Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Neslužbeno: Mercedes i Hamilton postigli dogovor, Lewis dobio pravo veta na timskog kolegu

Tomislav Tkalčević

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Neslužbeno: Mercedes i Hamilton postigli dogovor, Lewis dobio pravo veta na timskog kolegu

Tomislav Tkalčević

Svijet Formule 1 još uvijek čeka obnavljanje ugovora Lewisa Hamiltona s Mercedesom. Izvori bliski timu izvještavaju da su se stranke sada dogovorile o osnovnim uvjetima ugovora. Uz to, nadaju se da će novi dogovor biti služben i objavljen kasnije ovog tjedna. Ako su ova izvješća točna, ovo će okončati špekulacije da su pregovori zastali ili da Hamilton razmišlja o prekidu svoje karijere.

Prema AutosportWebu, Mercedes i Lewis Hamilton su se dogovorili oko osnovnih uvjeta poput trajanja ugovora, te prava veta u vezi s odabirom timskog kolege. Novi ugovor vrijedio bi dvije godine, uz mogućnost da ga Hamilton produži za još godinu dana. Ova bi opcija imala rok koji istječe krajem kolovoza 2022. godine.

Isto to tvrdi i Damon Hill na svom Twitter računu:

“Glasine kažu da je Lewis na rubu potpisivanja dvogodišnjeg ugovora s Mercedesom, te da će imati pravo veta na odabir drugog vozača.”

“Da sam na njegovom mjestu ja bih učinio to isto. Zapravo, ja ne bih uopće imao timskog kolegu!”

Damon Hill

Podrži nas

Zadnji donatori:
Crash

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Tomislav Tkalčević
Pulsmedia autor
42 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

75 komentara

  1. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Pa ovo je sramota. Uredu je dati mu milijarde ako ih imas u dzepu, ali uticati na odabir drugog vozaca je sramna odluka. Jeli se crni Sena boji Russel efekta, ili jednostavno zna da nije najbolji na svijetu?!



    35

    3
    • Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

      Baš tako…ako si najbolji na svijetu, onda se ne bojiš nikoga i svejedno ti je tko ti je team mate…..AKO!



      29

      2
    • lukarak Donator Prikaži

      Mislis da je to novost u F1? Tj. da je to Hamilton prvi u povijesti uspio progurati u ugovor?



      5

      16
      • Ayrton Senna LR7 Prikaži

        Naravno da nije novost i da to vozači sa renomeom uspiju tutnut ekipi..Od jačih igrača sijećamo se nj vodonoša.Da li je sportski pitaj Botasa kohi bi odavno letio da ha Ham ne podržava i koji tu popunjava mjesto na gridu iako ga zaslužuje netko bolji.Meni nije jedino jasno zašto ekipa tolko skida gaće a pogotovo u tako dominantnom bolidu..Volim Ham al ovo mu ne treba jel je dovoljno jak.Ugl zamjerit će mu svi koji ga ne vole tak sam i ja bijesnio u Austriji u slučaju Barichelo



        14

        1
      • Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

        Ne mislim da je novost…znam da nije jer vise desetljeca pratim F1….ali ako se ovoga stalno dize u nebesa i naziva bogom, goatom i sta ti ja znam….onda budi frajer pa reci: dovedite mi bilo koga da vam pokazem tko je najbolji…..Mislim ono…bljak



        16

        3
        • “onda budi frajer pa reci: dovedite mi bilo koga da vam pokazem tko je najbolji”

          Tako je bilo 13 godinai i onda ovaj “rumor” i ti si već zaključio ;)



          2

          9
    • Ferrari AMG Prikaži

      Kako ste se samo uhvatili na jednu obicnu neprovjerenu glasinu… Ajde samo malo probajte shvatit odakle as-webu ovako nesto ekskluzivno?
      Rekao im Mercedes ili Hamilton? Na kraju i da je to istina, hoce li to biti potvrdjeno – nece.



      7

      6
      • Proveo je 14 godina je u F1 da nije vozač broj 1. Ako će sada s kojom godinom u guzici biti takav vozač možda je i očekivano.

        Iako će mnogi reći bio je ovdje ili ondje vozač broj 1 to nije istina. Ovo je samo još jedan u nizu dokaza da to nije istina. Ako bude imao veto ili bude vozač broj 1 to će se znati. Nikada se vozači broj 1 nisu skrivali neće ni početi s Hamiltonom.



        2

        15
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Živa istina!

          I još bi dodao da ni Schumi nije nikad bio vozač broj jedan, jer to nikad nije pisalo u njegovom ugovoru. A nije imao u ugovoru ni veto na odabir drugog vozača. Svi koji tvrde drukčije sad znaju, jer vide da je ovo jedan u nizu dokaza da to nije istina!



          10

          1
        • @drv

          MS je bio vozač broj 1. Javno, jasno i glasno. I po ugovorima. Svi koji prate F1 to znaju. To se nikad nije ni demantiralo jer nikome to nije čudno. To je sastavni dio F1.

          S druge strane Lewis nije vozač broj 1 i zato se mora uvijek imati neka teorija kako se nešto tajnovito događa.

          Ako ne bude objavljeno da ima veto i da je vozač broj 1 onda će se i dalje ova teorija ponavljati. Tako se ponavlja već od njegovog početka. Imaš ovdje na portalu ljude koji i dan danas tvrde da je Ron favorizirao Hamiltona i da je zato Alonso izgubio iako je Alonso do pola sezone bio vozač broj 1.



          1

          20
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Ok, dakle ovako.

          Schumi je bio vozač broj jedan i to nitko ne osporava (moje tekst je bio ironičan, nadam se da se to vidi). U to naravno ne spadaju zadnje godine u Mercedesu i početak u Jordanu i Benettonu. To mu NIJE pisalo u ugovoru, ali je to bila činjenica. Osim toga, njegov utjecaj u Ferrariju u dominantnim godinama je daleko nadilazio ulogu običnog vozača. Veto na izbor drugog vozača za MSa? Ne vjerujem da mu je bio u ugovoru, ali MSa se je itekako slušalo oko toga. Ponovo, to nitko ne demantira.

          Hamilton nije bio vozač broj 1 u svojoj prvoj godini sa Alonsom, te kasnije sa Buttonom i Rosbergom (slično kao i MS). Pa ipak, Hamilton je itekako bio vozač broj jedan u paru sa Bottasom i ranije u paru sa Kovalainenom. Iako to nije pisalo u ugovoru, i Mcl i Merc su se nekakvim PR izjavama izvlačili (za razliku od Ferrarija), to je činjenica i općepoznata stvar. Sve momčadske odluke na trkama, propuštanja, čuvanja leđa, strategije boxova itd. to jako dobro potvrđuju. Utjecaj u timu mu je moguće nešto manji, ali i vremena su drukčija i više nema danonoćnog testiranja i sudjelovanja vozača u razvoju, u čemu je MS bio jak.

          Uglavnom MS je dobar dio karijere bio broj 1. I Hamilton isto.

          Moje mišljenje – ni jedan ni drugi nisu zbog toga lošiji vozači. Kad tim ima takve kapitalce, normalno je da se fokusira na njih. Hamilton je vjerojatno to tražio u ugovoru jer se je osjetio malo nesigurno, a i vidio je kako je MS prošao na kraju karijere.

          Navijači mogu kukati i lijepiti razne etikete, ali to je samo emocionalno gledanje. Problem je jedino kad je tim jako dominantan, pa je posljedica broja 1 nedostatak utrkivanja između jedinih mogućih konkurenata (kao lani). To možda malo pojača negativnu reakciju navijača, ali eto…



          9

          0
        • @drv

          “Pa ipak, Hamilton je itekako bio vozač broj jedan u paru sa Bottasom i ranije u paru sa Kovalainenom. Iako to nije pisalo u ugovoru,”

          Ajmo ovako, ako si za normalnu raspravu.

          Kako zamišljaš da prvi vozač vozi?

          Hamilton s Rosbergom i s Bottasom dijeli kompletan setup. Pristup kakav ima Mercedes nemaju drugi timovi. Koji vozač broj 1 to radi? MS je recimo smo dobivati podatke od svojih kolega dok obratno nije bilo moguće. Koji drugi vozač je uzeo prvom vozaču toliko pobjeda i poleova kao Rosberg i Bottas Hamiltonu?

          Bottas i Hamilton su jako blizu. Bliže nego bilo koji drugi par MS-kolega Alonso-kolega. Tako blizu trebaju biti svi kad imaju jednake uvjete. Zamisli da Hamilton Bottasa ostavi za krug. Tko normalan bi mislio da je to jer je Hamilton brži vozač? Dobiti za krug je MSovim štovateljima potpuno normalno (jer su tad bili klinci).

          Jedina godina kad je Hamilton izgledao kao vozač broj 1 je s Heikijem. Tada je nenormalno bio ispred njega. Za mene je takva razlika uvijek razlog za sumnju. Nešto što se zadnje 2 godine događa u RBu recimo.

          U obranu Heikija ide njegova nesreća u Španjolskoj koja mu je sjebala ostatak sezone. Do te utrke bio je 14:14 bodova s Lewisom i za pretpostaviti je da bi bio bolje plasrian te godine.



          1

          11
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @drv
          Lijepo i toćnp napisano, mene samo zabavlja ova situacija.
          Još donedavno je bio argument Hamiltonovih obožavatelja da Hamilton za razliku od…. nije nikad birao timske kolege. Možda je upravo počeo, a možda je to alternativni način da si poveća prihod. Da organizira aukciju za sjedalo pokraj sebe.



          8

          0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @lewisFan

          MS 38
          RB 11 pole positiona u 104 utrke

          MS 4
          FM 3 pole positiona u 18 utrka

          MS 12
          EI 0 pole positiona u 59 utrka



          5

          0
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          @Lewis Fan

          Kad pričamo o dijeljenju setupa, onda ulazimo u sivu zonu. To nisu informacije koje se mogu potvrditi ni provjeriti, jer svaki tim nije sklon otkrivati pravo stanje stvari. To može biti istina, može biti PR, može biti zlonamjerni trač, a može biti i zavaravanje protivnika (u tom trenu). Osim toga, tko kaže da MS nije dijelio setup i informacije sa drugim vozačima? Pa on je Massi bio učitelj, mentor i drugi otac. Učio ga je i sve mu je objašnjavao i pokazivao i sve dijelio s njim. To je i sam Massa rekao. Sa Barrichellom je u početku bilo slično, ali je nakon nekog vremena došlo do osobnih nesuglasica (nećemo sad ovdje o uzrocima). Zbog toga je kasnije RB bio dosta ogorčen na MSa i svašta pričao o njemu, a to se nastavilo i do danas, pa je teško znati što je od toga stvarno istina. A za ono što je istina, je pitanje koliko je uzrok tome politika tima a koliko osobne trzavice. Kako je MS bio neprikosnoveni br.1, naravno da je cijeli tim onda stao iza njega.

          Po meni se status broja jedan (osim otvorene izjave kao nekad kod Ferrarija, a danas kod Maxa i najboljeg wingmana Bottasa) najbolje vidi po strategijama na utrci. I tu doduše postoje gradacije, od besramnog prepuštanja prvog mjesta (svi znamo na šta mislim), preko uputa kad se treba usporiti, zadržati one iza, naštimavanja promjene guma da paše broju jedan, davanja čudnih naredbi i sl. A osim toga, tu je i veće sudjelovanje u razvoju, kome dolaze prve preinake bolida, tko se više uslikava i tetoši od strane tima, kome se više udovoljava itd… To su sve stvari kojima možemo svjedočiti i koje sami vidimo.

          E sad, zašto je to tako strašno i zašto se svi od toga distanciraju? Možda zato jer to kod dijela navijača nosi nekakav negativni predznak, kakav je Ferrari najbolje osjetio na svojoj koži nakon onog zloglasnog propuštanja. Tada su svi zagrmili, ali iskreno, osim galame čistunaca, glavni razlog je bio taj što je tada MS bio dominantan kao što je i Hamilton danas, a takva pozicija nosi i puno onih koji ga ne vole (kao i Hamiltona danas ?) i koji su to jedva dočekali.

          Uglavnom, kad gledamo racionalno, to je jedan od efikasnih načina kako voditi tim i imati bolje rezultate. Pa ipak, ako se otvoreno kaže, bez lažnog licemjerstva, to može biti loše za vozača 2 i njegovu psihu. To se je vidjelo i kod Barrichella, i kod Maxovih suvozača, a bome i kod Bottasa nakon izjave o wingmanu. Zato se treba malo zakamuflirati u neki PR. Nedostatak takvog pristupa zadnjih godina se je poprilično obio o glavu Ferrariju u nekoliko prilika. Bez toga se može ići jedino kad je situacija dovoljno čista i dominantna, pa onda imamo zanimljive duele tipa Rosberg – Hamilton. Zato mislim da su danas svi timovi manje više skloni tome, a čak i kad su dominantni poput Mercedesa, svejedno ne žele riskirati.

          Za Bottasa mislim pak da je idealan broj 2. Dovoljno dobar da je blizu i može pomoći, a opet dovoljno poslušan da zguta sve i odradi što se od njega traži. Toto odrecitira na kraju kako oni imaju isti tretman (tu i tamo mu zna pobjeći prava istina, ali to opet nekako demantira), i svi kakti sretni. Doduše ne znam koliko će dugo Bottas to prihvaćati, djeluje mi sve više na rubu…



          8

          1
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Vozač broj 1 je onaj koji je više plaćen.

          Ovo za dijeljenje informacija, pa to svi rade. Vidim lik vadi neke gluposti, a o ostalim timovima ili vozačima za koje ne navija i ne čita ništa…
          Kao što reče drv, može samo biti ako dođe do nesuglasica između vozača. Na primjer, Vettel je, kažu, zabranio dijeljenje podataka kada je Webber srao u medijima za ono krilo koje nije ni htjeo. Od tada nije nijednom pobijedio…



          2

          0
  2. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Pravo veta na odabir timskog kolege…
    Znači vozi Bottas do Hamdine penzije



    17

    1
  3. I’m shocked, shocked i tell you. :-D



    5

    1
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Našao je alternativni način kako da si podeblja plaću. Od iduće godine uzima i 20% od Bottasa da ga potvrdi kao momčadskog kolegu

    Kad sam to pročitao na engleskom bilo mi je sumnjivo, jer mi je nespojivo s Hamiltonom da bi tražio veto na kolegu. ako je tako ajmo oklade koga se zapravo boji:
    a) Max
    b) Lec
    c) Seb
    d) Russel
    e) Alonso

    S druge strane ako je točno da ima veto, Russel mora pod hitno početi birati novog managera. Jer tko igra za raju i zanemaruje taktiku završit će karijeru u nižerazrednom Vratniku.



    23

    1
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Od iduće godine uzima i 20% od Bottasa da ga potvrdi kao momčadskog kolegu

      :rofl: :rofl: :klanjam:
      Haha, baš sam se od srca nasmijao.

      f) Ricciardo….

      A Đorđe bi mogao biti u veoma nezgodnoj situaciji. Novi manager bi mogao značiti da može zaboraviti na sjedalo u Mercedesu.

      Naravno, sve pod uslovom da su ove neslužbene informacije tačne.



      16

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži
        Reakcija "Pirelli" za smiješan komentar

        Ima da uvene vozeći Williams još 3-4-5 sezona. Nek ovaj upadne u zonu kao Kimi i da vidiš…. Na koncu će i oženit Bottasa da i drugu polovicu života provedu zajedno :p



        22

        0
  5. lukarak Donator Prikaži

    Eh da je Alonso ulozio veto 2006. kad je pregovarao s McLom.



    11

    1
  6. Sebastian Vettel Icestorm Prikaži

    Kad sam pitao kako netko može navijati za takvu osobu kao što je Hamilton, dobio sam odgovor “zbog njegovih vozačkih sposobnosti”.

    Pa sad opet pitam KAKO????



    25

    4
    • Ayrton Senna LR7 Prikaži

      Ček ti stvarno si ovo napisao? Bez obzira na sve zaista smatraš da nema vozačkih sposobnosti? Mislim ak je tak sorry još moraš žganaca papat pred telkom dok pratiš F1



      1

      25
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        To se samo u tvojoj glavi zbrikalo da je covjek reka da nema vozackih sposobnosti…. Polako…



        16

        1
      • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

        Ovo Hamiltovo (ili bilo kojeg vozača koji ima ovakvu klauzulu u ugovoru) mi izgleda kao da superteškaš izabere nekog jadu iz valter kategorije i svako malo ga namlati.
        A pussy (vrijedi za sve top vozače koji imaju takve ugovore, da se razumijemo) ne smije izać na megdan sa nekim u svojoj kategoriji.
        Lewis jeste superteška i vrh ovog sporta ali daj jbte tuci se sa sebi ravnim a ne štimaj sebi protivnike. Jer njegov jedini pravi protivnik svih ovih godina je njegov tim kolega. Nije dovoljno što mu je Merc dao alat kojiim mu pruža dominaciju nad ostalim bolidima pa se sad još i ugovorom zaštitio od eventualnih ravnopravnih vozača?
        Meni je ovo bezveze.



        11

        1
        • “Ovo Hamiltovo (ili bilo kojeg vozača koji ima ovakvu klauzulu u ugovoru) mi izgleda kao da superteškaš izabere nekog jadu iz valter kategorije i svako malo ga namlati.”

          Jesi gledao F1 od 1994. do 2006. kad je MS upravo “mlatio” za po krug timske kolege. Pogotovo 94./95.



          3

          11
        • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

          @LewisFan44
          Naravno da sam gledao.
          Užasna vremene za F1 kao i ova sadašnja.



          2

          1
      • @Lewisfan44

        Najčešća laž jeste ona sa kojom sami sebe obmanjujemo; obmana drugog je relativno izuzetak.

        Hm, ….. biće da niste niti vi gledali F1 od 1996 do 2006.

        Ferrari je praktično imao dominante bolide samo dvije godine 2002. i 2004. godine.
        Ferrari iz 1996. ne vrijedi pominjati jer je to bio veoma loš i ne konkurentan bolid (ukupno 3 pobjede od 16 utrka) bila je to godina tranzicije kada je Schumacher došao u tim, a Scuderia prešla na V10 agregate.

        U 1997. Ferrari je imao opet slabiji i sporiji auto od Williamsa, samo veliki broj odustajanja (5) + jedna diskvalifikacija doveli su do toga da se probjenik odlučuje na zadnjoj utrci u Jerezu.

        Sljedeće godine (1998.) došao je red da dominira Mclaren, a razlog zašto je prvenstvo riješeno tek u zadnjoj utrci na Suzuki bio je relativno nepouzdan bolid ekipe iz Wokinga. Naročito je prvi dio sezone bio dominantan za Mclaren. Da bi smo imali okvirnu predstavu koliko je Mclaren bio dominantan biće dovoljno reći da je M. Schumacher npr u Barceloni zaostajao u kvalifikacijama 1.5 sekundu, a Mclaren, ako dobro sjećam, uglavnom nije niti vozio prvi trening toliko su bili samopozdani.
        U 1999. godini Crveni su smanjili zaostatak u kombinaciji sa odličnim pit wallom to je dovelo do toga da je te godine spletom okolnosti čak i Irvine bio kandidat za titulu. No, i dalje je Ferrari bio slabiji auto. (Te godine bi Schumacher uzeo prvestvo da nije bilo nesreće na Silverstoneu).
        Za 2000. i 2001. godinu ne mogu tačno prosuditi u kojoj mjeri je Ferrari imao prednost. U svakom slučaju ukupni paket koji su crveni imali s ljudima poput Browna i Todt i Schumachera na kraju je odnio prevagu.

        Kako rekoh samo je ekipa iz Maranella 2002. i 2002. bila liga za sebe.
        Godine 2003. su imali prednost ali je to daleko od dominacije.

        Da bi dočao kako je mršava bila 2005. godina za Ferrari biće dovoljno za reći da je Schumacher uspio pobjediti samo na GP USA gdje nisu učestvovali timovi koji su koristili Michelin preumatike, uz 6 odustajanja te godine, a u konačnici je zavšio na trećem mjestu iza Alonsa i Raikonena s kolosanim zaostakom, a tik ispred Montoye.



        5

        2
        • Ferrari 07drogo Prikaži

          Kad citam komentare @Lewisfan44 kao da slusam nase politicare. Na svakom komentaru pokusava na sve moguce nacine opravdat i potrvrdit ono sta on vidi a ne kako je. Pa uz svu ljubav i navijanje sta covijek stvarno ne vidi da je Mercedes goat a ne Lewis?



          5

          1
  7. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Kada sam prije Rusellovog debia u Mercu rekao da bi mu bilo pametno ostati iza Bottasa i ne voziti na 100% jer neće vidit Mercedesa dok je Hamilton tu, mnogi se nisu slagali sa napisanim.
    Ovo je veliki minus Hamiltonu i Mercedesu.
    Nije u sportskom duhu ali to je F1.



    21

    3
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Izvini ali to baš nema logike.
      Jedna utrka ne može odlučiti ovakve stvari, a Russellu bi u svakom slučaju najviše odgovoralo da je pobijedio u toj utrci.



      2

      14
      • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži
        Reakcija "Schumi" za legendaran komentar

        Opet ti isto?
        Vidiš da ima logike ili ti nećeš da vidiš?
        Hamiltonu su se noge oduzele kada je vidio kako ovaj direktno na stazi prelazi Bottasa i i odmah zgasio tv..
        Uzeo je telefon, nazvao nekog čovika i mucajući mu rekao:
        “Stavi masku i dolazi, moramo nešto pričat. Požuri.
        I sve da Mercedes demantira ovakv ugovor vrlo moguće da ima nešto slično.



        12

        3
        • “I sve da Mercedes demantira ovakv ugovor vrlo moguće da ima nešto slično.”

          Naravno, kako bi se inače zvalo teorija zavjere. Svi prvi vozači do sada su u F1 bili javno poznati. Vi se ne možete pomiriti s činjenicom koliko je dobar Hamilton da za njega godinama pričate da je vozač broj 1.



          1

          18
        • Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

          @lewisfan44
          Ja bih volio da ovo s vetom nije istina, pa da mu dovedu npr. malog Maxa…da obrise pod s LH, pa da vidimo koliko je zaista dobar



          11

          2
  8. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ne znam koliko je tačna informacija, ali sam se neugodno iznenadio kad sam je pročitao.
    Hamilton manje više, njegove motive i mogu razumjeti, ali mi nije jasan Mercedes. Ako hoće da vide šta i koliko Russell može, trebali bi ga spojiti sa Hamiltonom bar jednu sezonu.
    Svima je jasno da Bottas nije taj koji se može cijelu sezonu boriti na vrhunskom nivou.



    14

    1
  9. Opa Veto. Prvi put u karijeri. Znači godine su sustigle Sir Hamiltona.



    4

    7
  10. kakav GOAT! Neka si uzme Latifija ili Gio-a za drugog vozača :)



    15

    3
  11. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    malo stislo :)
    nije neočekivano, koliko god to nama gledateljima bilo neprihvatljivo. vjerujem da nije ni prvi ni zadnji koji je to tražio, samo je sad kod njega izašlo u javnost – naravno ako je sve ovo istina.



    3

    0
  12. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Kao prije nije imao pravo na veto.



    4

    0
  13. Treba njemu dati službeni pištolj i pravo da može pucati kad ga neko krene preticati.



    8

    1
  14. Sve sto sam do sada sumnjao ispostavilo se tocno,nas pekmez se boji drugih vozaca,a milo moje janje,odi i nevracaj se u F1,ucnit ces uslugu drugima



    5

    4
  15. zanimljivo da, zanemarimo li kovalainena, kvaliteta suvozaca je kroz hamiltonovu karijeru postupno padala. od alonsa, preko buttona, do rosberga i bottasa. vozac njegove klase je po meni zasluzio vise unutar-timske borbe koja bi ga ucinila jos boljim, a nama dala vise materijala za cijenit rezultat. steta sto f1 od kad postoji ne propagira izravna suparnistva, pa tako svi jaki lineupi kroz povijest traju po sezonu-dvije.



    3

    2
  16. Ferrari GRID.N01 Prikaži

    Hahaha, najbolji my ass. Koja tetkica je lik.



    3

    1
  17. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    1)Tim
    2)Vozači
    Pretpostavljam sa velikom sigurnošću da je takav raspored prioriteta u Mercedesu. Ali u istom trenutku su i jako mođusobno ovisni.
    Mercedes, sad je već odviše očito, odlučio postiči uspjeh koji još nitko prije njega nije postigao a postotoji i šansa i da još dugo budemo čekali da netko drugi to dostigne. Prvi uvijet da to postigne/dostigne, Merc mora stalno osiguravati najbolji bolid na gridu, što dosadašnja povijest to potvrđuje. Pritom mu je potpuno irelevantno što gledaoci (fanovi) misle ili žele (nešto kao ona poslovica “cilj opravdava sredstvo”).
    Drugi uvijet je da si osigura dobre vozače, vozače koji će mu osigurati pobjede tipa 1,2 što bi bilo još jedno dizanje Mercovog renomea u povijesti Formule 1. Mislim da mu je potpuno svejedno tko če biti vozač broj jedan a tko broj dva. Samo mu je važno da je, napominjem, da budu 1,2! Zato je TW djelovao malo rezignirano u komentaru na kraju sezone prošle godine što nisu ni kao tim a ni kao vozači uspjeli odraditi bolje nego što jesu u nekim trenutcima.
    Vozači mu baš i nisu neki problem. Lewis je jednom zgodom izjavio sljedeće: “The deal we have is we want to race each other and I’ve never asked or demanded to be a number one”! (LH Merc driver). Dali on i danas misli to isto, neznam, ali mislim da mu to netreba mjenjati jer je evidentno superioran Bottasu. Dali mu treba neki drugi vozač, mislim da mu je svejedno. Lewis trenutno slovi na gridu kao “čist”vozač i mislim da mu je jedino važno da i eventualno neki drugi suvozač bude “čist” pa mu, vjerovatno poradi toga treba mogućnost izbora. Svoje sposobnosti (TW svojedobno reče za njega “krvosljednik”) nemora dokazivati. Dokazao se već mnogo puta.



    1

    3
  18. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Mercedes bi mogao biti prvi tim koji bi ucinio presedan, tako sto bi stao u kraj vrtoglavim ugovorima u F1, te dao na znanje da je momcad prva na mjestu i da ista stvara sampiona. Razumio bih cinjenicu da Hamilton donosi milijarde u tim, pa isti doji lovu zbog njega, te ne zali da mu serviraju cek od 50 i kusur miliona, no realnost je drugacija.

    Hamilton je svoje pravo lice pokazo jos u ranoj fazi sa Rosbergom, da je imao veto nakon 2014, Rosberg bi sanjao titulu 2016, a Hamilton bi imao 8 titulu u djepu. Pokazao je 2016 da se ne zna nositi sa pritiskom, tako da u poznim godinama zeli otici dostojanstveno u mirovinu.

    Za kraj, markirati cu sam svoj tekst: Hamilton nakon 8 titule (koja je izgledna u 2021-oj) napusta F1 , ovo ce biti najbolji scenariji za njega, odlazi kao najveci, novu eru 2022 prepusta nekome drugom, a ista je nepoznanica za sve.



    3

    1
  19. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Carlos Sainz: “I think Lewis is the best driver on the grid”
    Eddie Jordan believes Mercedes would be “deluded” if they thought the same level of success could be achieved by replacing Sir Lewis Hamilton:
    “However, if they think they can replace Lewis Hamilton with another driver and have the same element of success then I think they are deluded.
    “And one thing’s for sure – Mercedes and Wolff will not be easily deluded. He’s a very smart guy.
    “He knows exactly the value of Lewis Hamilton and I think they will sit down and come to a good solution because the world of F1 needs Lewis Hamilton in it. He’s the jewel in the crown.”
    Berger, who won 10 grands prix for Benetton, Ferrari and McLaren in a 14-year F1 career, thinks three other drivers could become World Champion driving for Mercedes – but not Bottas while Hamilton is next door.
    Berger:
    “Lewis is absolutely world class,” Berger told F1 Insider. “On top of his crazy speed and extreme talent, he also has experience.

    “Bottas isn’t slow either, but in the end he doesn’t stand a chance against Hamilton. That’s how most drivers would feel.”

    But who would the Austrian give a chance to?

    “Max Verstappen, Charles Leclerc and Sebastian Vettel in normal form. Otherwise, I don’t see anyone at this top level. But Lewis is still number one for me.”
    Ross Brawn:
    “Lewis drove a brilliant race,” he told RaceFans. “If anyone questions that ‘he’s got the best car, he ought to win’, they ought to watch that race because that was a masterpiece.”
    Ma kaj oni znaju. Imamo mi stručnjake na portalu.



    2

    5
    • Onda ti prenesi sve komentare drugih i to je to – nema rasprave više a i da ne gubimo vrijeme. Daj pliz… ?‍♂️?‍♂️??



      3

      2
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Pa da tamo nekakav Horner koji tetoši svoga štićenika i Alonso koji je izgubio mjesto u mclarenu zbog njega ( taština) zna bolje o njemu nego Brawn koji ga je vodio u Mercedesu ili Eddie Jordan.
        Evo još malo od čovjeka koji mu je bio partner 4 godine:
        “No one would have ever thought that Michael Schumacher’s titles would be equalled or broken, and yet now he’s there,” said Rosberg, the last driver to beat Hamilton to the world title in 2016.
        “I think it’s not only one of the best and successful Formula 1 achievements but it’s one of the greatest achievements in sporting history as a whole.”
        “To beat him you need to get everything 100 per cent perfect otherwise you have no chance.”
        A ti i dalje zabijaj glavu u pijesak i pravi se nojem.



        1

        3
    • volim kad Dani sve podrobno razjasni putem citata relevantnih “persona” jer kome virovati ako ne brawnu , jordanu , bergeru , rozbergu ? nikako ne virovati horneru , alonsu !!!! kad berger izjavi da je LH svjetska klasa to ima težinu no kad nadoda da max ima šanse ( uz leclerca i seba ) protiv LH onda se tu gubi “težina” izjave bergera zar ne ? jer tada se 100 % i berger pridružuje hornerovom tetošenju svoga štićenika ( neću mu spominjati ime ka šta to nije uradija ni Dani ) , a taštog FA i njegovo mišljenje ne treba ni spominjati . srića po FA da LH nema ni mikro grama taštine , šta je gotovo pa idealan gledano sa vozačkog i ljudskog aspekta pa ne odgovara na takve objede . jordana se često “častilo” kako trkelja bez veze i da je izjavija nešto recimo loše o LH ispalo bi da ponovno trkelja , ali ovako znamo da je jordan strai , iskusni mačak koji zna šta priča . da je berger bija malo “negativniji” u izjavama bilo bi kako trkelja jer ko bi drža do izjave vozača koji je u 14 sezona , 210 trka ostvarija tek 10 pobjeda ? ali kad se izjašnjava u superlativima o LH naravno da je relevantan , da zna :) ko bi bolje poznava LH od onoga ko ga je vodija u mercu ? istina , samo sezonu i to u “onom” mercedesu . ali brawn ka iskusan je to instant primjetija . ipak , bilo bi mi relevantnije da je neki veliki vozač izjavija koliko je ta trka LH bila briljantna jer mi automatski pada na pamet izjava jednog velikog vozača posli GP španjolske 1996. koji je posli te KIŠNE trke za vožnju jednog vozača/pobjednika trke izjavija “It was not a race. It was a demonstration of brilliance.” ;) no šta je zna sir stirling moss ? on je pobjedija tek u 212 trka od 529 koliko je odvozija i u komparaciji sa brawnom nije bija kompetentan da zaključuje šta je briljantna vožnja . btw , ferrari iz 1996. je bija daleko najbolji bolid i sa njim je bila piz*arija odvozit briljantnu “mokru” trku dok je mercedes kojeg vozi LH od 2014. poprilično lošiji bolid od tog ferraria iz 1996. i za briljantno vozit ovaj merc treba bit bog vožnje da bi ga se briljantno vozilo … to svi znalci znaju . kad rozberg koji je stalno omalovažavan “uzdigne” LH onda je to objektivo mišljenje no da je NR izjavija nešto drugo , lošije onda bi valjda bilo nešto tipa šta “barbika” zna , taština govori iz njega , boja se LH pa je zato i napustija F 1 … i button je npr 2015. izjavija “On prilično brzo postaje arogantan. Nitko od nas nije kompletan. Kada bi mi imali njegov bolid, mogli bi ga pobijediti. ” ali na to ne treba obraćat pažnju jer je to iz buttona progovarala taština i gorčina pošto ga je LH u 3 zajedničke sezone pobjedija 2 X . mada opet ako gledamo iz drugog kuta , onog momčadskog JB je u 3 sezone donija McL 672 , a LH 657 bodova tj 15 manje od buttona . kako nijedan od njih nije bija prvak tj donija titulu ispada da je JB više pridonija McL u borbi konstruktora . ali šta button zna , 18 sezona , 306 trka , samo 15 pobjeda , tek jedna titula … treba slušat šta berger priča …. možda je gro ovih citiranih izjava bilo dano prije bahreina 2020. kad je russell sa tek 36 trka iza sebe , PRVI PUT u bolidu mercedesa odvozija briljantnu trku . bi li da je bilo malo sriće za GR i tada vridilo ovo brawnovo ““If anyone questions that ‘he’s got the best car, he ought to win’, they ought to watch that race because that was a masterpiece.” ? naročito ovaj dio ““If anyone questions that ‘he’s got the best car… ” ? čemu ovi citati ? da nas uvjere da je LH briljantan ne uzimajući u obzir kvalitetu bolida ? a zašto takav nije bija u McL posli osvajanja titule ? ili u “onom” mercu 2013. ? možda zato jer ni McL ni merc tih sezona nisu bili dominantni pa nije moga pokazat svoju briljantnost ? a kakav je bija ferrari u periodu od 1996. do 1999. ? i kakve je rezultate sa takvim bolidom postiza MS ? ;) Daniju je u ovakvim slučajevima MS referenca ( kroz izjavu NR ) ali da je nešto drugo u pitanju pomalo bi se i sprda sa MS jer eto LH je dostiga i prestiga rezultate MS …



      4

      2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži
        Reakcija "Pirelli" za smiješan komentar

        @avalon probaj audio komentar ;)



        2

        1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        @avalon:
        ” ispada da je JB više pridonija McL u borbi konstruktora”.
        2010. : Hamilton 240-Button 217 1-0 za Hamiltona u doprinosu u knstruktorskom poretku
        2011. :Hamilton 227-Button 270 1-1
        2012. :Hamilton 190-Button 188 2-1 za Hamiltona ( 5 odustajanja naspram Buttonovih 3 )
        Pa ipak ispada da je Hamilton u više sezona bio bolji ( korisniji ) vozač.

        “kakav je bija ferrari u periodu od 1996. do 1999. ?”
        Izuzev 1996 bio je konkurentan za naslov.



        1

        2
        • je Dani , naravno d a je LH bija boli vozač od JB kojeg je “razmontira” u 3 zajedničke sezone . a ako je bija bolji onda se automatski vidi da je bija i korisniji iako je JB u te 3 sezone zbrajanjem bodova jasno vidi ko je timu “priskrbija” više bodova . virujem da bi ti “poginija” za istinu ( ka šta je reka roko prč u malom mistu ) ali ti se možda ponekad potkrade greška u nekim osnovnim matematičkim operacijama , npr u zbrajanju 2012. LH je odustaja u valenciji , hockenheimu , spa , singapuru i abu dabiju = 5 odustajanja , a JB u bahreinu , MC , monzi i koreji = 4 odustajanja . znam , znam , lako s e zaje*at u zbrajanju , a i 5 Vs 3 na “štetu” LH bolje zvuči nego 5 Vs 4 odustajanja ;) osim toga lewis je 2012. “dotuka” buttona i pobjedama … ostvarija je čak 3 , a button samo 3 ili u ukupnom “skoru” te 3 njihove zajedničke sezone LH je ostvarija čak 10 , a JB tek 8 pobjeda . i ovo je dokaz da je u razdoblju 2010. – 2013. LH bija bar 2 do 3 klase bolji od JB . slažem se i da je ferrari bija konkurentan za naslov … čak i 1996. samo da je umisto MS u kokpitu sedija neki pravi racer … npr LH . da je lewis vozija taj ferrari ima bi na kontu još bar 2 – 3 titule više . a tek da se njegov McL nije tako često kvarija , sad bi ima bar 12 – 13 titula . pitam se šta bi bilo da je russell ka rookie uletija u mercedes umisto u williams ka šta je rookie lewis uletija u McL jer zamisli da je i lewis karijeru započeja u williams toyoti ;)



          2

          0
        • Ferrari AMG Prikaži

          Avalon

          Koja je poanta komentara?
          Da Lewis statisticki ipak nije toliko bio bolji od Buttona? – Ja bih rekao bolji je bolji i tu se nema smisla previse vagati… Nekako mi zapravo tih godina nisu niti jedan niti drugi ostavili upecatljiv dojam (Mozda je i do bolida ?) * zanimljiv je taj kriterij pojedinaca u kojem Lewisova pobjeda je stvar bolida ali kad izgubi onda je to samo Lewis.

          pitam se šta bi bilo da je russell ka rookie uletija u mercedes umisto u williams ka šta je rookie lewis uletija u McL

          Mozda je tamo netko od onih ljudi iz McLarena znao sto radi, bio siguran da zna tko dolazi, mozda ipak i nije tako bilo, jer ipak je tada u McLarenu bio jedan Fernando Alonso. No, bilo kako bilo Lewis se pokazao i postavio mjerilo… I pitaj se sta bi bilo kad bi bilo, jer to je lijepo, cardio maste


          0

          2
  20. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Pravo veta su koristili i Senna i Prost.



    2

    2