Njemački Auto Motor und Sport donosi priču o vrlo vjerojatnom ishodu sage o pogonskim jedinicama. Po njihovim izvorima – Red Bull može odahnuti. Ove sezone ući će u posljednju godinu aktivne suradnje s Hondom, a onda bi se razvoj motora trebao zamrznuti do 2025. godine što znači da će taj motor moći koristiti sve do tada kad na snagu stupa novi tehnički pravilnik.
Pregovori o intelektualnim pravima su navodno završeni što znači da Red Bull može kupiti Hondin proizvod i onda ga od 2022. do kraja 2024. godine koristiti bez pretpostavljenog deficita kojeg bi imali da se razvoj nastavlja i u tom periodu.
Ipak, ti pregovori nisu bili jednostavni. AMuS piše da je zapelo oko prava Red Bulla da Hondine tajne proda trećoj strani. Do Japana su došle informacije da je Audi zainteresiran za ulazak u Formulu 1 2025. godine, a prilično je očigledno da bi u tom slučaju surađivali baš s Red Bullom.
F1 komisija bi tako 11. veljače trebala glasovati i donijeti konačnu odluku o zamrzavanju motora nakon 2021. godine, što će imati ogroman utjecaj na budućnost Red Bulla i AlphaTaurija. FIA u međuvremenu pokušava nagovoriti sve uključene da prihvate razlike u performansama koje nisu veće od 2%, odnosno otprilike 20 konjskih snaga. Onim proizvođačima koji ne budu u tom intervalu bit će dozvoljena pomoć.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
odlična ideja za anketu.
ne interesira me razvoj ovih ionako preskupih, kompliciranih i već dovoljno razvijenih pogonskih jedinica.
glasao sam za ‘svakako….’.
samo da bude zanimljivo i s niskim troškovima.
i što više spec dijelova šasije bi podržao.
hondin ostanak (u bilo kojem obliku) bi mi bio samo bonus.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda slabiji motor se nastavi razvijati i razvije se nakon godine dan u najbolji motor. Nepravedno jer su imali godinu dana razvoja više?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nepravedno je, ali meni prihvatiljivo zbog već nabrojanih razloga.
bili su i v8 zamrznuti pa je bilo zanimljivo i jeftino.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
#zekohonda
Ovaj bonus je ipak prevaga, koja nadilazi objektivno mišljenje. Bar u mom slučaju.
Nadam se da će ime Honda u bilo kojem obliku ostati do 2025… Plaše me opet Tag Heuer shit-fore!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da će ime Honda biti još samo ove sezone na poklopcima motora RB-a i TR-a, nevezano što će i od 2022-2025 te momčadi biti na Honda motorima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daju im cijeli IP i u poziciji su da ih RB mora moliti za ovo. Trebali bi zadrzati logo i ime kompanije u nazivu motora u nekom suptilnom obliku. Ponajvise kao jamstvo da se eventualne titule mogu pripisati i Hondi.
Ali ovi muljatori od prodavaca sokova su ih uspjeli svesti na minimalnu mjeru i na sadasnjim bolidima AT i RB, bez obzira na astronomske cifre koje Honda trosi na taj program.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@25_321
pojasni mi molim te ovo ‘uspjeli svesti na minimalnu mjeru’. što pod tim misliš?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako kazu teoretičari zavjere da je ovaj socijani kovid eksperiment do 2025, izgleda da se FIA slaze…
Imam mixed feelings oko ikakvog zamrzavanja icega…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Do zamrzavanja dođe prirodno kad je jedna tehnologija dugo prisutna. Motore ne treba mrdati.
Ako sad zmrdaju stvar opet troškovi idu u nebo dok se to razvije do zrele faze u kojoj su sad ovi motori. Ferrari je u 2020. odradio kaznu. Honda je napravila dobar motor. Niti Renault nije daleko. Dakle sad nema nekih dramatičnih razlika u performansama motora.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa neznam baš, ja sam mišljenja da je Merđin motor spaceshuttle za sve ostale a ni aero paket im nije za bacit. Po meni su glavni konkurenti za naslov sljedećih 5 godina pa daleko poslije njih McLaren, RB, Aston ( enigma al im dajem šanse ) dok nažalost mog Ferkana po mom nekom skromnom mišljenju čeka još nekoliko godina patnje.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vjerujem ni ja da će se izvući još mnogo performansi iz ovih motora. Ali bi svejedno ostali utrošili mnogo para da izvuku i to malo što se može izvući, dok Red Bull to nebi mogao jer nemaju pogone za razvoj motora.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi
Slazem se ja da do toga dodje prirodno u nekom trenutku i nemam porblema sa tim…
Ovdje nemam ni trunka sumnje da je glavni pokretac podilazenje RBu…
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bude li zamrzavanja, zamrznit će nas sve Mercedes do 2025.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što je s onima koji imaju drugi dio bolida bolji 2%. Dozvoliti ostalima da razvijaju i te dijelove bolida? Nije motor sve u bolidu.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kao očekuješ da će se Mercedes stići ukoliko ne bude zamrzavanja? Stižu ga već 8 godina :chill:
Glasao za 3.
Treba pomoći slabijima da dođu unutar 2%
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjeli smo 2019. koliko nije sve u motoru u bolidu. Da je Ferrari smio razvijat motor iz 2019. ove godine ne bi imali Mercedesovih 14-15 pobjeda, koliko ih je bilo već
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toliko love, resursa, iskustva, znanja, kapaciteta i tradicije pa na kraju opet netko treci kriv Ferrariju? Zasto Ferrari nikada nije sam sebi kriv?
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko kaže da Ferrari nije sam sebi kriv ?! Naravno da su si sami krivi. Krivi su što su dozvolili preveliki utjecaj Merđe i Britanaca unutar FIA a organizacije. Krivi su što su si instalirali nesposobnjakoviće bez muda na čelne pozicije. Krivi su što sada imaju manju batinu ne samo od Merđe nego i od McLarena i RB….. ali i tome če jednom doć kraj kad na čelnu poziciju Ferkana dođe netko ko zna svoj posao….samo tko če to dočekat….
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko i ne osporava da se trenutno tamo ne zna ni ko pije ni ko plaća i da je velikim dijelom Ferrari sam kriv za svoj neuspjeh, ali isto tako nije ni lako iz limitiranog prostora za napredak stvoriti nešto i onda kad to uspiješ, ne smiješ to koristit dalje iz x y razloga i onda te još unazade par koraka.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
KimiForever
Ne vidjeh da si bilo gdje u kometaru okrivio Ferrari… ja mislim da je to prioritet kad se razgovara o Ferrariju pa onda tek mogu uzeti u obzir druge cimbenike :)
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@AMG
Budući da si čest posjetilac portala i samim tim rubrike komentara, mislim da svakodnevno možeš pročitati dovoljan broj primjedbi na rukovodstvo Ferrarija, što samim tim implicira da za većinu neuspjeha oni zaista jesu krivi indirektno ili direktno. Jedino ako pod “Ferrari” misliš na neki konkretan bolid koji trebamo okriviti kao neživi objekt?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zamislite sres u Ferrarievom odjelu za motor kad ovo čitaju
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa ako ovo prođe znači da su i oni glasali za to.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vratite ferkanu onda konje iz 2019 nazad
Nema smisla da svi imaju po 1000+ konjskih snaga
Dok ferkan ima jedva 1000 magarecih snaga
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imaju odmrznut razvoj od početka prošle sezone koji će predstaviti na početku ove. I imaju čitavu ovu godinu razvoja i još par mjeseci do početka 2022 sezone.
Biće to sve u nekoliko KS. Mislim da neće nikome ni trebati ta pomoć da uđe u 2%.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da oce, al ipak i ostali nemiruju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…po meni su veličina bolida, neki aero elementi i gume veći problem od motora…sukob interesa dobavljača guma sa auto odjelom pobjedničke momčadi je po meni tema za istragu ali s obzirom da se tu vrti nebrojeno obojanih papirića s brojkama to nitko nikada neće ni pomisliti da bi istražio…smjer kojem ide auto industrija postavlja pitanje čemu f1 uopće?…nakon što su više manje svi proizvođači automobila posljednjih godina svojim potezima (tema koju pratim posljednjih 15g koliko mogu, uglavnom mogu malo od kuće ali dovoljno da se izvuku neki logički zaključci) doveli istu u copy paste scenarij sa već viđenim u nekada najmoćnijoj željeznici a primjera ima još…što se tiče f1 motora što god mi mislili to su vrhunski proizvodi, što tehnološki, što inžinjerski itd..samo to da imaju koef. iskoristivosti od 0,50 cca je dokaz sam po sebi jer u najboljim danima v8-ica su bili na 0,22-0,23 (sa kers-om 0,29)…F1 je bila bila uvijek vrhunac i to bi trebala ostati, meni ovo zamrzavanje povlači pitanje što će biti za 2025-e?…hoće li uopće imati smisla ovaj sport?…čemu utrkivanje i razvoj tamo nekih ICE motora kad su političari odlučili da ćemo se ‘strujati’ SVI uskoro?…stoga ja nisam za zabranu jer sam zabrinut za budućnost sporta, rezanje troškova nauštrb novim izazovima…zašto se ne okrenuti novim gorivima, razvoju održivijih električnih resursa?…najviše od svega me brine (ovo striktno subjektivno govorim) da nitko neće skinuti britansku princezu s trona i da će ostati rekorder svega…
4
1