Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

AlphaTauri će dobiti Red Bullove nadogradnje bez trošenja tokena, a isto vrijedi za Haas i Aston Martin

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

AlphaTauri će dobiti Red Bullove nadogradnje bez trošenja tokena, a isto vrijedi za Haas i Aston Martin

Ante Vetma

Kontroverzni sustav razvojnih tokena ne prestaje oduševljavati. Naime, s obzirom na odgodu novog tehničkog pravilnika za 2022. godinu – trenutni bolidi će se u velikom postotku preslikati na grid iduće sezone jer razvoj za određene komponente tijekom zime neće biti moguć.

No, kako to uvijek biva u Formuli 1 – nijedno pravilo ne dolazi bez iznimke. Tako će svaka ekipa dobiti dva razvojna tokena. Za svaku komponentu koja je “zamrznuta” određeno je koliko bi “koštalo” tokena za njezino mijenjanje. Prema tome, ekipe i dalje mogu razvijati jedan ili dva dijela koja bi trebala biti zamrznuta.

Ako se uzme u obzir da je razvoj zabranjen za ukupno oko 50 komponenti, dva tokena nisu ništa spektakularno. No, tu također ima neobičnih slučajeva. Primjerice, McLaren svoj bolid mora prilagoditi Mercedesovim motorima pa im neće preostati nijedan token za razvoj neke druge komponente.

S druge strane, prednost će imati ekipe koje kupuju komponente od drugih. U ovoj sezoni će bolide moći nadograditi onim komponentama koje su već koristile momčadi od kojih kupuju. Primjerice, ekipe poput Racing Pointa (danas Aston Martin), Haasa ili AlphaTaurija inače nemaju na bolidu najnovije komponente koje imaju Mercedes, Ferrari ili Red Bull. No, ako je Racing Point prošle godine koristio komponente ovjesa Mercedesa – oni će ove sezone moći kupiti ovjes iz 2020. bez da troše razvojne tokene. Isto vrijedi za Haas ili AlphaTauri.

U tu priču ne ulazi Renault koji nema nijednu ekipu da od njih kupuje komponente.

Što bi to moglo značiti za kompetitivnost poretka? U najboljem slučaju – dobit ćemo nekoliko ekipa koje će imati približno jednake bolide. Ako AlphaTauri kupi ovjes Red Bulla iz 2020. godine, a pritom Red Bull svoja dva tokena ove godine odluči potrošiti na neki drugi dio bolida – to znači da će te dvije ekipe imati identične komponente ovjesa.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3596 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #AlphaTauri

Komentiraj

3 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    at sigurno neće imat identičan stražnji dio bolida kao rb:
    https://the-race.com/formula-1/alphatauri-wont-take-free-red-bull-rear-end-upgrade/
    stara je ovo vijest, ali ponavljam je za one koji ne čitaju forum. ;)



    1

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Isto tako ovo nije nikakva prednost za ove ekipe koje će moći to mijenjati, jer su to mogli uraditi i prošle godine ali su odlučili da to ne urade. Haas je već vozio prošlu sezonu sa Ferrarijevim ovjesom iz 2020, tako da su i prošle godine imali identičan ovjes. A pošto će Ferrari baš na to trošiti tokene, vjerovatno neće imati isti ovjes kao Haas ove godine. Jer iz Haasa kažu da oni neće trošiti tokene…

      A kao što kažeš, AT se već odlučio da neće uzeti RB-ov ovjes.
      Dok Aston Martin bi trebao profitirati sa Mercedesovim prošlogodišnjim ovjesom, jer je kažu on najviše prednosti donio Mercedesu u odnosu na 2019. Ali su ga isto tako mogli koristiti i prošle godine da su se odlučili na to. Ali nisu, jer su kopirali 2019 Mercedes, tako da su uzeli sve sa tog Mercedesa… :D
      Ali to kopiranje je imalo i negativnih posljedica za RP. Osim što nisu koristili taj inovativni Mercedesov ovjes, morali su pomjeriti i bočnu crash strukturu prema dole, da što bolje iskopiraju Mercedesov W10. A sad će vjerovatno baš na to potrošiti tokene, da se vrate na visoke sidepode koje su već imali prije nego su kopirali Mercedes.



      1

      0