčekivanja jer bojim se da će borba za sredinu i začenje poretka vjerojatno i ove godine biti jedino što bismo mogli prozvati borbom bez navodnika (” “).



    9
    8

    1
    • renato2107 Donator Prikaži

      1. teško moguće. Osuđeni su na Mercov bolid iz 2019, jer su tokeni, a bolid iz 2020 godine je prerazličit. Mogu eventualno noviji ovjes i slično kupiti, ali pitanje koliko je to korisno. A vidjelo se pred kraj prošle sezone koliko je taj bolid već “pao” u poretku, bio je tek pokoji bljesak, u odnosu na početak kad su bili i ispred RB.
      Tako da će Merc tu biti malo u problemu jer je bolid složen oko DAS-a. Pitanje je da li Merc tu mora ispucati tokene da “makne” DAS


      0
      -4

      4
    • Wolf
      hattrick Donator Prikaži

      Možemo samo nagađati da
      će bolid biti kopija 2020…. meni malo vjerojatno. Prošle godine su išli sa kopijom 2019 ponajviše zbog stabilne mehanike u suradnji sa Mercedesom,. Za pretpostaviti da je nova firma trebala dobru bazu od kud bi trebalo početi. Dizajn oko DASa u mehaničkom aspektu 2020 je napušten, tako da se neće ići na to. Ono što je njima bitno da sad na ovu kičmu postave jaaako dobar aerodinamički balans pogotovo stabilan stražnji kraj boida, uzevši nove aerodinamičke promjene u F1 u obzir. Tokene će uglavnom koristiti u tom pogledu. Podvozje i slilčne stvari. Imaju oni dosta dobre aerodinamičare koji su bacili težište na to za ovu godinu što tvrdi i sam šef:

      Is the car 70% of the car we have seen last year?
      Szafnauer: “No, it‘s less. Even though we wanted it to be a majority of last year’s car, it’s less! We have a new floor, new body work, new engine cover, new chassis, new wings.. As much as we tried to keep the car the same [saving costs], it isn’t. We innovated and upgraded. And on some parts, we actually had to because the FIA changed the regulations [aero regulations].”

      Szafnauer on Vettel’s car preference: “Funnily enough, almost every driver we had in our car likes a car with a stable rear. We always pushed to work on that stability, to have a car with good balance. We will do our utmost to make sure he has that!”



      2
      2

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        I ja mislim da su lani išli sa identičnom kopijom samo da bi bolje razumjeli Mercedesovu filozofiju. Čak su imali i one spuštene sidepode, koje je samo Mercedes imao u 2019. A za tu promjenu su morali raditi nove crash testove. I sad će ove godine vjerovatno opet na istom mjestu potrošiti tokene da vrate one visoke sidepode (već su rekli da imaju novu šasiju, što znači da su tu tokene potrošili, pretpostavljam na promjenu bočne crash strukture). Isto tako su išli sa ovjesom iz 2019, a mogli su odmah uzeti onaj iz 2020, kao što je i Haas od Ferrarija. Znači jako im je bilo bitno da cijeli bolid bude kao taj W10 Merc, da ga mogu analizirati čitavu sezonu…
        Sada imaju iskustva i sa high rake i sa low rake konceptom. Dobijaju taj novi zadnji ovjes. I prema tome će dizajnirati novi bolid. Čuo sam da koriste neko slabije hlađenje od Merca, pa vjerovatno neće biti toliko uski. Ali ko zna? Sada imaju para više nego ikad, a ove top ekipe će se morati snalaziti sa manje nego što su ikad morali. Mercedes će se morati prilagoditi na gubitak DAS-a, a oni će se morati prilagoditi na taj novi ovjes. Meni se nekako čini da bi više Mercedes mogao izgubiti nego oni dobiti. Ne mislim da će biti bolji od Merca, ali vjerujem da će se približiti.



        1
        1

        0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      1. Ne znamo kako će bolid izgledati, hoće bit kopija Mercedesa ili Williamsa. Szaufner, Perez su tijekom sezone najvljivali da će bolid za 2021 biti tek prava mašina koja će se boriti s najbržim.(Možda su vidjeli da je Mercedes 2020 žešća dominacija pa su zaključili da ce i oni u 2021 imati bolesno brz bolid :)
      2. Renault je bio konkurent za 3. Mjesto.
      Ocon je imao dosta pehova, McLareni su isto imali pehova, ali nitko kao RP. Ferrari je isto bio konkurentan nekada u kvalifikacijama. Dok tempo u utrci im je blato. Renault je imao odličan low drag setup, nešto slično kao i McL ali koji je bio bolji all round bolid nego Renault, dok je RP bio dobar na tehničkim stazama.

      Nekako Ferrari vidim na 3. mjestu
      Rekao bi AM na 3. ali Lance i Vettel mi nekako ne ulijevaju povjerenje. Neka me razuvjere i da Vettel proradi kao što zna.
      5. Mclaren
      6. Renault
      Ali smatram da će tu biti gusta borba.
      Navedene pozicije smatram na papiru, a u stvarnosti koliko će tko kapitalizirati performanse bolida… hmm jedva čekam.



      1
      0

      1
      • Sergio Perez
        Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

        Edit.

        McLaren će potrošiti tokene na montiranje novog bolida, dok će im za ostatak bolida ostati malo sve zene ruke.

        Ferrari će imati novi motor, kako ce tokene posložiti ne znam.

        AM mi ima najbolju platformu koju mogu nadograditi, zadnji ovjes Merca i tu neće potrošiti niti jedan token. Tako da imaju dosta prostora za nadogradnje.

        Renault ne znam. Nepoznanica.



        1
        1

        0
  9. Marlboro
    Komentator Prikaži

    Kao i prošle godine najveći problem će im biti drugi vozač koji nije dovoljno konstantan da bi u svakoj utrci osvajao bodove potrebne za 3. mjesto u poretku konstruktora.



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.