Esport

Najbolja domaća liga se vraća!

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nova sezona F1 Adria lige u svome trećem izdanju donosi neke novitete, kako nagradni fond od 2.000 kn za one najbrže, tako i skraćeni kalendar od 15 utrka na kojem se nalaze neke ne tako klasične staze u svijetu virtualnog utrkivanja. 

Prijave za treću sezonu su otvorene i traju do 31.1.2021. godine. Način prijave je preko Time Trial opcije u igri, no moramo naglasiti kako sama vremena neće biti odlučujući faktor u raspoređivanju vozača po divizijama. Staze na kojima morate odvoziti svoja najbolja moguća vremena su – Španjolska, Abu Dhabi i Kina. Pravo umijeće vozača se vidi na kiši te u duhu avangardnog kalendara, odlučeno je kako vozači u Kini trebaju pokazati svoje znanje u lošim uvjetima. Svoju prijavu možete poslati klikom na poveznicu – PRIJAVE!

Nakon završetka prijava vozači će biti raspoređeni po divizijama. Svaka divizija će imati po 20 vozača, koji će se kroz petnaest tjedana boriti za titulu prvaka svoje divizije. Novi kalendar donosi nam 15 utrka, a neki od noviteta su noćni Monako, te skraćene verzije Bahreina i VN Amerike. Također F1 divizija će ove sezone voziti nedjeljom u večernjem terminu, dok termini za ostale divizije će biti odlučeni naknadno u dogovoru s vozačima.

Nagradni fond će biti raspoređen na sljedeći način:
1.000 kn – prvak F1 divizije
500 kn – drugoplasirani
300 kn – trećeplasirani
200 kn – prvoplasirani tim

Također, možete očekivati nagradu i za gledatelje u obliku 50€ Steam wallet gift carda. Naime prije svake utrke F1 divizije na našim društvenim mrežama možete pogađati tko će startati s pole pozicije, pobjednika utrke, vozača koji je ostvario najbrži krug utrke i vozača dana. Pravila i koncept natjecanja možete pročitati klikom na poveznicu – PICK’EM!

Pravila utrkivanja ostaju ista kao i dosada: PC platforma, 18 minuta kvalifikacije i 50% utrke. Pravilnik lige možete pročitati klikom na poveznicu – PRAVILA!

Prijenosi utrka uz najbolju produkciju na našim prostorima će biti na našem YouTube kanalu – YouTube, dok ostali sadržaj vezan uz ligu možete pratiti na našim društvenim mrežama – Facebook, Twitter, Instagram

Za sve ostale informacije, razgovor o motorsportu ili druženje, možete se pridružiti našem Discord serveru – Discord

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni