Kao što smo pisali prošlog tjedna, Davide Brivio pojačat će momčad Alpine u njihovoj prvoj sezoni pod tim imenom.
Talijan koji je ostvario uspješnu karijeru u motociklističkim prvenstvima stiže u F1 na krilima svog najnovijeg uspjeha – osvajanja momčadskog prvenstva sa Suzukijem u MotoGP-u, uz vozački naslov njihovog Joana Mira. U Alpineu će imati ulogu trkaćeg direktora.
“S oduševljenjem potvrđujemo kako će Davide Brivio ojačati našu momčad uoči sezone 2021.”, stoji u priopćenju francuske momčadi.
“Njegova konkretna uloga i dužnosti bit će objavljene u nadolazećim tjednima.”
“Davide će odgovarati izvršnom direktoru Alpinea Laurentu Rossiju.”
Briviov dolazak jedan je od glavnih dijelova restrukturiranja momčadi iz Enstonea – drugi je svakako nedavno objavljen odlazak dosadašnjeg šefa momčadi Cyrila Abiteboula.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ovaj čovjek je jako sposoban.
Veselim se njegovom dolasku.
Ovo je neka talijanska veza i koliko će ovo veliko preslaganje biti dobro vidićemo dogodine.
10
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Brivio ima povijest uspjeha u momčadima koje je vodio što znači da zna organizirati tim i staviti prave ljude na prave pozicije.
A i prva tri slova u prezimenu su mu ista kao i Briatoreu pod kojim je momčad već bila uspješna. Nisam praznovjeran, ali možda pomogne ! :-)
9
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ja uvijek na prvu procitam Briatore :D
4
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/I ja hahahaha
0
1