Izdvojeno

Domenicali ima jasan cilj: Vozači će biti u središtu Formule 1

Piše: josip123

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Stefano Domenicali donedavno je bio izvršni direktor Lamborghinija, nakon čega je prešao u Formulu 1 gdje je naslijedio Chasea Careya na mjestu izvršnog direktora Liberty Medije. Formula 1 s Domenicalijem na čelu, čovjekom koji je nekada vodio Ferrari, kreće se u novi smjer u kojem će fokus biti najviše na vozaču. 

“Vozači će u budućnosti biti u središtu Formule 1. Mislim da oni i njihove sposobnosti predstavljaju pravu dušu našeg sporta.”

“Njih ne treba gledati samo kao vozače, već i kao ambasadore ovoga sporta. Oni će biti presudni za budućnost”, rekao je Domenicali.

Ono što ovdje pomaže je naravno činjenica da je većina novih vozača vrhunski talent i to stvara posebnu generaciju. Domenicali je još nadodao:

“Nismo u posljednjim desetljećima imali toliko dobrih vozača kao sada. Imamo nevjerojatne mlade vozače, nevjerojatan rekord treba postići i Lewis Hamilton, a za ostale vozače izazov je također velik.”

Komentiraj

8 komentara

  1. To je sve demagogija za sad.
    “Ljudi su naše najveće bogatstvo….”



    2

    0
  2. Vozači ????? Ima li koga tamo ? Halooo ? Kakvi vozači sine? Ferrariju trebaju stručnjaci iz Britanije, bolji automobil po svim kriterijima, bolje strategije. Vozači su zadnja rupa na svirali kada nemaju što voziti.


    0

    7
  3. Ako je tako onda ti svaka cast ??



    1

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    pa da. to ide u smjeru da automobili budu jednaki, samo s brand naljepnicama, a vozači ti koji čine razliku..


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni