Formula 2

Alesi nakon testa s Ferrarijem objavio da napušta njihovu akademiju

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Giuliano Alesi u ponedjeljak je dobio priliku da po prvi put isproba F1 bolid na privatnom testiranju Ferrarijevih vozača u Fioranu, a u izjavi nakon vožnje obznanio je kako napušta njihovu akademiju i odlazi iz Formule 2.

21-godišnji sin bivšeg Ferrarijevog vozača Jeana Alesija postao je član juniorskog programa talijanske momčadi 2016. godine. Proveo je tri sezone u GP3 seriji s Tridentom, osvojivši četiri pobjede s petim mjestom u drugoj sezoni kao najboljim ukupnim plasmanom.

S istom je momčadi 2019. debitirao u F2, no rezultati su bili daleko od onih iz GP3. Prvu sezonu završio je ukupno 15. sa samo 20 osvojenih bodova, a prošle godine bio je još gori. Ukupno je završio 17. s 12 bodova koje je osvojio šestim mjestima u prvoj i posljednjoj utrci sezone – ni prelazak iz HWA u MP Motorsport krajem sezone nije mu pomogao u poboljšanju rezultata.

“Želio bih se zahvaliti Ferrariju i njihovoj vozačkoj akademiji na ovoj fantastičnoj prilici danas. Biti u kokpitu SF71H bilo je nevjerojatno uzbudljivo, kao i voziti bolid na stazi dok moj otac gleda, a ja nosim isti broj koji je i on nosio”, rekao je Giuliano Alesi nakon testa.

“Ovaj test bio je najbolji mogući način da se oprostim od Ferrarija. Sada me čeka nova avantura u Aziji i jedva čekam da ona započne.”

Alesi je na testiranju nosio broj 28, s kojim je njegov otac 1991. nastupao u svojoj prvoj sezoni za Ferrari. Karijeru će nastaviti u Japanu, odakle mu je majka, a pretpostavlja se da će nastupati u Super Formuli Lights.

Theo Pourchaire nastupat će za ART

17-godišnji Francuz Theo Pourchaire ove će godine nastupati u F2 za ART. Sauberov junior debitirao je u formulama 2018., a već 2019. osvojio je prvi naslov u njemačkom F4 prvenstvu.

Sjajnu formu prenio je i na međunarodni debi – u F3 je završio ukupno drugi, sa samo tri boda manje od prvaka Oscara Piastrija koji će ove sezone u F2 voziti za Premu.

Pourchaire se već okušao u utrkama F2 na kraju prošle sezone u Bahreinu, no ni u jednoj od četiriju utrka nije uspio osvojiti bodove. Tada je vozio za HWA, no već na postsezonskom testu vozio je za ART s kojim je vozio i F3.

Komentiraj

3 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Kad ne ide, ne ide.



    4

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Theo Pourchaire će da razvali F2……. sretno! :thumbs:


    0

    1
  3. Pobjegao čovjek na vrijeme. :)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni