Izdvojeno

Haas ne može upaliti Ferrarijev motor prije Bahraina

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haas trenutno ne može upaliti Ferrarijeve motore na svojim bolidima Formule 1 u pripremi za sezonu 2021. koja započinje sljedeći mjesec testiranjima i prvom utrkom sezone u Bahrainu.

Njemački Auto Motor und Sport izvještava da je američki tim, za koji će ove godine voziti novak Mick Schumacher, dobio motore za novu sezonu od dobavljača i partnera Ferrarija. Kako izvještava dopisnik Michael Schmidt, morati će pričekati do Bahraina da te motore i upale.

“Motor je dopušten u Britaniji, ali ne i inženjeri koji su vam potrebni za instalaciju motora. Kako stvari trenutno stoje, najraniji mogući trenutak za oživljavanje motora je test u Bahreinu.”

Michael Schmidt

Do sada su se Haasovi bolidi sastavljaji u pogonu Dallara, koji poput Ferrarijeve tvornice Maranello ima sjedište u Italiji. No, po prvi puta Haas bolid za 2021. sastavlja u vlastitoj bazi u Banburyju (Velika Britanija).

“Ove je godine to logistički lakše nego slati naše dijelove u Italiju na montažu. Da želim letjeti za Englesku, morao bih biti u karanteni dva tjedna. Postoje samo iznimke za sportaše.”

Gunter Steiner

Britanija traži od svih talijanskih putnika 14 dana karantene, što znači da čak ni sam Steiner trenutno ne može putovati u tvornicu Haasa iz SAD-a.

Haas je napravio aerodinamične dorade na svom automobilu iz 2020. godine pripremajući se za ovu sezonu, ali tim je odlučio da neće koristiti “tokene” za razvoj.

“Mogli smo sagraditi novi nos, ali zakasnili smo. Program zračnog tunela bio je predugo ugašen da bismo mogli pripremiti nos prije isteka roka krajem rujna.”

Gunter Steiner

Komentiraj

7 komentara

  1. Dakle, jos jedna sezona za otpis.
    Dok ce drugi vec pocet raditi krugove oni ce gledati u bolid prvi put i pokusavat ga pokrenuti :D



    6

    1
  2. Hebes ti to… Kljuc u ruke i pali a ne 5 inzinjera ?

    Za bolju suradnju sa Ferrarijem, bolje da su sa bazom u Italiji….

    A opet, ta ekipa ne valja od vrha…

    Jenkiji bi radje kod Limeya



    5

    0
  3. Vrlo dobre prve tri sezone u F1, nakon toga ništa vrijedno spomena. Stiče se snažan utisak da su daleko najgora momčad po nekoliko parametara od kojih su najizraženiji katastrofalno vodstvo, logistika i način funkcioniranja cjelokupne momčadi.



    9

    1
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Minjaj svićice



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni