Renault će od iduće sezone ostati bez kupaca svog motora, a nakon što su završili razgovore s Alfom, Motorsport portal piše da su se okrenuli prema Williamsu.
Alfa Romeo je nedavno potvrdila da će ostati na Ferrarijevim motorima do 2025. godine, a s obzirom da su Red Bull i AlphaTauri uz Hondu, McLaren je upravo prešao na Mercedes, Haas je uz Ferrari, a dobro su poznate uske poveznice Aston Martina i Mercedesa – Renaultu ne preostaje previše mogućnosti.
Motorsport tako kaže da su tri prepreke na putu do eventualne suradnje s Williamsom.
Prva je činjenica da su sve ekipe već počele s dizajnom bolida za 2022. godinu. Mijenjanje pogonske jedinice bi mogao biti veliki problem, s obzirom na to da inženjeri moraju znati dimenzije istog.
Druga je nedavna najava da će Williams i Mercedes ojačati svoje tehničko partnerstvo od 2022. godine. Dogovoreno je da će ih Mercedes opsrbiti “određenim komponentama koje se mogu prenositi”, što možda uključuje dijelove poput mjenjača ili hidrauličkih komponenti.
Treći problem leži u tome da te komponente Renault nikad nije pružao svojim kupcima, a čini se da bi ih Williams zahtijevao.
Motorsport također napominje da u Renaultu žele brzo doći do nekakvog rješenja:
“Iako je ova tema relativno visoko na listi prioriteta direktora Luce de Mea, nije sasvim jasno kako bi iduće godine moglo doći do nove suradnje.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cak bi rekao da oni uopce nemaju opcija….
Jedinu sitnu opciju vidim u onome sto je radila Honda, mukte PU a i tada bi imali dobrog posla da nagovore Williams na suradnju…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Red Bull ne dobije pravo zamrzavanja motora od 2022., eto njih nazad na Renault.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će se prije povući sa oba tima, ili će svejedno nastaviti sa Hondom, što će ih koštati malo više ako ne bude zamrzavanja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogli su i mene nazvati. Jednake su šanse da im ja kupim motor kao i Williams.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…dakle ako sam dobro shvatio, oni bi htjeli prodati PU za više para nego merc, uz manju podršku,suradnju i u konačnici manje ‘konja’?… ovi današnji CEO-i su briljantni!…osim rezanja troškova čega su im puna usta sad su i pamet odlučili rezat’…
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče drugih dijelova koje mogu dijeliti, mislim da će toga biti više nakon 2022. Govorilo se da će biti nekih standardnih ili open source dijelova, i još nekih, sve u svrhu smanjenja troškova…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams iz prve ruke može vidjeti koja je razlika biti kupac, kao što su oni, ili biti partner kao što je Aston Martin.
Renault naravno nije trenutno na razini Mercedesa, ali nudi partnerstvo.
Na taj način bi obje ekipe profitirale, a Williams bi se odlijepio od dna gdje je trenutno, a gdje će ostati i dalje ako mu bude Mercedes i dalje isporučivao motor i eventualno mjenjač.
Makar je realna šansa da ijedna momčad do 2025/26 promijeni dobavljača motora vrlo mala, tek sa potpuno novim motorima moguće su nekakve veće promjene, no vidjet ćemo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hoćeš reć da rb i at ostaju na hondi? :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ostaju Zeko, to je već riješeno, samo se čeka odluka :-) , trebala je biti 11, a izgleda da će biti 21 ovog mjeseca.
Ja se samo nadam 2 stvari, a to je da to neće mojima toliko poremetiti razvojni ciklus, odnosno da će uspjeti predstaviti tu potpuno novu pogonsku jedinicu o kojoj se priča još od početka prošle godine, i drugo, stvarno ne bih volio da se motori na nekakav umjetan način poravnavaju po snazi, koji je jači, nek je jači.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
riječi ti se pozlatile.
ja priželjukjem takav rasplet, ali nisam siguran što će bit kad dođe glasanje. po mome jedino je renault bio protiv ,ali vidit ćemo.
a što se tiče umjetnog poravnanja…ja ga podržavam. što izjednačenije, to bolje. makar umjetno… ostario sam. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitao sam mislim jučer, da je Helmut Marko rekao da se samo čeka na Mercedes.
Wolff je javno rekao da Mercedes neće praviti problem oko zamrzavanja motora.
0
0