Izdvojeno

Renault se u potrazi za kupcima okrenuo prema Williamsu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault će od iduće sezone ostati bez kupaca svog motora, a nakon što su završili razgovore s Alfom, Motorsport portal piše da su se okrenuli prema Williamsu.

Alfa Romeo je nedavno potvrdila da će ostati na Ferrarijevim motorima do 2025. godine, a s obzirom da su Red Bull i AlphaTauri uz Hondu, McLaren je upravo prešao na Mercedes, Haas je uz Ferrari, a dobro su poznate uske poveznice Aston Martina i Mercedesa – Renaultu ne preostaje previše mogućnosti.

Motorsport tako kaže da su tri prepreke na putu do eventualne suradnje s Williamsom.

Prva je činjenica da su sve ekipe već počele s dizajnom bolida za 2022. godinu. Mijenjanje pogonske jedinice bi mogao biti veliki problem, s obzirom na to da inženjeri moraju znati dimenzije istog.

Druga je nedavna najava da će Williams i Mercedes ojačati svoje tehničko partnerstvo od 2022. godine. Dogovoreno je da će ih Mercedes opsrbiti “određenim komponentama koje se mogu prenositi”, što možda uključuje dijelove poput mjenjača ili hidrauličkih komponenti.

Treći problem leži u tome da te komponente Renault nikad nije pružao svojim kupcima, a čini se da bi ih Williams zahtijevao.

Motorsport također napominje da u Renaultu žele brzo doći do nekakvog rješenja:

“Iako je ova tema relativno visoko na listi prioriteta direktora Luce de Mea, nije sasvim jasno kako bi iduće godine moglo doći do nove suradnje.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Cak bi rekao da oni uopce nemaju opcija….
    Jedinu sitnu opciju vidim u onome sto je radila Honda, mukte PU a i tada bi imali dobrog posla da nagovore Williams na suradnju…



    2

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ako Red Bull ne dobije pravo zamrzavanja motora od 2022., eto njih nazad na Renault.



    7

    1
  3. Mogli su i mene nazvati. Jednake su šanse da im ja kupim motor kao i Williams.



    12

    2
  4. …dakle ako sam dobro shvatio, oni bi htjeli prodati PU za više para nego merc, uz manju podršku,suradnju i u konačnici manje ‘konja’?… ovi današnji CEO-i su briljantni!…osim rezanja troškova čega su im puna usta sad su i pamet odlučili rezat’…



    4

    3
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Što se tiče drugih dijelova koje mogu dijeliti, mislim da će toga biti više nakon 2022. Govorilo se da će biti nekih standardnih ili open source dijelova, i još nekih, sve u svrhu smanjenja troškova…



    1

    0
  6. Williams iz prve ruke može vidjeti koja je razlika biti kupac, kao što su oni, ili biti partner kao što je Aston Martin.
    Renault naravno nije trenutno na razini Mercedesa, ali nudi partnerstvo.
    Na taj način bi obje ekipe profitirale, a Williams bi se odlijepio od dna gdje je trenutno, a gdje će ostati i dalje ako mu bude Mercedes i dalje isporučivao motor i eventualno mjenjač.
    Makar je realna šansa da ijedna momčad do 2025/26 promijeni dobavljača motora vrlo mala, tek sa potpuno novim motorima moguće su nekakve veće promjene, no vidjet ćemo.



    2

    1
    • hoćeš reć da rb i at ostaju na hondi? :)


      0

      0
      • Ostaju Zeko, to je već riješeno, samo se čeka odluka :-) , trebala je biti 11, a izgleda da će biti 21 ovog mjeseca.
        Ja se samo nadam 2 stvari, a to je da to neće mojima toliko poremetiti razvojni ciklus, odnosno da će uspjeti predstaviti tu potpuno novu pogonsku jedinicu o kojoj se priča još od početka prošle godine, i drugo, stvarno ne bih volio da se motori na nekakav umjetan način poravnavaju po snazi, koji je jači, nek je jači.



        1

        0
        • riječi ti se pozlatile.
          ja priželjukjem takav rasplet, ali nisam siguran što će bit kad dođe glasanje. po mome jedino je renault bio protiv ,ali vidit ćemo.
          a što se tiče umjetnog poravnanja…ja ga podržavam. što izjednačenije, to bolje. makar umjetno… ostario sam. :)


          0

          0
        • Čitao sam mislim jučer, da je Helmut Marko rekao da se samo čeka na Mercedes.
          Wolff je javno rekao da Mercedes neće praviti problem oko zamrzavanja motora.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni