Izdvojeno

Juan Manuel Correa potpisao za ART GP u Formuli 3

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon manje od dvije godine od teške nesreće na VN Belgije 2019. Juan Manuel Correa se vraća profesionalnom utrkivanju, ovaj put u Formuli 3 za ART GP.

“Prije svega, izuzetno sam sretan što se vraćam nakon onoga što sam prošao”, navodi Correa.

“Jako sam zahvalan ART Grand Prixu; puno mi znači što vjeruju u mene i moj povratak.”

“F3 je prijelazna godina, moj san je još uvijek dostići F1 i ovo je prvi korak u mom povratku. Ciljevi su mi malo daleko, jer moram još puno toga učiniti, nisam vozio automobil godinu i pol dana, a pred nama je veliko učenje.”

“Ulazim u ovu sezonu otvorenog uma, neću vršiti pritisak na sebe, dat ću sve od sebe, radit ću ono što volim i to je već pobjeda.”

Iz ART GP-a ne kriju oduševljenje povratkom Juana Manuela Corree u svijet profesionalnog motorsporta.

“Od svoje stravične nesreće u Belgiji, 30. kolovoza 2019., Juan Manuel prošao je puno toga, uvijek se borio, imajući na umu da nije želio odustati od svog sna da nastavi trkati na najvišoj mogućoj razini,” komentirao je predsjednik ART GP-a Sebastien Philippe.

“Juan Manuel primjer je hrabrosti i upornosti, a ART Grand Prix s ponosom mu daje priliku da se vrati utrkama. Juan Manuel je psihički izuzetno jak, još uvijek se bori da bude što spremniji i gladan je utrkivanja.”

„Za volanom je njegov talent neizmjeran, što pokazuju njegova postignuća u kartingu, a zatim i prvih nekoliko godina u moto-sportu.”

“Želimo pratiti Juana Manuela kako bi nastavio karijeru i pomogao mu da se još jednom popne na ljestvici. On će donijeti momčadi svoj talent i iskustvo.”

Podsjetimo, Juan Manuel Correa je 2019. nastupao u F2 za Charouz te je do Belgije ostvario dva podija. Nažalost, u strašnom sudaru u Belgiji prilikom kojeg je Antoine Hubert izgubio život, Correa je doživio teške ozljede nogu i kralježnice te mu je prijetila amputacija dijela desne noge.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Bravo.. Veliki borac.
    Volio bi da pratite i F3 na portalu kolko je to moguće, pa da imamo F1, F2 i F3 na jednom mjestu ?



    6

    0
    • Charles Leclerc 16
      CRooY3 Prikaži

      Da, kad počneš malo pratiti što se događa u F2 i F3 (a ja sam znao pogledati i europsku F4) postane dosta zanimljivo. Dodatna stvar koja se meni dogodila nakon što sam počeo pratiti niže serije je da počneš drugačije gledati na mlade vozače kada ulaze u F1 nakon što si ih i prethodno gledao u nižim serijama.

      Ja sam nekoliko puta razmišljao da se prijavim na portal da pišem o nižim serijama, ali na kraju uvijek zaključim da nisam siguran da imam dovoljno slobodnog vremena da bih to izgurao kako želim.



      3

      0
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    @wapi Nazalost premalo vremena, naslo bi se nesto al ne toliko za konstanto ubacivanje vjesti za tu rubriku, a to nema smisla.


    0

    0
  3. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Prekrasna vijest. Sjećam se praćenja njegovog stanja neposredno nakon nesreće, bilo je tu puno neizvjesnosti, stoga mi je iznimno drago da se u potpunosti oporavio i da se ovako brzo vraća u sport. Želim mu svu sreću u nastavku karijere i nadam se da će već ove godine ostvariti dobre rezultate, ugrabiti neki podij ili možda pobjedu :thumbs:



    4

    0
  4. Ne znam bas koliko je spreman da se vrati u bolid. I toga me strah.
    Kako god, svu srecu mu zelim pa da pobjedi na nekoj trci. Zaaluzio je.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni