F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sebastian Vettel je pobjednik VN Singapura!

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel u dominantnom je stilu pobijedio u Singapuru, što je treća ovogodišnja pobjeda za njega i za Ferrari. Vodio je tijekom svih krugova i uspješno zadržavao Daniela Ricciarda iza sebe. Ovom pobjedom Vettel je prešao Ayrtona Sennu po broju pobjeda, a sada ih ima ukupno 42.

Ricciardo se morao zadovoljiti drugom pozicijom, a Kimi Raikkonen je upotpunio pobjedničko postolje iako ni jučer na kvalifikacijama, a ni danas u utrci nije izgledao kao da u njegovom Ferrariju ima brzine koju je Vettel pokazivao.

Svjetski prvak i trenutno vodeći u prvenstvu Lewis Hamilton morao je odustati s četvrte pozicije nakon što je njegov Mercedes imao problema s pogonskom jedinicom.

Prvi stint

Vettel je u prvom stintu odmah odjurio naprijed pa je tako na kraju prvog kruga njegova prednost bila već tri sekunde, a jedan od tragičara uvodnog dijela bio je Max Verstappen čiji je Toro Rosso zaglavio na startu i tada se činilo da je utrka za njega izgubljena.

Vettel je do kraja prvog stinta povećao prednost na pet sekundi, nakon čega se činilo da su gume na Ferrariju polako već istrošene i Ricciardo je uspješno smanjio prednost. Kako su počeli prvi ulasci u boks dogodio se i prvi incident. Felipe Massa je izlazio iz boksa u trenutku kad je startno-ciljnim pravcem prolazio Nico Hulkenberg i dvojac se sudario. Rezultat? Hulkenberg je ispao iz utrke i dobio kaznu 3 dodatna mjesta na gridu za iduću utrku.

Taj incident je izazvao najprije virtualni, a zatim i realni sigurnosni automobil, što su vodeći iskoristili za ulazak u boks i promjenu guma. Vodeći trojac je ponovo odabrao supersoft komponentu, dok su dva Mercedesa išla ne nešto drukčiju taktiku i prešla na tvrđe gume. Daniil Kvyat je izgubio svoju četvrtu poziciju od dva Mercedesa tijekom tih prvih ulazaka u boks.

Srednji dio utrke

Nedugo nakon što je utrka nastavljena Hamilton je počeo gubiti snagu i iz Mercedesa su pokušali sve opcije prije nego su prihvatili Lewisovu sugestiju da se povuku u boks i odustanu od utrkivanja. U tom trenutku Vettel je pokušavao s nešto drukčijom strategijom. Ovaj put nije odjurio naprijed nego je iza sebe zadržavao Ricciarda i Raikkonena, štedeći gume da izdrže nešto više u ovom drugom stintu dok se ne prebaci na žuto označene soft gume. Par krugova kasnije – Vettel je opet odjurio naprijed i stvorio prednost dovoljnu da se obrani od mogućeg undercuta Ricciarda.

Sigurnosni automobil vidjeli smo još jednom i to zbog bizarnog incidenta kada je rubom staze lagano šetao jedan od gledatelja. Očigledno, zbog opasnosti na stazi suci su brzo reagirali i to je pružilo novu priliku vozačima da uđu u boks i promijene gume.

Rasplet

Razmak između Vettela i Ricciarda se u posljednjem dijelu utrke stabilizirao na oko 2,5-3 sekunde i ovom pobjedom Nijemac se primaknuo na 49 bodova zaostatka za Lewisom Hamiltonom u ukupnom poretku. Raikkonen je usamljeno prošao ciljem na trećoj poziciji, a Nico Rosberg je naslijedio Lewisovu četvrtu poziciju.

Valtteri Bottas je također profitirao zbog sigurnosnog automobila i preskočio Kvyata, a Sergio Perez je uspio ostati ispred dvojca iz Toro Rossa na sedmoj poziciji.

Vrijedi spomenuti da je Toro Rosso tražio od Verstappena da vrati poziciju Sainzu, jer pretpostavljamo da je u ranijem stadiju utrke Sainz propustio kolegu kako bi momčad provjerila koliko daleko on može stići, no, Verstappen je nekoliko puta preko team-radija histerično odbio zahtjev ekipe i u cilj ušao ispred Sainza.

Odustajanja

Felipe Massa je odustao zbog problema s mjenjačem, dok je još jedan problem pretrpio i Fernando Alonso koji je u tom trenutku bio u krugu osvajača bodova.

Jenson Button je također krstario prema bodovima kada su ga pozvali da se povuče u boks, a odustali su i ranije spomenuti Nico Hulkenberg i Lewis Hamilton.

Iduća utrka vozi se već idućeg vikenda u Japanu.

1 Sebastian Vettel Ferrari 61 2h01m22.118s
2 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 61 1.478s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 61 17.154s
4 Nico Rosberg Mercedes 61 24.720s
5 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 61 34.204s
6 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 61 35.508s
7 Sergio Perez Force India/Mercedes 61 50.836s
8 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 61 51.450s
9 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 61 52.860s
10 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 61 1m30.045s
11 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 61 1m37.507s
12 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 61 1m37.718s
13 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 59
14 Alexander Rossi Marussia/Ferrari 59 2 kruga
15 Will Stevens Marussia/Ferrari 59 2 kruga
Jenson Button McLaren/Honda 52
Fernando Alonso McLaren/Honda 33
Lewis Hamilton Mercedes 32
Felipe Massa Williams/Mercedes 30
Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 12

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

59 komentara

  1. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    dosadna trka, Torro Rosso popravio trku…


    0

    0
  2. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Dobra utrka!
    Seb odličan, nema mu ravna u današnjoj F1.
    Ferrari polako ali sigurno slaže kockice na mjesto.
    Max odličan, jedino mu ovo nije trebalo na kraju, trebao je vratiti poziciju tj. uslugu kolegi. koji je također napravio odlićan posao.
    Čestitke Mečki i ham na taktici kojom ciljaju na pobjedu., dajte još par takvih taktika, pa da imamo pravog petostrukog svjetskog prvaka.


    0

    0
  3. Nema tu utrkivanja..samo se ceka lom i krs..groblje bolida..sve u svemu ocjena 2/5.


    0

    0
  4. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Bravo Vettel, cijeli vikend je briljirao i zaslužena pobjeda. Čestitke Kimiju i Ricciardu. Verstappen je kralj, nakon Vettela moj najbolji vozač danas. Onom liku kaj se šetao po stazi želim ugodan boravak u zatvoru s obzirom kakvi su zakoni u Singapuru bit će to duži boravak. Sve u svemu oke utrka. Verstappenov “Nooo” je nešto što drži ovaj sport na životu. Dok god je takvih isplati se pogledati utrku, posebno kada Merc iznenađujuće nije dominantan, pa makar i na jedan vikend.
    Forza Ferrari


    0

    0
    • Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

      nemojte me napasti za ovo s Verstappenom, mislim da jednostavno ovaj sport treba malo takvih stvari, bahatosti i prkosa, to je nešto što smo prije viđali. Umalo zaboravih pohvalilti i C.Sainza.


      0

      0
    • Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

      Ma zašto bi te napali? Čovjek se jednostavno želi izboriti za sebe, i ovo je pravi put.


      0

      0
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Na pravi se nacin nasao izboriti. Sainz poslusa tim a mali se razbahatio i odbio. Ako on ne postuje svojeg timskoga kolegu onda ga ni Sainz ne bi trebao postovati nadalje.


        0

        0
      • Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

        @Mr.Spaceguy vjeruj mi i ti bi to napravio


        0

        0
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Vjeruj mi ne bi.


        0

        0
      • pravi put je da te kolega na traženje pita propusti , a kad pit zatraži da se “naredbom” ostvareno misto uredno vrati onda ih odje*eš ?!?!? hm , a ja naivan mislija da je taj pravi put zapravo bahata podlost jednog pubertetlije punog sebe …moja greška :(


        0

        0
      • Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

        Izgleda da je Max s punim pravom odbija propustiti Sainza. Nije istina ono što smo slušali u prijenosu Sky da ga je Sainz prije propustija. Max je svoju poziciju zasluženo dobija a onda su došli na ideju da Sainz pokuša napasti Pereza na što bi vjerojatno tražili da Sainz tu poziciju vrati ako nebi uspija. Međutim Sainz nije bija dovoljno brz i na kraju utrke Tost je sta u obranu Max i reka da je u pravu što nije propustija Sainza. Svaka čast Max, i za vožnju i za ne savijanje kičme.


        0

        0
      • mzf1 …. ima li to logike ? ako je max bija brži TR – ovac bila bi glupost da propusti sporijega sainza Jr da ovi pokuša prestić pereza kad to brži max nije moga .


        0

        0
      • Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

        @avalon nisan te najbolje razumija a vjerojatno ni ti mene. Max nije bija propušten od strane Sainza pa samim tim nije se radilo o izigravanju tima ili timskog kolege. Tim je tražija da Sainz na novijim gumama pokuša napasti Pereza i u slučaju neuspjeha da vrati misto Maxu, međutim Max je bija na repu Perezu i napada je cilo vrime, a Sainz nije bija toliko brži od Maxa da bi bilo izgledno da će ga on prići.


        0

        0
      • Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

        “Carlos had new tyres, therefore we thought we can switch positions, but Carlos was too slow, he was too far behind,” Tost said. “Then we said, ‘no, Max was right’ because he saw that Carlos was not closing up. Carlos could not have caught Perez and therefore we said ‘no, let them go, it does not make sense’.


        0

        0
      • hm , vjerovatno ste vi koji “branite” maxov potez u pravu , to vam potvrđuje i tost ALI u skraćrenoj snimci RTL -a je “naredba” maxu da propusti sainza Jr “došla” u ZADNJEM krugu , a kako ljudi kažu da slika govori više od 1000 riči onda bi ovo šta priča tost moglo bit zanemareno ;) zašto je takva odluka bila to zna tim , a mi sudeći po izjavi tosta pravu istinu nečemo saznat . njegova izjava “polriva” , opravdava maxov postupak šta će momčiću samo dat krila da sljedeći put bude još bezobrazniji prema kolegi . a šta ako carlos to ne prihvati ?


        0

        0
  5. Kod Ferrarija mogu biti zadovoljni-plan za ovu sezonu je ispunjen. Raikkonen poslije dugo vremena ponovo na podijumu. Najbolji rezultat sezone za Ricciarda. Sve skupa dobro, za promjenu. Mercedes bez šansi. Zanimljivo. Dobra vožnja Pereza te Torro Rossovih juniora. No izgleda da će letiti malo perja jer Max ipak na kraju nije pustio naprijed Carlosa jr. Nasr do bodova, četvrti put uzastopno Sauber ih osvaja. Vrlo dobar debi Rossia-cijelu utrku ispred Stevensa-nije slabo za početak. Šteta za McLaren Hondu i Lotus, te Hulkenberga.


    0

    0
  6. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Mislim da prva dva tri kruga objašnjavaju i pobjedu iz 2013. i razbijaju mit o bolidu 3 sekunde bržem od konkurencije. Nije sve do bolida, nešto se pita i vozača.

    Pod hitno ukiniti ove gluposti s unlapingom.


    0

    0
  7. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Solidna utrka, malo dosadna kroz sredinu, ali sve u svemu dobro. Max i Carlos za svaku pohvalu.


    0

    0
  8. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Čestitke Sebu na pobjedi i sto je presao Sennu. Rbr jednostavno nije imao snage za nekakav napad. McLaren je lako mogao do bodova no opet kvarovi. A Mercedesi se izgleda zahebavaju ovaj vikend. Njima se sve super i bajno, decki pomislili da mogu doci i do pobjede. Eto Lewis kaze da je tek kad su ga prestigli momci iz marussije shvatio da ništa od pobjede. Sve u svemu od Suzuke opet sve po starome, no barem je Ferrari jedina svjetla točka ove sezone jer ovo je goli k. a ne formula.


    0

    0
  9. McLaren – Honda više ni na ovakvoj stazi, uz puno odustajanja ne može ništa.
    Mislim da bi se Ron pojeo…


    0

    0
  10. Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

    Kretensko je ovo pravilo o vracanju zaostalih vozaca u isti krug! Pod broj jedan, sc traje 17 krugova vise nego je potrebno, i pod broj dva, max nebi bio ni blizu bodova, i odusto bi u 3. krugu! Jako neposteno prema svim vozacima iza njega! Smijesno pravilo


    0

    0
  11. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Čestitke Vettlu i svim drugima zbog dobre polovice trke iz razloga kaj mi je u pola trke nestalo struje,tak da o ničem pojma nemam. :bang:


    0

    0
  12. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Malo statistika nakon ove utrke.

    Vettel bi s još jednim 2. mjestom u iduće 3 utrke nadmašija prvu Schumacherovu sezonu u Ferrariju iako ga je po bodovima kad bi se preračunali na isti sistem, zbog puno odustajanja onda, već priša.

    Hamilton triba dobiti sve preostale utrke do kraja sezone da bi izjednačija Vettelov rekord od 13 pobjeda u jednoj sezoni, i tad bi i skinija njegov rekord od 397 bodova u jednoj sezoni i to za 5 bodova. Ako u idućih 6 utrka uspije osvojiti 5 pole positiona srušit će Vettelov rekord od 15 pole positiona u jednoj sezoni.


    0

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      I Michael ima 13 pobjeda u sezoni. I to još bolje nego Vettel. On ima 13/18, Vettel 13/19.
      A ne može se ipak porediti ova godina sa 1996. Tada nije bilo ograničenja broja komponenti, te su motori (jer su bili atmosferski) imali dosta više obrtaja i tih godina je bilo puno više kvarova.


      0

      0
  13. Čestitam Vettelu na pobjedi ,steta za Lewisa jer tko zna kako bi zavrsilo da je ostao u igri.Ovo je bio los dan u uredu ali vec u Japanu stvari ce se vratit na svoje mjesto i mislim da Ferrari nema sanse .U principu nije Ferrari bio toliko dobar ,koliko je Mercedes bio los ovaj vikend!


    0

    0
    • Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

      Onda ocito ni Red Bull nije bio toliko dobar, nego je Mercedes bio los…umanjivat neciju pobjedu zato sto je “bolji” protivnik bio los je jadno! Dinamo je bio jaaaako dobar kad je pobijedio Arsenala, bez obzira sto je Arsenal bio jako los…ali to ni malo ne umanjuje pobjedu Dinama! Dapace, suprotno!


      0

      0
  14. Sebastian Vettel 5 Ronin Donator Prikaži

    Zašto su kaznili Nico Hulkenberga? Massa je kriv Hulk je bio naprijed u putanji, a massa ga pogodio u sredinu bolida


    0

    0
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Nije bio polovicu bolida ispred Masse, koji je držao svoju liniju.


      0

      0
      • Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

        kako se tocno na snimkama mjeri polivica bolida? jel se gleda osovinski razmak ili kompletna, efektivna duzina bolida? kako se na snimkama mjeri duljina necega? kako se mjeri polovica? nadu neke referentne tocke kojima znaju udaljenost pa dalje po tome idu ili…? massa je glup ispo, izlazis iz boxa, u podređenoj si poziciji, pricekaj da nico prode i vozi dalje…jednostavno


        0

        0
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Na temelju cega je Massa ispao glup? Cijelo vrijeme je drzao putanju a Hulk se amaterski zabio u njega jer eto mislio je da je ispred njega.


        0

        0
      • Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

        nije on mislio da je ispred njega, nego i je bio ispred njega…a to sto je neki supak koji se zeli osjecat bitno ocijenio da je to bilo manje od pola, to je cisti kretenizam! pogodio ga je u bocnu stranu, miliimetri su odlucivali o tome je li sredina ili ne…i onda mu uzmu tri mjesta????? ma daj ajde…ako su hamiltonu oprostili onu 14. decimalu u tlaku guma, onda su mogli i ovdje bit malo normalniji!!! sudac šupak, konkulzija svega!!!!


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ma Massa je kriv. Fala Bogu da imam istomišljenika.
        Pomislih da sam pobudalio.


        0

        0
      • Ovo je trebao biti čisti trkaći incident. Massa nije kriv jer nije imao kamo. Odluka se nije dogodila na temelju toga dali je Massa bi preko polovice bolida ili ne. Vidi se da je dobro nagazio na kočnicu ali mjesta više nije bilo. Da je Nico išao samo 10 cm od apex-a zavoja prešao bi Massu i ostao cijeli, ali isto tako sve kazne ovje su potpuno nepotrebne. Čisti trkači incident i gotovo.


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ma kao što rekoh nekoliko kometara iznad, u “najgorem slučaju” po Hulka, ovo je trebao biti trkaći incident.
        Definitivno ne 3 mjesta kazne.


        0

        0
    • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

      po meni racing incident. Hulkenberg je dobro rekao da nije uredu da FIA ne čeka da strane kažu svoje mišljenje pa da se onda donese odluka, a ne na pola trke, mrtvi hladni 3 mjesta kazne na sljedećoj trci.


      0

      0
  15. Mclaren raca Prikaži

    gledao sam utrku na preskokce, ali ono što sam vidio, Hulk je zasrao. Šta je Massa trebao zakočit da ovaj može proć? Usput, čestitke Ferrariju na dobro obavljenom poslu ovog vikenda. Za razliku od Honde, kod njih se vidi da napreduju. Gledao sam utrku povremeno i to bez tona(imao sam gužvu), pa jel mi neko može reć zašto se Button vozikao za vrijeme SC, a kad se SCmaknuo, otišao je promijeniti gume i zašto je uopće odustao?


    0

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Isto tako se može reći i zašto Massa nije “prikočio”.
      Hulk je bio za 1/3 do 1/2 bolda ispred. I Massa je udario Hulka.
      Na kraju krajeva, u najgorem slučaju po Hulka, trebao je biti trkaći incident.
      A nikako da se Hulk kazni. Ionako je kažnjen što je imo DNF.
      A jbga, ja idem logikom kad se uključuješ sa sporednog na glavni put onaj na glavnom putu ima prednost. :-D


      0

      0
      • Frantic … je , u pravu si i logika ti je na mistu . a di je još ono o pravilu desne ruke koje si zaboravija ? kad ti neko dolazi sa desna ima prednost . da je policija izašla na uviđaj massa bi sigurno bija kriv , trebalo bi i vidit ( policija bi i to uzela u obzir ) je li bilo zeleno na semaforu kad je felipe izlazija ? samo ima jedan problem … ovo nije saobraćaj nego trka ;) zekohonda ispravno piše …nije trebalo kočenje nijednog vozača , samo je nico treba otič malko šire i sve bi bilo OK . massa nije udrija nicu , bilo je obrnuto . massa se drža samog ruba staze , bija u trkačoj putanji , a njemac se ponaša ka da felipea nema i želija je odvozit ideanu putanju na kojoj je felipe već vozija . možda se ovo može riješit postavljanjem velikog ogledala ili ekrana da vozač vidi kad neki bolid izlazi na stazu … da sve bude u duhu “običnog” saobračaja


        0

        0
    • nije niko trebo kočit, samo je hulk trebo ić u širem luku.


      0

      0
      • Mclaren raca Prikaži

        točno, samo što Hulk nije to htio napraviti jer je vidio da će Massa proć, pa ga je pritisnuo misleći da će ovaj malo usporiti da ne bi došlo do sudara. Nikakav trkaći incident nego greška Hulka što je nepropisno pokazivao mišiće


        0

        0
    • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

      ma treba se taj izlaz totalno promjenit, treba da ide kroz tu krivinu i da je izlaz van trkaće linije, vako odmah uletiš u trkaću liniju i desi se to što se desi.


      0

      0
  16. Verstappen će ovim ponašanjem izbaciti sebe iz utrke za vozačko mjesto u Ferrariju. Koliko god je u ovom sportu dobro biti malo sebičan, ipak je u končanici momčad ta koja te plaća i koja ćete izabrati. A s obzirom da je Sebastian Vettel Ferrarijev dugoročni projekt, teško da im treba neposlušni drugi vozač.


    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

      E da…. ali on se u TR ipak pokušava dokazati. Kako se kaže: u ljubavi i ratu sve je dozvoljeno. Također u drugom TR sjedi njegov vršnjak kojem sigurno neće popustiti (dok je ovaj to napravio već par puta, i zato je to Sainzova slabost). Verstappen uz svoju odličnu vožnju ima i gard, stav. Pred njim je budućnost, i ako neće za godinu i pol završiti u Ferrariju, završit će u nekoj drugoj top momčadi. Možda zamjeni Rosberga u Mercedesu za 2-3 godine.


      0

      0
      • Ma nemam ja ništa protiv njegove odluke niti je kritiziram. Samo što te nekad neke odluke obilježe, koliko god ti njih smatrao dobrim odlukama ili lošim. Nema sumnje da će Verstappen jednog dana dobiti vrhunski bolid, ali većina vozača ipak želi jednog dana sjesti u crveni bolid, a ovakve odluke bi mu mogle zalupiti vrata i prije nego dođe u priliku pregovarati s Ferrarijem. Ali, kao što si i sam rekao – ima dovoljno top momčadi, i samo je pitanje u kojoj će završiti!


        0

        0