Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

Renault se u potrazi za kupcima okrenuo prema Williamsu

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault se u potrazi za kupcima okrenuo prema Williamsu

Ante Vetma

Renault će od iduće sezone ostati bez kupaca svog motora, a nakon što su završili razgovore s Alfom, Motorsport portal piše da su se okrenuli prema Williamsu.

Alfa Romeo je nedavno potvrdila da će ostati na Ferrarijevim motorima do 2025. godine, a s obzirom da su Red Bull i AlphaTauri uz Hondu, McLaren je upravo prešao na Mercedes, Haas je uz Ferrari, a dobro su poznate uske poveznice Aston Martina i Mercedesa – Renaultu ne preostaje previše mogućnosti.

Motorsport tako kaže da su tri prepreke na putu do eventualne suradnje s Williamsom.

Prva je činjenica da su sve ekipe već počele s dizajnom bolida za 2022. godinu. Mijenjanje pogonske jedinice bi mogao biti veliki problem, s obzirom na to da inženjeri moraju znati dimenzije istog.

Druga je nedavna najava da će Williams i Mercedes ojačati svoje tehničko partnerstvo od 2022. godine. Dogovoreno je da će ih Mercedes opsrbiti “određenim komponentama koje se mogu prenositi”, što možda uključuje dijelove poput mjenjača ili hidrauličkih komponenti.

Treći problem leži u tome da te komponente Renault nikad nije pružao svojim kupcima, a čini se da bi ih Williams zahtijevao.

Motorsport također napominje da u Renaultu žele brzo doći do nekakvog rješenja:

“Iako je ova tema relativno visoko na listi prioriteta direktora Luce de Mea, nije sasvim jasno kako bi iduće godine moglo doći do nove suradnje.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3596 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Renault

Komentiraj

11 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Cak bi rekao da oni uopce nemaju opcija….
    Jedinu sitnu opciju vidim u onome sto je radila Honda, mukte PU a i tada bi imali dobrog posla da nagovore Williams na suradnju…



    2

    0
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Ako Red Bull ne dobije pravo zamrzavanja motora od 2022., eto njih nazad na Renault.



    7

    1
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Mogli su i mene nazvati. Jednake su šanse da im ja kupim motor kao i Williams.



    12

    2
  4. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …dakle ako sam dobro shvatio, oni bi htjeli prodati PU za više para nego merc, uz manju podršku,suradnju i u konačnici manje ‘konja’?… ovi današnji CEO-i su briljantni!…osim rezanja troškova čega su im puna usta sad su i pamet odlučili rezat’…



    4

    3
  5. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Što se tiče drugih dijelova koje mogu dijeliti, mislim da će toga biti više nakon 2022. Govorilo se da će biti nekih standardnih ili open source dijelova, i još nekih, sve u svrhu smanjenja troškova…



    1

    0
  6. Williams iz prve ruke može vidjeti koja je razlika biti kupac, kao što su oni, ili biti partner kao što je Aston Martin.
    Renault naravno nije trenutno na razini Mercedesa, ali nudi partnerstvo.
    Na taj način bi obje ekipe profitirale, a Williams bi se odlijepio od dna gdje je trenutno, a gdje će ostati i dalje ako mu bude Mercedes i dalje isporučivao motor i eventualno mjenjač.
    Makar je realna šansa da ijedna momčad do 2025/26 promijeni dobavljača motora vrlo mala, tek sa potpuno novim motorima moguće su nekakve veće promjene, no vidjet ćemo.



    2

    1
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      hoćeš reć da rb i at ostaju na hondi? :)


      0

      0
      • Ostaju Zeko, to je već riješeno, samo se čeka odluka :-) , trebala je biti 11, a izgleda da će biti 21 ovog mjeseca.
        Ja se samo nadam 2 stvari, a to je da to neće mojima toliko poremetiti razvojni ciklus, odnosno da će uspjeti predstaviti tu potpuno novu pogonsku jedinicu o kojoj se priča još od početka prošle godine, i drugo, stvarno ne bih volio da se motori na nekakav umjetan način poravnavaju po snazi, koji je jači, nek je jači.



        1

        0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          riječi ti se pozlatile.
          ja priželjukjem takav rasplet, ali nisam siguran što će bit kad dođe glasanje. po mome jedino je renault bio protiv ,ali vidit ćemo.
          a što se tiče umjetnog poravnanja…ja ga podržavam. što izjednačenije, to bolje. makar umjetno… ostario sam. :)


          0

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Čitao sam mislim jučer, da je Helmut Marko rekao da se samo čeka na Mercedes.
          Wolff je javno rekao da Mercedes neće praviti problem oko zamrzavanja motora.


          0

          0