Stefano Domenicali donedavno je bio izvršni direktor Lamborghinija, nakon čega je prešao u Formulu 1 gdje je naslijedio Chasea Careya na mjestu izvršnog direktora Liberty Medije. Formula 1 s Domenicalijem na čelu, čovjekom koji je nekada vodio Ferrari, kreće se u novi smjer u kojem će fokus biti najviše na vozaču.
“Vozači će u budućnosti biti u središtu Formule 1. Mislim da oni i njihove sposobnosti predstavljaju pravu dušu našeg sporta.”
“Njih ne treba gledati samo kao vozače, već i kao ambasadore ovoga sporta. Oni će biti presudni za budućnost”, rekao je Domenicali.
Ono što ovdje pomaže je naravno činjenica da je većina novih vozača vrhunski talent i to stvara posebnu generaciju. Domenicali je još nadodao:
“Nismo u posljednjim desetljećima imali toliko dobrih vozača kao sada. Imamo nevjerojatne mlade vozače, nevjerojatan rekord treba postići i Lewis Hamilton, a za ostale vozače izazov je također velik.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je sve demagogija za sad.
“Ljudi su naše najveće bogatstvo….”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozači ????? Ima li koga tamo ? Halooo ? Kakvi vozači sine? Ferrariju trebaju stručnjaci iz Britanije, bolji automobil po svim kriterijima, bolje strategije. Vozači su zadnja rupa na svirali kada nemaju što voziti.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zašto spominješ ferrari, kad se ferrari ne spominje u ovom članku?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kolega zapeo u 2014. Dok je još Domenicali bio u a Ferrarija.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogodio si. Nabrzaka sam prešao preko članka i čim vidim njegovo ime vidim Ferrari ispred sebe. Žalosti me da što više bivših Ferrarijevaca odu u administraciju i politiku sve manje Ferrari ima utjecaja. Čovjek bi pomislio da će čak imati i sukob interesa, ali ništa od toga.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači da su potpuno profesionalni
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je tako onda ti svaka cast ??
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa da. to ide u smjeru da automobili budu jednaki, samo s brand naljepnicama, a vozači ti koji čine razliku..
0
0