Slijedi vjerojatno zamrzavanje motora, ono što proizvođači naprave za 2021. će ostati do 2025. [anketa]

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Slijedi vjerojatno zamrzavanje motora, ono što proizvođači naprave za 2021. će ostati do 2025. [anketa]

Ante Vetma

Njemački Auto Motor und Sport donosi priču o vrlo vjerojatnom ishodu sage o pogonskim jedinicama. Po njihovim izvorima – Red Bull može odahnuti. Ove sezone ući će u posljednju godinu aktivne suradnje s Hondom, a onda bi se razvoj motora trebao zamrznuti do 2025. godine što znači da će taj motor moći koristiti sve do tada kad na snagu stupa novi tehnički pravilnik.

Pregovori o intelektualnim pravima su navodno završeni što znači da Red Bull može kupiti Hondin proizvod i onda ga od 2022. do kraja 2024. godine koristiti bez pretpostavljenog deficita kojeg bi imali da se razvoj nastavlja i u tom periodu.

Ipak, ti pregovori nisu bili jednostavni. AMuS piše da je zapelo oko prava Red Bulla da Hondine tajne proda trećoj strani. Do Japana su došle informacije da je Audi zainteresiran za ulazak u Formulu 1 2025. godine, a prilično je očigledno da bi u tom slučaju surađivali baš s Red Bullom.

F1 komisija bi tako 11. veljače trebala glasovati i donijeti konačnu odluku o zamrzavanju motora nakon 2021. godine, što će imati ogroman utjecaj na budućnost Red Bulla i AlphaTaurija. FIA u međuvremenu pokušava nagovoriti sve uključene da prihvate razlike u performansama koje nisu veće od 2%, odnosno otprilike 20 konjskih snaga. Onim proizvođačima koji ne budu u tom intervalu bit će dozvoljena pomoć.

Treba li F1 zamrznuti razvoj motora i raditi na izjednačavanju performansi (do 2%)?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9375 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Honda#Red Bull

Komentiraj

27 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    odlična ideja za anketu.
    ne interesira me razvoj ovih ionako preskupih, kompliciranih i već dovoljno razvijenih pogonskih jedinica.
    glasao sam za ‘svakako….’.
    samo da bude zanimljivo i s niskim troškovima.
    i što više spec dijelova šasije bi podržao.
    hondin ostanak (u bilo kojem obliku) bi mi bio samo bonus.



    5

    4
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Kako kazu teoretičari zavjere da je ovaj socijani kovid eksperiment do 2025, izgleda da se FIA slaze…
    Imam mixed feelings oko ikakvog zamrzavanja icega…



    4

    1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Do zamrzavanja dođe prirodno kad je jedna tehnologija dugo prisutna. Motore ne treba mrdati.

      Ako sad zmrdaju stvar opet troškovi idu u nebo dok se to razvije do zrele faze u kojoj su sad ovi motori. Ferrari je u 2020. odradio kaznu. Honda je napravila dobar motor. Niti Renault nije daleko. Dakle sad nema nekih dramatičnih razlika u performansama motora.



      5

      1
      • Pa neznam baš, ja sam mišljenja da je Merđin motor spaceshuttle za sve ostale a ni aero paket im nije za bacit. Po meni su glavni konkurenti za naslov sljedećih 5 godina pa daleko poslije njih McLaren, RB, Aston ( enigma al im dajem šanse ) dok nažalost mog Ferkana po mom nekom skromnom mišljenju čeka još nekoliko godina patnje.



        5

        1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ne vjerujem ni ja da će se izvući još mnogo performansi iz ovih motora. Ali bi svejedno ostali utrošili mnogo para da izvuku i to malo što se može izvući, dok Red Bull to nebi mogao jer nemaju pogone za razvoj motora.



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        @wapi
        Slazem se ja da do toga dodje prirodno u nekom trenutku i nemam porblema sa tim…
        Ovdje nemam ni trunka sumnje da je glavni pokretac podilazenje RBu…



        1

        2
  3. Bude li zamrzavanja, zamrznit će nas sve Mercedes do 2025.



    10

    2
    • A što je s onima koji imaju drugi dio bolida bolji 2%. Dozvoliti ostalima da razvijaju i te dijelove bolida? Nije motor sve u bolidu.



      1

      6
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      A kao očekuješ da će se Mercedes stići ukoliko ne bude zamrzavanja? Stižu ga već 8 godina :chill:
      Glasao za 3.
      Treba pomoći slabijima da dođu unutar 2%



      3

      4
    • Vidjeli smo 2019. koliko nije sve u motoru u bolidu. Da je Ferrari smio razvijat motor iz 2019. ove godine ne bi imali Mercedesovih 14-15 pobjeda, koliko ih je bilo već



      10

      3
      • Lando Norris 4 AMG Prikaži

        Toliko love, resursa, iskustva, znanja, kapaciteta i tradicije pa na kraju opet netko treci kriv Ferrariju? Zasto Ferrari nikada nije sam sebi kriv?



        3

        8
        • Tko kaže da Ferrari nije sam sebi kriv ?! Naravno da su si sami krivi. Krivi su što su dozvolili preveliki utjecaj Merđe i Britanaca unutar FIA a organizacije. Krivi su što su si instalirali nesposobnjakoviće bez muda na čelne pozicije. Krivi su što sada imaju manju batinu ne samo od Merđe nego i od McLarena i RB….. ali i tome če jednom doć kraj kad na čelnu poziciju Ferkana dođe netko ko zna svoj posao….samo tko če to dočekat….



          17

          3
        • Nitko i ne osporava da se trenutno tamo ne zna ni ko pije ni ko plaća i da je velikim dijelom Ferrari sam kriv za svoj neuspjeh, ali isto tako nije ni lako iz limitiranog prostora za napredak stvoriti nešto i onda kad to uspiješ, ne smiješ to koristit dalje iz x y razloga i onda te još unazade par koraka.



          10

          2
        • Lando Norris 4 AMG Prikaži

          KimiForever

          Da je Ferrari smio razvijat motor iz 2019. ove godine ne bi imali Mercedesovih 14-15 pobjeda, koliko ih je bilo već

          Ne vidjeh da si bilo gdje u kometaru okrivio Ferrari… ja mislim da je to prioritet kad se razgovara o Ferrariju pa onda tek mogu uzeti u obzir druge cimbenike :)



          2

          10
      • Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

        @AMG

        Budući da si čest posjetilac portala i samim tim rubrike komentara, mislim da svakodnevno možeš pročitati dovoljan broj primjedbi na rukovodstvo Ferrarija, što samim tim implicira da za većinu neuspjeha oni zaista jesu krivi indirektno ili direktno. Jedino ako pod “Ferrari” misliš na neki konkretan bolid koji trebamo okriviti kao neživi objekt?



        10

        0
  4. zamislite sres u Ferrarievom odjelu za motor kad ovo čitaju



    7

    1
  5. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Vratite ferkanu onda konje iz 2019 nazad
    Nema smisla da svi imaju po 1000+ konjskih snaga
    Dok ferkan ima jedva 1000 magarecih snaga



    7

    1
  6. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …po meni su veličina bolida, neki aero elementi i gume veći problem od motora…sukob interesa dobavljača guma sa auto odjelom pobjedničke momčadi je po meni tema za istragu ali s obzirom da se tu vrti nebrojeno obojanih papirića s brojkama to nitko nikada neće ni pomisliti da bi istražio…smjer kojem ide auto industrija postavlja pitanje čemu f1 uopće?…nakon što su više manje svi proizvođači automobila posljednjih godina svojim potezima (tema koju pratim posljednjih 15g koliko mogu, uglavnom mogu malo od kuće ali dovoljno da se izvuku neki logički zaključci) doveli istu u copy paste scenarij sa već viđenim u nekada najmoćnijoj željeznici a primjera ima još…što se tiče f1 motora što god mi mislili to su vrhunski proizvodi, što tehnološki, što inžinjerski itd..samo to da imaju koef. iskoristivosti od 0,50 cca je dokaz sam po sebi jer u najboljim danima v8-ica su bili na 0,22-0,23 (sa kers-om 0,29)…F1 je bila bila uvijek vrhunac i to bi trebala ostati, meni ovo zamrzavanje povlači pitanje što će biti za 2025-e?…hoće li uopće imati smisla ovaj sport?…čemu utrkivanje i razvoj tamo nekih ICE motora kad su političari odlučili da ćemo se ‘strujati’ SVI uskoro?…stoga ja nisam za zabranu jer sam zabrinut za budućnost sporta, rezanje troškova nauštrb novim izazovima…zašto se ne okrenuti novim gorivima, razvoju održivijih električnih resursa?…najviše od svega me brine (ovo striktno subjektivno govorim) da nitko neće skinuti britansku princezu s trona i da će ostati rekorder svega…



    4

    1