Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Gostujuća kolumna: Zašto netko uopće navija za Lewisa Hamiltona

Pulsmedia portal

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kolumna

Gostujuća kolumna: Zašto netko uopće navija za Lewisa Hamiltona

Pulsmedia portal

Godina 2000., mjesec ožujak, vrijeme negdje oko 3 sata ujutro. Budi me zvuk koji dotad još nisam čuo. Dolazi iz dnevne sobe. Po cijeloj kući je mrak, jedina svjetlost dopier iz starog Philips TV-a, a zvuk je neobično glasan. Nalazim oca kako se preznojava, komentirajući sam sa sobom kako su ove godine prebrzi, kako nas pobjeđuju bez puno muke i kako će ova sezona biti dugačka i teška. Ni ne usudim se pitati ga o čemu je riječ. Sjedam u fotelju još uvijek zainteresan oko tog neobičnog zvuka, sad još više zbunjen – tko su to oni?

Ono što sam video na TV-u to jutro probudilo je u meni strast za koju nisam ni znao da postoji, ali koja mi je od tog trenutka jasno dala doznanja da me neće tek tako napustiti i da će puno godina poslije još uvijek biti glavni odgovorni pokretač uzbuđenja, sreće, nadanja, strepnje, tuge, plakanja i nerviranja, sve u jednom danu, u jednom intervalu od 2 sata.

Prošlo je već mjesec dana, utrka se vozi u Italiji, u San Marinu. Treći je to pole position za Miku Hakkinena.

Zašto njega spominjem? Zato što je to prvi vozač ekipe za koju navija moj otac. Nemoguće je ignorirati toliku količinu strasti prema nečemu. Nemoguće je ignorirati činjenicu da je prethodne dvije nedjelje naš Philips TV dva puta bio okrenut naopačke zbog tog Mike Hakkinena.

Meni kao sedmogodišnjaku više nije ni bitno o kome se radi, bitno je samo biti dio te strasti zajedno s ocem. Usput mi samo reče da se radi o timu za koji je nekad vozio najveći ikad – Ayrton Senna, da je spoj njega i McLaren bilo nešto čarobno.

Sad mi je još važnije da Mika pobijedi, ali treći put zaredom? To se ne događa. Pobjeđuje Michael Schumacher. Tada sam bio ljut, ali mi ni na kraj pameti nije bilo da je to tek početak.

Početak nečega što će jako dugo trajati. Dominacije Ferrarija na čelu sa Schumacherom. Jednostavno nisam mogao ne mrziti tog čovjeka. Iz utrke u utrku je rušio sve magično što sam čuo o nepobjedivosti McLarena u rukama Senne, o genijalnosti tima iz Wokinga. Rušio je redom sve rekorde, sad ne već samo sene nego i svih ostalih. Tim još gore, nije bilo činjenice kojom bi mogao osporiti Schumacherovu veličinu. Pomislio sam, čovječe, zbog ovog tipa nikad više neću osjetiti tu magiju o kojoj mi je otac pričao.

Tokom moga odrastanja,vise glavni negativci nisu bili likovi iz crtanih filmova, sada je to bio crni propeti nezaustaviljivi konj koji na crvenoj beskonačnoj livadi trči bolje od svih ostalih. Konj kojeg jaše, činilo mi se već tada, najbolji je kojeg sam ikad vidio. Prestati gledati sport nije nikad bila opcija, ali je bilo teško biti dio sporta kao gubitnik. Pobjednik da, ali šampion nikada.

Godina je 2005., propeti konjić se napokon umorio, a ono o čemu sam mogao samo maštati napokon se dogodilo. Doduše, na najgori mogući način. Mit o nepobjedivosti Schumachera strušio je, ni više ni manje, nego jedan Renault. Tad već kao 12-godišnjak sam pomislio da je nemoguće da je jedan Ferrari napokon pao, a da ga je srušio neki tamo Renault, najsporiji automobil čak i u mom susjedstvu. Kako se oni uopće mogu uspoređivati s Ferrarijem i McLarenom? Tko je taj Alonso?! Pa njega smo prestizali za cijeli krug dok je vozio za Minardi. Da stvar bude gora, isto to se ponovilo i sljedeće godine.

Godina je 2007., Alonso prelazi u McLaren. Očekivanje od ove sezone je na vrhuncu. Ovaj put ćemo mi pobijediti Ferrari, ovaj put mi imamo kod sebe vozača koji je to jedini uspio uraditi, a Renault ga više nema pa ćemo zato i njih pobijediti. Uopće nije bitno tko je drugi vozač – imamo Alonsa!

U prvoj utrci Alonso pobjeđuje, a ni ovaj drugi nije bio loš. U drugoj utrci Alonso kreće prvi, ali ovaj dečko prelazi oba Ferrarija! Tad se samo nadam da ih može zadržati koji krug kako bi Alonso malo pobjegao. Ali onda, kad sam se najmanje nadao, počinje sad već davno zaboravljena magija o kojoj mi je otac pričao.

Lewis Hamilton zadržava oba Ferrarija i šalje ih na sve strane po Sepangu. Posvuda, osim ispred sebe. Alonso je pobijedio na toj utrci, ali tog dana je Lewis na stazi, prsa u prsa, pobijedio moćni Ferrari. Ruku na srce – tad već bez glavnog negativca – Michaela Schumachera.

Da to sve nije slučajno, Lewis Hamilton pokazuje u nastavku sezone, gdje svojim vožnjama postavlja sebe kao jednog od glavnih kandidata za naslov te godine. Nije moglo biti bolje. McLaren je nezaustavljivo grabio ka tituli, a uzeo je Alonso ili Hamilton – nije važno.

Te godine je F1 pokazala svoj puni sjaj. Kako li je samo imala drukčije planove od mojih. Nakon 7 godina čekanja, nakon praktički osvojene titule – u posljednjoj utrci smo izgubili sve. Ili možda ne? Izgubili smo puno, ali smo dobili Lewisa Hamiltona.

Godina je 2008., Lewis Hamilton je već moj idol. On je ono najbliže magiji kombinacije Senna/McLaren. On je radost i olakšanje da ću ipak nakon 8 godina i ja osjetiti onu strast o kojoj mi je otac pričao. Vozio je taj McLaren baš kako sam ja mislio da treba, baš kako sam u snovima I ja vozio. Hrabro, atraktivno, tražeći uvijek onaj “gap that exists” o kojem je Senna pričao. Napokon sam sve shvaćao i imao sam privilegiju to gledati. Te 2000. godine je sve počelo kao san, mašta i neka magija o kojoj mi otac priča. Što sam više odrastao sve manje sam vjerovao da je to uopće bilo moguće, kao s Djedom Mrazom.

Moj idol, predstavnik onog u što slijepo vjerujem od malena, predstavnik mene u Formuli 1, te je godine pobijedio sve konkurente. Pobijedio je “zli” Ferrari, Alonsa i Renault. McLaren je ponovo šampion, a za sve je zaslužan on.

Od tog trenutka sve je opet bilo moguće. Snovi ipak postoje i ostvarju se. Lewis Hamilton je tad za mene postao veći i od samog McLarena.

McLaren-Mercedes ili odvojeno, nije bilo više bitno jer od tad je F1 prerasla sve ono s početka moje priče – strasti, nadanja, sreću, tugu.

F1 je postala san. San kojeg još uvijek sanjam.

NRteamLH44

Podrži nas

Zadnji donatori:
HuMS32

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Pulsmedia portal
Pulsmedia autor
149 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

67 komentara

  1. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    U mojem slučaju nitko ne može prerasti Ferrari. Iako je počelo kao navijanje za napola izgorenog Laudu. I dok je Lauda vozio bila je to nekako podvojena lojalnost njemu i Ferrariju, ali kad se on definitivno povukao ostao je samo Ferrari kojem je jedino Lauda mogao bit ravnopravan, ostali su tu u prolazu.

    Oduvijek sm oko sebe primjećivao masu vjetrokaza koja je svoje navijanje mijenjala prema tome tko je najbolji neke godine. To mi je bilo ljigavo, a prisutno je i sada i ovdje. Sjećam se ogromnih brojeva navijača Seba Vettel iz 2010-3 ili Alonsa ili Ferrarija prije toga. Zbog toga volim pročitati ovakvu nekakvu priču koja govori o nekoj dosljednosti i upornosti. Jer nije baš bilo neki naročiti gušt pratiti rezultate LH 2009-2013. Sad je super, autor ima malo godina, a Lewis je blizu kraju. Za koga će navijati kad Lewis ode? Ostaje li u vučjoj jazbini ili će odseliti za sljedećim prvakom? Pokazat će neka druga kolumna za koju godinu.



    24

    2
    • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

      Bas zbog te mase vjetrokaza sam i napisao tekst. Da pokazem da ima i onih kojima je bio trnovit put do zvijezda,zajedno sa LH.

      Vjerujem da nizakoga nikada necu navijati kao za LH,jer sam uz njega odrastao. On je moje djetinjstvo,tinjedzerstvo i odraslo doba Formule 1. A koga cu nastaviti podrzavati,vidjecemo. Russell,Leclerc,Max. U tom grmu lezi zec.



      10

      3
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Vjerujem da nizakoga nikada necu navijati kao za LH

        Ovako i ja razmisljam za neke likove u sportu..
        ’93 tamo neki malac dolazi iz Padove na noge Baggiu u veliki Juventus. Nikad nitko kao on…Posebno je to..
        Mozes i sad imat nekog drugog za kojeg navijas i tko ti je najdrazi ali samo uz jednog takvog si i ti odrasta..



        6

        0
      • Hamiltonu put do zvjezda uopće nije bio težak, što više od prve je upao u vrhunski pobjednički stroj, drugi su razvijali on bi došao na gotovo. Nije upitan njegov talent i znanje, Vetel je nadograđivao bolid, Alonso također, a o Schumacheru da ne pričam, godine rada rada i rada da bi se došlo do pobjedničkog bolida. Namjerno sam spomenuo ova tri vozača koji ukupno imaju 13 titula svjetskog prvaka i pokazuju njihov težak put do titula. Hamiltonove titule od 2014 do ovamo nalikuju mi na onu Buttonovu iz 2009 sjedneš u najbolje auto u tom momentu i prvak si.



        12

        7
        • Mika Hakkinen stoka Prikaži

          Nego sto neg je Vettel razvija bolid… A Adrian Newey je za to vrime dok je ovaj razvija mea garažu. Zasto nije razvia Ferrari u 6 godina, ili Alonso u 5…
          Bolide razvijaju inženjeri i novac, a vozaci voze…



          9

          6
        • Mercedes Jester Donator Prikaži

          @stoka

          Ako misliš da vozač nema nikakvu ili ima minimalnu ulogu u razvoju auta onda bi možda bilo bolje da se prebaciš na neki drugi sport koji je jednostavnije pratiti.



          4

          6
        • Mika Hakkinen stoka Prikaži

          Znaci alonso razvia sasiju renaulta, mass dumper, michelin gume, i srusia schumija jer ovaj je ostaria pa nije bas zna razvit ferrari zadnje dvi godine…

          Nakon tog alonso dode u ferrari i zaboravi razvijat bolid, te se tu najspretniji u razvoju pokaze mladi seb vettel, koji je razvia sasiju red bulla, razvia blown difuzor itd… Al dolaskom u ferrari i on zaboravlja kako se razvija bolid, aerodinamika… Islo ga dobro w godine jer je seb dobro razvija motor, al onda opet nesto zabrlja i eto ga sad di je…



          5

          4
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Kad je super, svi su zaslužni. Kad ne valja, jedan je kriv.



          3

          0
  2. Williams Montoya Prikaži

    Za Lewisa navijat do prije 3,4 godine je bilo nešto normalno. Njegov renome kod ljudi, koji ajmo reć ne navijaju za njega, uništila je neviđena dominacija koja je cijelu formulu 1 učinila dosadnom do boli. U njegove sposobnosti ne sumnjam ni malo, vjerovatno spada u top 5 vozača ikada, ali uvijek će postojat to ALI zbog strasno dominantnog auta. Ni Vettelove 4 titule se baš ne sjećamo s radošću zbog istog tog razloga. Ispada da je ovo najdosadnije desetljeće u povijesti F1. Dvije dominacije i samo dva prvaka + iznimka Rosberg u 11 godina. Šteta. Fali mi druga polovica devedesetih i druga polovica dvetisućitih upravo iz razloga što nije bilo dominacija.



    18

    1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Nije to renome. LH je renomirani britanski vozač u F1. Meni on ide na živce svojim ponašanjem oko staze. Zloupotrebljava svoju rasu (a zapravo je polovični) za (ne)sportski probitak. Ali eto, politički korektno splašena organizacija samo bijelaca mu to mora dozvoliti. Još više me ljuti jer mu to sve skupa zapravo ne treba. Bio bi sedmerostruki prvak i bez tih nekoliko trka u kojima se “zbunio”. .



      16

      3
  3. F1puls ivanh Prikaži

    2000 je počela dominacija, ali nakon 5 “krvavih “godina,puno prolivenog znoja i majstorija Največeg…..usput,taj lik je dobro utabao put od 2010-12 Lewisu ….
    Samo se treba sjetiti koje su gluposti izmišljali da uspore Michaela..od balasta do guma….Takve gluposti nisam uspio primjetiti zadnjih sedam godina,dapače,dopustili im koristiti das…..



    12

    11
    • 1999. je počela dominacija samo se MS polomio. Kad su Eddija aktivirali bilo je kasno.



      3

      10
      • F1puls ivanh Prikaži

        @LewisFan….kako misliš..dok su Edija aktivirali bilo je kasno????….Taj Edie je do Mich. loma noge imao jednu pobjedu i dva druga mjesta a nakon Engleske, dvije pobjede za redom.Stvar je u tome što je Edie bio vozač poput Botasa-nema kontinuitet…..Nakon Michaelovog povratka, Edie ga jednostavno nije mogao pratiti dok je ovaj rasturao…npr. pp Malezije?



        4

        0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      @ivanh
      može pojašnjenje o balastu? toga se ne sjećam.



      1

      0
      • F1puls ivanh Prikaži

        @zekohonda

        Možda sam se krivo izrazio, bila je priča da bi se vodećima u q. stavili dodatni utezi ….a sada se bržima dozvoljava upotreba drs-a pa su još brži….
        Btw…McLaren je 99 “izgubio” brzinu kada je zabranjeno korištenje berilija…..
        Michelin je npr. 2003 varao sa gaznom površinom guma koje su se kod potrošnje širile……



        2

        0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          zahvalujem na pojašnjenju.
          btw., berlij je zabranjen od 2000.



          4

          0
        • Vara se oduvijek i zauvijek svjedok sam tome više od 40 godina koje pratim formulu. Baza je kao i sa dopingom nekoga uhvate nekoga ne. Alonsu u Renaultu 2005 poslije par utrka su zabranili nekakav nazovi ublaživač , amortizer udara tako nešto na prednjim kotačima ili ovjesu legalan. Je bio u tom trenutku.Vidimo ove godine da je u Mercedesu DAS ostavljen do kraja sezone kao legalan to se prije 10 15 godina ne bi dozvolilo. Ali mercedes ima novca i političkog uticaja pa može zacementirat pravila od 2014 do dana današnjeg



          5

          1
        • @V10, ovo što si naveo (amortizer mase i DAS) nije varanje, nego iskorištavanje rupa u pravilima. Velika je razlika između varanja i domišljatosti. Oba ta slučaja su prisilili one koji donose pravila da pojedu sami svoje g****. Amortizer mase je zabranjen pod objašnjenjem da je to “nedozvoljeno aerodinamičko pomagalo”, a sakriven je unutar nosa, ne vidi zraka. DAS nisu zabranili nego su rekli “ajd od sljedeće godine nemojte izvoditi takve kerefeke”.
          Varanje je natočiti ogromne spremnike vode i reći da je to tekućina na hlađenje kočnica samo kako bi se to sve prolilo u prvim krugovima. Ne znam koja momčad je to izvela još tamo sedamdesetih/osamdesetih.



          1

          1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          @bm
          tyrrell.



          1

          0
        • @zeko
          ekipa iz Brackleya veliš :) ista ekipa koja je 2005 imala dupli spremnik goriva



          2

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          moram te razočarat…tyrrell nije iz brackleya. :D



          3

          0
  4. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Sve ok samo što nama ostalima tvoj san traje predugo.
    Ti fino sanjaš 7-8 godina a mi imamo noćne more od te Merc-Lewis dominacije.
    Kao što je dominacija Shua bila dosadna svima koji nisu navijali za Ferr i njega, tako je i danas nama sa Lewis-Merc-om.
    Meni je drago zbog tebe ali nadam se da ćemo uskoro i mi ostali početi živjeti F1 san. ?



    15

    1
    • Dominacija Ferrarija ???? Došao Schumi u Ferrari 1996, otišao 2006. Od toga koliko je bilo dominacije ?????



      8

      12
      • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

        Sad po vama nakon mercedesa više ništa nije bila dominacija. Nedavno sam negdje pročitao komentar da ni red bull uopće nije dominirao od 2010-2013. Kako bi ti nazvao 5 vozačkih i 6 konstruktorskih naslova zaredom, ako ne dominacija?



        6

        1
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Normalno da je dominacija.
          Sad tko je lakse tko teze dominirao je nebitno.
          Dominacija je dominacija. A Ferrari je dominirao tada.



          10

          3
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          Dominacije je dominacija

          Kolega @AlkY ispravak netocnog navoda…
          Naravno da je bitno tko je kako dominira… Poprilicno cak…



          8

          1
        • Najogledniji primjer dominacije ikad u formuli je 1988 mclaren honda senna prost, kad je ostatak grida pokupio samo prašinu . Znači kad nitko nema ni šanse u teoriji pokupit pobjedu.



          1

          0
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Znam da je inace bitno kakva je dominacija.
          Ja samo govorim da je dominacija dominacija.
          Nema tu drugog naziva.
          Red Bull je dominirao , Mercedes sad dominira , Ferrari je dominirao.
          U tom smislu je nebitno.
          A ako idemo samo malo dublje , onda je bitno za reci tko je kako dominirao.



          1

          2
    • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

      Znas kako, i ja sam cekao od 2000-2008 na prvu titulu,pa kada sam je docekao,onda sam morao gledati ne 1 kako je gubim nego 5 puta. A onda sam docekao drugu i trecu koje su mi bile posebno bitne,jer se LH sa njima rangirao medju vece vozace.

      Ovo sve ostalo smatram kao bonus,na vec ostvareno.



      3

      3
  5. Williams DoDo13 Prikaži

    Bravo za kolumnu. Uživam čitajući ovakve članke u kojima ljubitelji ovog sporta kroz slova, riječi, rečenice, članke… iskazuju svoju strast, uzbuđenje, tugu, radost, razočarenje, neizmjerno uzbuđenje, ljubav…., prema sportu koji pomiće granice automobilizma i vozača do nezamislivih vrijednosti. Nastavite objavljivati ovakve priče jer pokazuju da ovaj sport nisu samo bolidi koje voze preplačeni vozači već da je puno, puno više, a dio tog ozračja je autor opisao u svom članku. Još jednom BRAVO!



    14

    0
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Zašto netko uopće navija za Lewisa Hamiltona

    Nemam pojma ? Gledano iz danasnje prespektive kroz moje oči…

    Svakako razumijem kako se za njega pocelo navijat 2007… Rookie… Underdog… Brz… McLaren ima veliku bazu navijaca… ?



    14

    0
  7. Krenuo sam gledati 1997. i naravno za crvene. Ipak bilo je suza prije prvog naslova za “moje”. Sada već čekam i previše.



    8

    0
  8. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Odlicna kolumna :D.

    Vecinu sam dozivio kao da sam osobno pisao , pogotovo o “najvecem zlu” zloglasnom konju :D.



    10

    0
  9. Sir Lewis Hamilton molit ću lijepo!!!
    Pohvale autoru što je lijepo sročio svoj navijački staž i podijelio, treba nam više takvih tekstova.
    Nego, mene zanima kako je bilo navijati za Lewisa utokom 2020.?



    9

    0
  10. ovaj članak je temeljen na nostalgiji iz nekih prošlih vremena kad je F1 bila puno zanimljivija upravo jer nije bilo ovakve dominacije. Dominacija Ferrarija, koja se spominje poviše, nije bila ni blizu onoj koja se događa danas te bi ovaj članak bio smiješan napisan iz perspektive posljednjih 7 sezona. Vozač Bottasovog kalibra bi možda 2002. i 2004. bio drugi u prvenstvu da je vozio Ferrari, tijekom preostalih sezona bi ga drugi pojeli.



    9

    0
    • Zato sam i ljut jer su se tada pravila mjenjala svake godine. Ljudi su kenjali da je Ferrarijeva dominacija neizdrživa. A kada se sada pogleda jasno je da to uopće nije bila dominacija kada se pogleda zadnjih 7 sezona Mercedesa. Mercedes ima svake godine situaciju kao Ferrari 2004. Neizdrživo, a momcima iz FIAe se ne žuri. Neka skupi Ham i Mercedes još 5 naslova pa da se nađe. Najbolji auto svih vremena – da jer su pravila takva kakva jesu. Hamilton najbolji vozač svih vremena – nemojte me nasmijavati.



      10

      3
  11. Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

    Ljudi, polijevajte ga hladnom vodom, dosta je sanjao :)



    11

    5
  12. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Super tekst ?.

    Tako sam i ja počeo za Alonsa 2005, imao sam 7 godina. Baš sam htio navijati za tog mladog Španjolca koji ruši legendu sporta. Moj Tata je velik fan Ferraria od kraja 70-ih, pa smo konačno bili “ujedinjeni” 2010. nažalost nije suradnja rezultirala naslovom u 5 sezona.

    Ostao sam navijač Ferraria, Charles je postao novi “miljenik”, ali jedva čekam vidjeti “mog” Alonsa ponovno na gridu.



    9

    1
  13. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Odličan tekst.
    Kod mene je izbor bio jednostavan. Te 2007. nisam mogao navijati za Alonsa pa je bilo daj šta daš.

    Što se tiče prve utrke, Kimmi je pobijedio u toj utrci. Već u toj utrci Hamilton je pobrao mnoge simpatije kad je na
    startu kad je pretekao Alonsa.
    Ostalo je istorija



    6

    1
  14. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    Bravo za tatu McLarenovca. Ja pratim F1 od 1989-e. i uvijek isključivo za tim. Vozači su mi dragi ali srce tuče isključivo za jednu momčad.



    6

    0
    • lukarak Donator Prikaži

      Ja sam kao klinac ‘pratio’ s bakom koja je bila fan, tamo jos prije rata dok smo isli vikendom u Karlovac, (84. godiste sam), pa sam nekako sve vise i vise nastavio pratiti sam nakon par godina. McLarenovac sam bio uvijek, dok nije dosao Lewis, s njim sam izdao McL i otisao u Merc.



      4

      1
  15. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Da se ja nadovezem
    Ovakve fanove kao ti razumin, tebi je Ham sto je meni MSC, al isto ces neke stvari vidjet tek kad on ode u mirovinu sto san ja vidio kod svoga
    Ali ima puno momaka prijatelja mi mojeg godista (93) koji nikad nisu bas pratili trku F1 i stavljaju stalno slike Senne (nakon sto su pogledali film) i klanjaju se Hamiltonu i brane ga slipo a sami neznaju zasto ni kako dok Scumija spustaju iako ponavljam niti su s razumjevanjem pratilo F1 prije niti sad nego pogledaju bez razumjevanja trku i gotovo… Na nacin evo juventus dobia barcu ronaldo zabija 2 gola iz penala i nakon te jedne utakmice zakljucili ronaldo je bolji messi nezna igrat
    I uz to spustaju jedan ferkan a dizu mercedes jer eto on vozi e klasu koju nemoze odrzavat i vozi na propalim jastucima i govori kako je alfa taljansko smece koje se stalno kvari



    8

    0
  16. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Kolega, sve pohvale, pronasao sam se u tekstu, makar sam ja navijao uvijek za McLaren pa ko god da vozi, a jedino mi je Mika nadrastao momcad i za njega bih navijao i u Ferrariju (pu pu daleko bilo :D ).

    Nego jedna stvar mi je interesantna-svi smo F1 poceli pratiti sa vrlo malo godina, pa se postavlja pitanje kad smo bili veci navijaci. Ja sam tada bio iskreniji navijac, bilo mi je bitno samo da Villeneuve, pa kasnije McLaren/Mika pobjedjuju. Kasnije sa godinama i balastom iskustva i sagledavanja puno okolnosti, puno je teze biti najvijac ;)

    Donkle ti zavidim sto vozac za kojeg navijas rusi sve rekorde, a odnekle uopce ne zavidim jer svi koji ruse rekorde dobiju priznanje tek kad se umirove i kad na rezultate dodje patina.

    Sve najbolje!



    6

    1
  17. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    hehe. super text!
    u mojem slučaju je čale navijao isto za miku, ali šta kad je mene vuklo prema konjićima, crvenom i famoznom šumiju.
    negativac je upravo bio mika, kasnije fernando, lewis, pa seb..

    ono što je meni upečatljivo iz ovog teksta i što sam uvijek pretpostavljao, da su navijači lewisa/mercedesa zapravo oni koji su navijali za mclaren, a većina tih koji navijaju za mclaren su oni koji su kontra ferarija. jer čak i da je razlog navijanja senna i mclaren, kakve mercedes ima s time veze. ili lewis? :P



    4

    0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Većina ih je navijala za McLaren-Mercedes.
      Fulnuo si sa opaskom da se navijači dijele na one za i protiv Ferrarija.
      Što se tiče navijača Lewisa, to si jednim dijelom i pogodio. Drugi dio nisi, jer on vozi za Mercedes sedam sezona. Generacije navijača odlaze i dolaze …
      Također postoje navijači koji ne navijaju za vozače kao individualce, nego navijaju za ekipu koju predstavlja neki vozač.

      Lewis je vozač ekipe Mercedes i jedan od najvažnijih elemenata slagalice. Trenutno itekako imaju veze jedno sa drugim.



      1

      4
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Ne mogu za ostale govoriti, ali ja sam uvijek bio navijač Lewisa, a ne McL. Tako da kad je otišao u MB nije bilo problema navijati za njih. Doduše ja sam u manjini jer se vežem za vozača, a ne za momčad. Kod većine navijača je presudno za koju ekipu vozi ja bih rekao.



      1

      1
  18. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Super kolumna, kod mene je slična priča.
    Samo kod mene nije utjecaj imalo za koju ekipu vozi (uvijek sam bio vezan više uz vozače nego momčadi).
    Uz tatu navijao za MSa u 90-tima, FA mi je bio mrzak, tako da kad je došla 2007. objeručke sam prihvatio mladog i brzog Lewisa.
    Bilo je tu izgubljenih živaca 07-08, a kasnije 09-13 nije bilo lako, ali sa kamatama se sve vratilo od 2014 do danas, tako da se ne mogu žaliti nikako ?



    3

    1