Formula 2

Armstrong prešao u DAMS, HWA doveo dvojicu talijanskih debitanata

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nova tri mjesta na ovogodišnjem gridu Formule 2 su popunjena – Marcus Armstrong pridružit će se DAMS-u, dok će za HWA voziti dvojica debitanata iz Italije, Matteo Nannini i Alessio Deledda.

20-godišnjem Novozelanđaninu Armstrongu, Ferrarijevom junioru, ovo će biti druga sezona u F2. Prošle sezone vozio je za ART, a nakon sjajnog otvaranja iste s dvama podijima u četiri utrke u Austriji, do kraja je tek četiri puta završio u bodovima i ukupno je završio na 13. mjestu.

Prije dvije godine Armstrong je osvojio dva druga mjesta, u F3 i Toyota Racing Seriesu, stoga se 2021. želi vratiti u vrh:

“Ciljamo na naslov”, rekao je Armstrong.

“Nikako neće biti lako s ovako opasnom konkurencijom, no smatram kako u pravom okruženju s odličnom momčadi mogu napraviti iznimne stvari.”

Momčad HWA odlučila se za potpuno novu vozačku postavu s dvojicom mladih Talijana. Prvi od njih je 17-godišnji Matteo Nannini, nećak pobjednika VN Japana 1989., Alessandra Nanninija.

Nannini je 2019. bio prvak F4 UAE, a prošle sezone osvojio je jedan podij u F3. Ove će sezone voziti za HWA i u F2 i u F3 zahvaljujući promjeni formata trkaćih vikenda obiju juniorskih kategorija, prema kojoj se njihovi vikendi više ne preklapaju.

“Iznimno se veselim ovako zaposlenoj sezoni. 45 utrka u 2021. bit će zahtjevno, no osjećam se spremno i odlučno u namjeri da napredujem kao vozač.”

Njihov drugi vozač bit će 26-godišnji Alessio Deledda, vozač najpoznatiji po prometnim budalaštinama – nekoliko puta snimao se kako velikim brzinama juri cestama ili slalomski pretječe automobile u gužvi.

Trkaću karijeru započeo je relativno kasno, 2017., i to u motociklizmu, a zatim je odmah uskočio u F4. Zasad nema nijedan rezultat vrijedan spomena, a dovoljno je reći kako je prošle sezone završio ukupno 34. u F3, iako je vozio punu sezonu.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni