Sebastian Vettel je u intervju za Racer portal izjavio kako nije pokušao “uvjeriti” Mattiju Binotta da promijeni mišljenje oko vozačke postave za 2021. godinu.
Vettel je prije početka prošle sezone dobio poziv od Binotta u kojem mu je šef rekao kako njegove usluge više neće biti potrebne nakon nadolazeće sezone. Iako je to bilo iznenađenje jer je Binotto do prije par tjedana izjavljivao da mu je Vettel prva opcija – Nijemac kaže da nije pokušavao razuvjeriti svog sad već bivšeg šefa.
“Nije uopće bilo potrebno da shvatim Ferrarijevu odluku i, iskreno, to ništa ne mijenja. Ne gledam to na taj način i ne funkcioniram na taj način.”
“Što se mene tiče – sve je u redu i potpuno prihvaćam to. Kad mi je to Mattia priopćio preko telefona – bilo je jasno. Nisam se pokušavao svađati ili ga uvjeriti u suprotno.”
“Uvjeren sam da se prilikom zatvaranja jednih vrata otvaraju neka druga. Očigledno, bilo je potrebno nešto vremena i na površnu su isplivala mnoga pitanja oko toga koja vrata želim otvoriti.”
“Ne radi se o tome da sam mogao birati između svih ekipa, nego mislim na pitanje što želim raditi u budućnosti, želim li ostati u Formuli 1 ili ne.”
“Donio sam odluku i otvorio vrata.”
Pet mjeseci kasnije Vettel je objavio da će postati član ekipe Aston Martin.
“Sve ovo što se događa u svijetu natjeralo nas je da razmislimo malo o svemu, stavimo stvari u perspektivu i odlučimo želimo li raditi nešto drugo. Ja sam racionalan oko toga. Kad sagledam stvari – ne vidim se u Formuli 1 kad budem imao 40 godina. Ispred mene je još par godina, ali ne radi se o 10 godina.”
“Mislim da vi morate biti svjesni toga. Nakon onog što sam ostvario u ovom sportu – imao sam luksuz vremena za razmišljanje o tome što želim raditi u budućnosti. Znamo što sam odlučio i sad ćemo vidjeti kako će se to odviti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još 3-5 sezona i brojanje eura do kraja života.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Seb, jalovo je uvjeravati nekog tko je skontao da mu više nisi potreban :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
offtopic..nemogu naću na forumu..nekad bila tema Odlazak na utrke F1, zanime me dali će Imola imati gledatelje ili ne?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo teme
https://f1.pulsmedia.me/forum/viewtopic.php?f=10&t=51
Što se tiče tvog pitanja……
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ostao je bez motivacije u ferrariju. Nije ni čudo kaj nije nagovarao Binotta na ostanak.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sasvim sigurno najbolji mogući rasplet situacije za Sebastiana. Više mu za vratom ne visi taj pritisak osvajanja naslova sa Ferrarijem koji nikada nije mogao podnijeti. Ima sada priliku još par sezona odvoziti sebi za dušu, a nije nemoguće da se postigne i neki dobar rezultat sa AM.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma podnosio je on to dobro po mojem mišljenju.
sva njegova pucanja da se nisu desila, svejedno nebi bilo naslova, jer je ferari (bolid+strategija) uvijek bio barem koplje ispod merca.
čak i ta 2018 kada je bolid bio na razini, momčad i strategija je bila veliki hendikep, zbog kojeg seb nije imao šanse.
mislim da je vrhunski podnosio pritisak.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pobijedi dogodine u Monzi.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar nije Sainz već bio dogovoren kad su Vettelu rekli da neće s njim dalje ?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i za jednu i za drugu stranu je najbolje bilo da se raziđu. nadam se da ćemo u AM-u vidjet malo onog starog Vettela, a ne ovog blijedog iz sezone 2020.
7
2