Izdvojeno

Pino Allievi: Hamiltonovi pregovori su velika kazališna predstava sa sretnim završetkom

Piše: josip123

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Inače se očekuje da vozač koji je svjetski prvak ima osigurano mjesto za sljedeću sezonu, ali za Lewisa Hamiltona trenutno to nije slučaj. Mercedes i Hamilton još uvijek nisu potpisali novi ugovor. Sedmerostruki svjetski prvak navodno postavlja nerealne uvjete za svoju momčad, ali se pretpostavlja da će u ispunjavanju tih zahtjeva pomoći novi trećinski vlasnik INEOS.

Međutim, prema talijanskom Autosprintu, osim nekoliko detalja, gotovo je sigurno da će se Britanac 2021. godine utrkivati za Mercedes.

”Bit će potrebno izvršiti prilagodbe ugovora, naravno, ali to nije šokantno. Pretpostavite da je dogovor već postignut u Abu Dhabiju, ali sve što se sada događa samo je predstava sa sretnim završetkom.”

Ne mislite da veliki igrač poput INEOS-a može ući na tržište bez jamstva da će Hamiltonu produžiti ugovor ”, rekao je Pino Allievi za talijanski magazin.

Komentiraj

6 komentara

  1. Napravili su odlican PR, budimo realni, da nema ove price sa Hamiltonom bi bila cista dosada i cekanje testiranja. Mislim i ovako je dosada onima koji znaju da ce Hamilton sigurno voziti i da je ovo predstava, ali barem malo zagolica um



    13

    1
  2. Ja mislim da su se oni dogovorili oko saradnje u F1.
    Problem je dugogodišnja saradnja i mislim da se radi o saradnji Mercedesa i Hamiltona nakon što ovaj ode u penziju.
    Negdje je tu zapelo i odlučili su da to rješavaju u hodu.
    Jednostavno ne vidim drugu logiku, za ovolikim odugovlačenjem, mada priznajem da dugo nisam bio ovoliko zbunjen.



    3

    1
  3. Michael Schumacher
    Ema26 Prikaži

    Trazi garantovano mjesto u AstonMartinu. Ako ovi budu bolji ili mecka ode. Da sam Hamilton to bi trazio :)



    1

    1
  4. Antonio Giovinazzi
    Mazzacane Prikaži

    Dijelim Pinovo mišljenje. Mislim da su malo naivni oni koji misle da je zapelo oko cifre i duljine ugovora. Davno je to riješeno, ostale su neke sitnice, dovoljne da još odugovlače i ne objave nastavak suradnje, te na taj način zagolicaju maštu fanova i medija. Ne žuri im se nigdje s objavom, taman tamo negdje prije predstavljanja prvih bolida. Tijekom 2020. Hamilton ruši rekorde – priča se najviše o Hamiltonu, završi sezona i dok se čeka nova – opet se priča najviše o Hamiltonu. Odličan PR rade, svaka im čast.



    12

    0
  5. Treba anketa da se ne tipka od Hamiltonu dok ne bude da je paraf na ugovoru official… ?



    4

    0
  6. PR…..nista drugo….sve drugo bi bilo senzacija……da se bar desi :-) :-) :-)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni