Izdvojeno

Norris je osjećao savršenu kombinaciju suparništva i prijateljstva sa Sainzom

Piše: Katarina Predovan

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris smatra da je upravo njegovo dobro suparništvo i kvalitetno prijateljstvo sa bivšim momčadskim kolegom Carlosom Sainzom pomoglo momčadi McLarena da osvoji treće mjesto u poretku konstruktora. Sezona 2019., kada su u McLarenu debitirala dvojica mladih vozača je također bila dobra za momčad s obzirom da su završili na četvrtom mjestu. Ove sezone Norrisov momčadski kolega je Daniel Ricciardo, za kojeg je poznato da se dobro slaže sa Landom. No, on je rekao kako smatra da je nemoguće iskorijeniti svu napetost u odnosu između dvoje momčadskih kolega.

“Uvijek postoje tenzije među kolegama, čak i ako netko kaže da ih nema, uvijek postoje.”

“Možda ponekad pokušate to malo sakriti. Čak i između mene i Carlosa. Iako puno puta, uvijek izgleda sretno i izgledamo kao da se slažemo, ali još uvijek postoji puno slučajeva kada smo mrzili jedan drugog!”

“Ne želite popustiti pred kolegom i ne želite izgledati loše pred njim. Posljednji momak od kojeg želite biti pobijeđeni je on.”

“Čak i kad navučete hrabar osmijeh, ponekad iznutra, duboko zakopano, jednostavno ih stvarno mrzite jer su brzi ili rade stvari koje su vam teške ili im ponekad ne možete parirati.”

Lando Norris

Iako su bili izjednačeni u kvalifikacijama kroz obadvije sezone, Sainz je ipak u poretku vozača završio ispred Norrisa. Lando je rekao da je njihov odnos bio suparnički, ali ipak savršen:

“Nikad nisam razgovarao s Carlosom [prije nego što se pridružio McLarenu]. Nisam ga poznavao, nisam znao kakav je.”

“Završili smo kao dobri prijatelji daleko od trkaće staze, ali i žestoki i žilavi konkurenti jedan protiv drugog, također i dobre momčadske kolege.”

“Željeli smo pomaknuti momčad naprijed, željeli smo pobjeđivati ​​u utrkama i dobro smo radili u tom skladu, ali bili smo i vrlo kompetitivni jedan protiv drugog.”

“Jednostavno smo jako dobro surađivali u oba ova aspekta, kao suigrači, ali i kao konkurenti. Mislim da smo imali savršenu kombinaciju oba čimbenika.”

Lando Norris

Komentiraj

5 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Definitivno najbolji momčadski dvojac na stazi nakon dugo vremena.



    8

    0
  2. odlični su obojica i drago mi je što RIC dolazi kao zamjena Sainzu, a Sainz ide u Ferkan kod LEC-a. Nije moglo bolje, osim da su ostali Norris i Sainz zajedno u McLarenu, a RIC došao u Ferrari :)



    7

    0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Žao mi je zbog odlaska Sainza,. Ricci je najbolja zamjena koja je mogla doći. I kao vozač i kao osoba, ali Sainz je bio zalog za budućnost



    6

    0
  4. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Bili su odlican par, dobri trkaci sa dobrim karakterima koji su doprinosili harmoniji u ekipi
    Mislim da je Sainz shvatio da je vjerovatno napravio pogrešku prelaskom u Ferrari. Iz jedne sretne “porodice” došao je u sredinu koja je manje prijateljska. I on se često osvrne na lijepe dane u McLarenu i ne zaboravi da im poželi da budu još bolji.
    U McLarenu je imao lijepu perspektivu a u Ferrariu mora biti mnogo bolji od Leclerca da ne bi dobio Bottasovu ulogu.



    1

    0
  5. Ric 15+: Nor 8- moja prognoza.

    Želi se netko okušati ili su svi pametniji nakon sezone ;)


    0

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni