Izdvojeno

Bottas: Kritičari iz fotelja me dodatno motiviraju

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov vozač Valtteri Bottas kaže da ga “kritičari iz fotelja” ne zabrinjavaju nego ga dodatno motiviraju da bude bolji u borbi protiv Lewisa Hamiltona.

Fincu će ove godine biti peta sezona da je timski kolega Lewisu Hamiltonu, a nijednom nije došao ni blizu da mu ozbiljnije zaprijeti u borbi za naslov svjetskog prvaka. Hamiltonova dominacija nad timskim kolegom potaknula je mnoge pratitelje da propitkuju Finčeve performanse, a on kaže da ga to ne dira:

“To me zapravo dosta motivira.”

“Puno sam naučio od samog sebe da se ne obazirem na te stvari. Pokušavam izbjeći negativnosti.”

“Bez obzira što radite – uvijek će biti nekih negativnih stvari. Ponekad više, ponekad manje. Isto je s kritikama. No, motiviran sam dokazati ljudima da su u krivu, u to ne sumnjajte.”

“Mislim da sam već rekao prije – ponekad ne razumijem zašto je toliko kritika. Pretpostavljam da uvijek postoji razlog, ali ja ga ne znam. No, ja nisam u poziciji tih koji kritiziraju pa ne znam što im se događa u glavama.”

Bottas kaže da neki podcjenjuju koliki je izazov voziti u istom bolidu kao potencijalno najbolji F1 vozač.

“Oni ljudi koji zaista razumiju ovaj sport i gledaju detalje – oni shvaćaju. No, kao i u svakom drugom sportu – postoje eksperti iz fotelja koji ponekad podcjenjuju stvari.”

“Ja iz svoje perspektive mogu reći da ovo nije lagan posao. Ako pogledate brojeve – Lewis je najuspješniji vozač u povijesti Formule 1. Ja moram voziti protiv njega s pristojnom brzinom i konzistentnošću iz vikenda u vikend. Prema tome, da, to nije jednostavan zadatak.”

“Ali, to me zaista motivira i cilj je da ga pokušam pobijediti. To me gura dalje i nadam se da će me u budućnosti lansirati na novi nivo.”

Bottas kaže da postoje situacije u kojima nije siguran kako je Hamilton nešto izveo:

“Postoje situacije kad ne razumijem kako je moguće ono što on radi, bilo da je riječ o jednom zavoju, stintu ili nekom stintu na određenom setu guma. Ali, uvijek postoji razlog i tražit ćemo odgovore na ta pitanja.”

Bottas je u pet godina s Mercedesom sakupio 9 pobjeda, 16 pole pozicija i 46 pobjedničkih postolja.

Komentiraj

17 komentara

  1. “Postoje situacije kad ne razumijem kako je moguće ono što on radi, bilo da je riječ o jednom zavoju, stintu ili nekom stintu na određenom setu guma.

    Moras upgradeati verziju da bi to razumio.



    13

    2
  2. Dragi moj Bottas kad ćemo vidjeti plodove od te silne motivacije tvoje.
    Mi te motivirano bar zadnje tri godine, možda za jedno još tri godine uz da Hamilton postane teški alkoholičar i blagi oblik epilepsije dobije i onda uz tu silnu motivaciju bi ga možda dobio.



    8

    2
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Koji mizeran score u 5 godina, za člana tima i bolida najdominantnijeg ikada :facepalm:



    4

    1
  4. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    kakav bi tek onda bio bez kritičara :)



    10

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Motiviraju za sta?
    Da jamesu reces ok i will drive 48.8?



    5

    0
  6. Evo prozvao vas je Bottas. Motivirate ga. Motivirajte ga još malo više :)



    4

    8
  7. što bi tek bilo da nije motiviran ?



    2

    1
  8. Očito ne dovoljno.



    1

    1
  9. James Hunt
    Vryky Prikaži

    Kaže Bottas iz fotelje..a kad sjedne u kokpit onda krene: Aaaa..nije lako, ruka boli, fotelja neudobna..rasparat će ze Perez ranko..


    0

    0
  10. Lewis je najuspješniji vozač u povijesti Formule 1. Ja moram voziti protiv njega s pristojnom brzinom i konzistentnošću iz vikenda u vikend.

    Nisam siguran da bilo tko očekuje od Bottasa da bude na Hamiltonovoj razini, ….. to što VB ne isporučuje slične rezultate kao LH nije problem sam po sebi. No, problem jeste to što se “čini” očiglenim da bi u slučaju da je grid ujednačeniji tj. da je prednost Mercedesa manje izražena Bottasa ne bismo često gledali u prvih pet ili šest na koncu utrke, a samim time ne bi ga bilo nigdje niti u samom poretku u šampionatu vozača.

    Bottas prosto radi lošu reklamu sebi i timu jer je opća percepcija poklonika F1 da Finac “nepravdano” zauzima mjesto boljima od sebe (Russel).



    6

    0
  11. Po meni je veci problem sta ti radis sa takvim Mercedesom protiv konkurencije nego sta radis protiv Lewisa. Svima je jasno di ti je mjesto i koliku mrvica i tapsanja po glavi imas pravo po sezoni. Ali kume moj ti bi trebao bit drugi sa jednom rukom na volanu bez beda kad imas auto barem pola sekunde po krugu od sljedeceg najbrzeg pa jos pola sekunde protiv sljedeceg itd.



    2

    2
  12. Ovaj gluplji iz dana u dan…



    3

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni