Nova sezona F1 Adria lige u svome trećem izdanju donosi neke novitete, kako nagradni fond od 2.000 kn za one najbrže, tako i skraćeni kalendar od 15 utrka na kojem se nalaze neke ne tako klasične staze u svijetu virtualnog utrkivanja.
Prijave za treću sezonu su otvorene i traju do 31.1.2021. godine. Način prijave je preko Time Trial opcije u igri, no moramo naglasiti kako sama vremena neće biti odlučujući faktor u raspoređivanju vozača po divizijama. Staze na kojima morate odvoziti svoja najbolja moguća vremena su – Španjolska, Abu Dhabi i Kina. Pravo umijeće vozača se vidi na kiši te u duhu avangardnog kalendara, odlučeno je kako vozači u Kini trebaju pokazati svoje znanje u lošim uvjetima. Svoju prijavu možete poslati klikom na poveznicu – PRIJAVE!
Nakon završetka prijava vozači će biti raspoređeni po divizijama. Svaka divizija će imati po 20 vozača, koji će se kroz petnaest tjedana boriti za titulu prvaka svoje divizije. Novi kalendar donosi nam 15 utrka, a neki od noviteta su noćni Monako, te skraćene verzije Bahreina i VN Amerike. Također F1 divizija će ove sezone voziti nedjeljom u večernjem terminu, dok termini za ostale divizije će biti odlučeni naknadno u dogovoru s vozačima.
Nagradni fond će biti raspoređen na sljedeći način:
1.000 kn – prvak F1 divizije
500 kn – drugoplasirani
300 kn – trećeplasirani
200 kn – prvoplasirani tim
Također, možete očekivati nagradu i za gledatelje u obliku 50€ Steam wallet gift carda. Naime prije svake utrke F1 divizije na našim društvenim mrežama možete pogađati tko će startati s pole pozicije, pobjednika utrke, vozača koji je ostvario najbrži krug utrke i vozača dana. Pravila i koncept natjecanja možete pročitati klikom na poveznicu – PICK’EM!
Pravila utrkivanja ostaju ista kao i dosada: PC platforma, 18 minuta kvalifikacije i 50% utrke. Pravilnik lige možete pročitati klikom na poveznicu – PRAVILA!
Prijenosi utrka uz najbolju produkciju na našim prostorima će biti na našem YouTube kanalu – YouTube, dok ostali sadržaj vezan uz ligu možete pratiti na našim društvenim mrežama – Facebook, Twitter, Instagram
Za sve ostale informacije, razgovor o motorsportu ili druženje, možete se pridružiti našem Discord serveru – Discord
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!