Izdvojeno

Alonso: Ferrariju je postalo jasno da Vettel ne može biti njihov spasitelj i da Leclerc ima više potencijala

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 56 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso se od ove sezone vraća u Formulu 1 i to s ekipom Alpine, prošlogodišnjim Renaultom. Španjolac je komentirao i stanje u Ferrariju i nemogućnost Sebastiana Vettela da osvoji naslov s njima nakon obećavajućeg početka suradnje:

“Činjenica da imate svjetskog prvaka u ekipi povećava pritisak. Međutim, nakon pet godina je postalo jasno da Seb ne može biti njihov spasitelj i da Leclerc ima više potencijala.”

Također, Alonso je optimističan oko budućnosti Carlosa Sainza u Ferrariju:

“Sainz im se sigurno čini kao pravi vozač za suradnju s Charlesom.”

“U Ferrariju se stvari pomiču u nekoj drugoj dimenziji, za razliku od bilo koje druge ekipe. Postoji uprava za sport, postoji firma, politika, a u odluke je uključeno puno ljudi.”

“Neke ekipe ostanu u F1 10 ili 15 godina pa otiđu. Ferrari si to ne može priuštiti.”

Prisjetio se i svog stinta s Ferrarijem od prije sedam godina:

“Nismo pobijedili, naravno, ali smo dvaput došli do posljednje utrke i borili se za naslov. To kažem zato jer se nitko ne sjeća drugih mjesta.”

“U 2017. i 2018. godini se to dogodilo s Vettelom. Istina je ta da je u posljednjih sedam godina samo jedna ekipa pobijedila, a to je Mercedes.”

Komentiraj

56 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Nešto je pametan taj Alonso..sve zna.



    11

    6
    • Čemu sarkazam? Frajer je 5 sezona vozio za Ferrari tako da ako je itko pametan po tome pitanju to je sigurno on.



      18

      7
      • Frajeru je taj isti Vettel 2 puta ispred nosa maznuo naslov prvaka, zato je i jasno zašto daje ove izjave poput neke isfrustrirane babe tračare.



        21

        17
        • Ne znam ima li smisla ulaziti s tobom u raspravu pošto se iz tvoga komentara može iščitati nepoznavanje terminologije koju koristiš pokušavajući postići ne znam što. A i jako je licemjerno, pomalo i groteskno nekoga u svom tračanju iliti ogovarnaju nazvati frustriranom babom tračarom. Što se tiče dva naslova, nije bitno voliš li dotičnog gospodina ili ne, ne možeš to formulirati kao maznuo mu je Vettel dva naslova ispred nosa. Sebastian Vettel je tih godina vozio Red Bull tada daleko najbrži bolid na gridu te je gotovo bio preplaćen na titulu svjetskoga prvaka Red Bullovom politikom prema Marku Webberu. Tako da prijatelju, nije nitko nikome ništa maznuo, a najbliže je bio Fernando Alonso da mazne Vettelu dva naslova u petom najbržem bolidu te godine. Pozdrav.



          23

          13
        • Sta sve necu cuti, Vettel maznuo Alonsu 2 naslova. Prije bi rekao ovako: Alosno je skoro maznuo dva naslova Vettelu, dok je jedan vozio najbolji bolid, drugi je vozio kantu. Tko je gledao sezone sve mu je jasno.



          15

          16
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          @Fittipaldi
          Nije Alonso ništa ružno rekao o Vettelu.
          Zašto dramatiziraš, kakvo tračanje?
          Rekao je naglas što Binotto i Ferrari nisu.



          8

          4
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Bgm vidi se ko ne poznaje materiju. Čuj ubjedljivo najbolji, i politika prema Webberu. :rofl:
          To samo mogu reći isfrustrirani pojedinci…



          4

          4
        • kad čitam komentare Komentatora i Realiste uviđam da niti šta shvaćam , niti vidim kad se spominju 2010./12. npr mislija sam da je RB tih sezona kad je seb osvaja titule bija najbolje “složen” bolid , a ne najbrži ali eto … virovat ću Komentatoru kad napiše da je RB bija najbrži bolid na gridu . btw , je li ta tvrdnja konstatirana na osnovu brzina postizanih po speed trap – u ili je broj pobjeda/plasmana dokaz ? ako se ne varam češće se znalo događat da bi williams , FI ili TR zabilježili najveće brzine po speed trap – u ali nisu se baš “kitili” pobjedama . naravno , da je politika RB bila korektna umisto SV bi MW ima nekoliko titula … bar sam tako zaključija na osnovu dijela komentara Komentatora . jer seb skoro da je ima “pretplatu” na titule u odnosu na webbera ?!?!? ma da , MW je te 4 sezone konstanto završava prvenstva na 2. ili 3. mistu šta potvrđuje da RB nije dozvoljava marku da osvaja titule :) :) OK , neka je tako bilo 2010. no kako objasnit da je 2011. MW za SV ima 134 , 2012. 107. , 2013. čak 198 bodova manje u odnosu na seba ? zbog politike tima prema australcu ? možda bi ovo mogli komparirat sa politikom merca prema VB ? MW u 4 sezone nikad nije završija prvenstvo ni 2. u kako Komentator piše najbržem bolidu . čudno zar ne jer VB je u mercu koji je po svemu najbolje “složen” bolid u svojoj rookie sezoni merca završija 3. sa tek 12 bodova manje od 2. seba . 2018. je zavšija na 5. mistu “zahvaljujući” odustajanju u bakuu 3 kruga prije finiša zbog problema sa gumom dok je vodija trku . sa tih 25 bodova prvenstvo bi završija na 3. mistu . 2019./20. je završava na 2. mistu . bi li i u ovom slučaju mogli pričat o politici merca prema VB , komparirat politike RB 2010. – 2013. i merca 2017. – 2020. prema “drugom” vozaču ? da je massa osvaja pola bodova u odnosu na broj bodova koji je u periodu 2011. – 2013. osvaja alonso ( npr 2011. FA je osvojia 257 , a massa 118 … tj 2,,1 X manje od FA ) , a nije “peti najbrži bolid” bi prvenstva završava na 2. mistu konstruktora ;) ne bi to bilo loše za “kantu” kako je ferrariev bolid “krstio” Realista . bi li bilo podnošljivije da je Fittipaldi ovo baba tračara stavija u navodnike ? FA mi je simpa lik usprkos tome šta mu je jezik katkad brži od pameti , šta bi zna davat “nediplomatske” izjave , shvaćam i njegov ego … veliki talent , jedan od valjda naj kompletnijih vozača no “siromašnih” rezultata u odnosu na potencijal ( nešto ka npr kimi … bar po meni ) , a to zna “izrodit” frustracije u šta “stavljam” i ove njegove izjave . jer ipak seb ga je zamjenija” u ferrariu ka nekakav potencijalni “spasitelj” no seb je “fulao” pa uz nekoliko kapi frustracija možda je između redova kod izjava bila i koja kap likovanje = eto vam na šta je seb bija bolji od mene , a mene ste otpustili zbog njega ….



          4

          4
        • A druže što napiše…

          Ta filozofska rasprava o tome što označava pojam brzine bolida je za baciti u koš za smeće.
          Ali da ti bude lakše pod time sam mislio na činjenice da je u razdoblju od 2010.-2013. Red Bull ostvario 52 pole positiona od mogućih 77 ( 67.5% svih PP ) samo za usporedu McLaren je ostvario 10, a Ferrari 4 .
          Što se pak pobjeda tiče u razdoblju 2010.-2013. Red Bull je ostvario 41 pobjedu na 77 utrka što je ( pobjeda na 53.2% utrka u tome razdoblju), samo za primjer McLaren je ostvario 18 pobjeda, a Ferrari 11.

          Što se tiče politike Red Bulla pogledaj Veliku Nagradu Abu Dhabija 2010. sve će ti biti jasno. Kao što je jasno da je Sebastian Vettel za klasu bolji vozač u svakom smislu od Marka Webbera, ali nećemo se zbog toga praviti ludi kad na red dođe pitanje razlika u ophođenu Red Bulla prema njemu u i prema Sebu.

          Ovo sa usporedbom Mercedesa i Red Bulla stvarno ne mogu komentirati jer ne razmumijem što si ciljao, a još manje što si pogodio.

          Što se tiče Fernanda sve pije vodu.

          P.S. Probaj malo uvesti neku strukturu u svoje komentare, ne moguće je ovako pratiti sve što želiš reći kada samo izlijevaš misli iz glave po tipkovnici. Pozdrav.



          1

          4
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Činjenica je da je Red Bull uzeo 4 konstruktorske i 4 vozačke titule za redom, a ne da je dominirao 4 godine za redom. Većina te statistike je nabijena u te dvije dominantne godine (2011 i 2013), ali nije da su u preostale dvije godine bili loši. I u te dvije godine su ukupno imali najbolji paket (bolid, vozač, ekipa), ali daleko od dominacije.



          4

          2
        • @ Pastor

          Ako uspoređuješ s Mercedesovom dominacijom i samo ako uspoređuješ sa Mercedesovom dominacijom složit ću se s tvojom konsatatacijom, ali prema mjerilu koje je zadao Mercedes nitko nikada nije bio dominantan.

          Svaki ostali slučaj je relativizacija jasne dominacije Red Bulla u razdoblju od 2010. – 2013. i pokušaj dodavanja značaja vozačkim naslovima Sebastiana Vettela kad za to stvarno nema prostora jer osim 2010. glavna konkurencija mu je bio jako, jako slab Ferrari. Što ne umanjuje vrijednost Sebastiana Vettela jer je Seb iz tog razdoblja sigurno među 5,6 najboljih vozača svih vremena, ali ne možeš reći da momčad koja je pobijedila na preko 50% utrka u 4 sezone nije dominantna.



          3

          4
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Pa nije u 2010 i 2012. Očito je. Nije to mišljenje, to je činjenica.



          3

          1
  2. “Međutim, nakon pet godina je postalo jasno da Seb ne može biti njihov spasitelj i da Leclerc ima više potencijala.”

    Upravo tako. Teško za Vettelove fanove, ali je istina.



    15

    9
  3. “Međutim, nakon pet godina je postalo jasno da Fernando ne može biti njihov spasitelj i da Vettel ima više potencijala.”

    Nakon pet godina u Ferrariju…

    Ironije li moj Ferdo



    25

    7
    • Alonso je samovoljno otišao!



      17

      11
      • @ Har Kl

        I ne zaboravimo da Alonso nije izgubio ot timskog kolege.



        18

        5
      • Upravo tako, mnogi zaboravljaju izjave celnih ljudi Ferrarija nakon njegovog odlaska. Bas svi do jednog su tvrdili da su htjeli da ostane no Ferdo je mislio da je dao sve za Ferrari sto je i istina, i dan danas kad se sjetim voznji te kante od bolida jeza me hvata. Jednostavno nakon toliko dugo vremena treba se krenuti dalje. Iako je sa McLaren-Hondom ispalo katastrofa, ne bi imao sanse za naslov u Ferariju do 2017,2018 a to je jaaako dugo za cekat. Kako je bilo Alonsu vrijeme da ode, tako je i Vettelu, svejedno otisao sam ili dobio nogu. Steta, sta god mislili, ja sam navijao za Vettela te 2018 vise nego itko, no nakon toga ga prekrizio za sva vremena. Zalim sto te godine nije sjedio netko drugi u crvenom jer sam siguran da bi naslov bio tu. Sad mogu rec samo: Forza Ferrari, Forza Leclerc



        12

        13
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          ma nebi bio naslov da je neznam tko sjedio. strategija i garaža su jednostavno 3 koplja bili iza mercove
          bolid i vozač al pari..



          12

          4
        • Pratim Ferrari od 1997. godine. Ne mogu reći da sam bio uvjeren da 2018. Ferrari ima sve u svojim rukama. Niti u jednom trenutku nije izgledalo da je Mercedes gotov. Ferrarijeve pobjede su bile za dlaku, a Mercedesove pobjede su bile laganica.



          12

          2
        • da se mene pitalo 2011 ne bi vozio Ferrari. Razdužio bi crveno još u Yas Marini.



          1

          1
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        [audio snimka="1612381009"]



        4

        2
        • Dva puta pričao i nije mi prihvatilo audio.
          Uglavnom … Slažem se sa hronologijom, ali ne i sa zaključkom.
          Prvo nije to bilo brzo, to je trajalo neko vrijeme i nije nikako bilo nešto linearno.
          Dvije stvari IMO su presudile:
          1. Alonso je bio previše samouvjeren i mislio je da je jedini dostupan TOP vozač za Ferrari.
          2. S druge strane je sjedio čovjek, koji je bio vizionar i koji se nije bojao povući radikalne poteze. Nije dozvoljavao nikome da mu ljulja brod.
          Na kraju se desilo šta se desilo, ali Alonso da je htio voziti za Ferrari, on bi i vozio. Možda on i jeste na kraju shvatio da je pretjerao, ali tad je već bilo kasno. Odnosi su zahladili.
          Ne zaboravi da je u jednom trenutku Ferrari imao tri vozača pod ugovorom. Da je Alonso htio ostati, Kimi bi bio taj koji bi izvodio.



          1

          1
        • Koje gluposti natucane, suprotnost svega onog sto su rekli ljudi iz Ferrarija, ali eto ti znas.



          1

          6
        • Space znam za taj članak.
          Ima još jedan od istog autora, kad je odradio interview sa LdM.
          Oba članka smatram vjerodostojnim, stim da je onaj sa LdM došao kasnije.


          0

          1
    • Vettel je tada imao više potencijala jedino za ekipu koja je F1 pratila na dnevniku poslije utrke. Ono što je Fernando radio sa crvenim kantama koje su po kavaliteti bile al pari sa tadašnjim Sauberom bilo je senzacionalno, uspio je takava Ferrari dogurati do praga naslova dva puta s time da mu je jedne godine sam Ferrari izbio naslov iz ruku kriminalnom taktikom na Velikoj nagradi Abu Dhabija 2010, a 2012 bi vrlo vjerojatno osvojio da na Velikoj nagradi Belgije 2012 nije bio koleteralna žrtva tada vrlo samoubilački nastrojenog Romaina Grosjeana.



      8

      18
      • Bolid iz 2012. nije bio na razini prvih par utrka, može se reći i do ljetne stanke djelomično, no poslije toga je bio solidan, no tad je i Red Bull digao razinu, ili možda više Vettel, jer je Webber osvojio jako malo bodova u odnosu na Vettela.
        No pričati o bolidu iz 2010. da je kanta, pa to je stvarno izmišljotina. Red Bull je na većini staza te godine bio najbrži, no nije bio pouzdan pretjerano, prosuo je Vettel dosta bodova zbog mehaničkih problema.



        7

        1
        • Što se tiče bolida za 2012. tu se u potpunosti slažem da do ljetne stanke nije bio na svojoj razini, da osvojio je u osam utrka nakon pauze Seb puno više bodova u odnosu na Marka Webbera, ali ne treba zaboraviti da Webber od osam čak tri nije zavšrio ( dvije zbog kvara alternatora, jednu zbog udesa sa Grosjeanom), u Japanu je u prvome krugu bio žrtva Grosjeanovog agresivnog pristupa u prvome krugu zbog čega je već na otvaranju morao u boks što je kompromitiralo njegovu utrku te je završio 9. Vettel je bio u strašnom naletu, u boljoj formi od Webbera, ali nije bila tolika razlika kao što bodovi pokazuju jer je Webber u utrkama u kojima nije imao problema završio 2., 3. i 4.

          Što se 2010. tiče i tu se slažem s tobom da Ferrari nije bio kanta kao što je svakako bio 2012., ali opet sporiji od Red Bulla, a i od McLarena kada je Vettel gubio bodove zbog mehaničkih problema. Pisao sam komentar fokusirajući se isključivo na 2012. godinu pa je ispalo nezgrapno sa ubacivanjem 2010., ali složit ćeš se da je na GP Abu Dhabi 2010. Ferrari ispao teška kanta od momčadi sa kriminalno lošom taktikom u utrci u kojoj se odlučuje vozački naslov.



          1

          3
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sudeći prema onome šta se sve suškalo, izgubili su ni povjerenje još tamo 2018-te.



    2

    4
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Gospodin koji je tukao MS sa inferiornijem renolćekom valjda malo zna kaj govori



    6

    17
  6. Umjesto da na takva pitanja odgovori “No Comment” .
    Kud srljaš Fernando…?



    10

    2
  7. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Otrov s tvojih usana. Počelo je.



    5

    5
  8. x1

    [audio snimka="1612375736"]



    4

    2
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži
      x1

      [audio snimka="1612379309"]



      2

      0
      • Hehe nisam znao za taj nadimak :)


        0

        1
        • Sebastian Vettel
          The Best F1 Driver Prikaži

          Žalonso je nadimak napisan prvotno od strane mene na forum.hr-u i onda se proširio okolo :D

          I to kaj je najgluplje potpuno slučajno, nisam ni skužil kaj sam napisal…
          Al iz nekog razloga mi je blesava “trust” tipkovnica često znala ubacit slovo “ž” iz čista mira ispred slova a, y i q…
          I tak je eto nastao Žalonso :lol:



          6

          0
        • Znači ti si taj :prcnjau:
          Svaka čast kolega, jako duhovit nadimak, koji mu je baš i pristajao jedno vrijeme :d
          Najbolje stvari obično se dese slučajno :thumbs:

          Možda se javi i autor nadimka koji je @Space prenio



          1

          1
        • Sebastian Vettel
          The Best F1 Driver Prikaži

          Nemam pojma na kaj misliš…
          Imali smo mi na forumu temu, po tom pitanju…

          Meni su od nadimaka i dalje najjači:

          Kimi Smirnoff Raikkonen
          Sjebastian Zlettel
          Serenando Žalonso
          Schumacher – Deda

          Ima i jedan odličan za Hamiltona, al nije politički korektan pa ga nebum pisal :zubo:



          2

          0
  9. I Vettel i Alonso su dali neke od najboljih vožnji upravo u bolidu Ferrarija, nažalost bolid nikad nije bio za osvajanje prvenstva. Nadamo se da će Leclerc biti bolje sreće, talenta mu sigurno ne manjka!



    6

    2
  10. Vratio se troler Alonso na stare staze, sva sreća da mu vječna inspiracija Vettel još uvijek na repertoaru, što bi on bez njega. :)



    4

    3
  11. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Uh još nisu ni testiranja počela , a već je vatreno. Jedva čekam početak sezone.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni