Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

Ferrari planira dodatni test za Sainza

Josip Vasilj

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari planira dodatni test za Sainza

Josip Vasilj

Za nadolazeću sezonu mnogi vozači su promijenili timove. Zbog velikih razlika u timovima, postavki bolida i samog načina na koji svaka momčad radi tijekom trkaćeg vikenda, vozači što prije moraju upoznati momčad i bolid prije nadolazeće sezone.

Smanjenje broja testnih dana sa šest na tri nikako ne pomaže. Fernando Alonso je dobio priliku na testiranju mladih vozača u Abu Dhabiju, a FIA nije bila jednako dobrodušna prema Carlosu Sainzu. Ferrari ipak ima plan:

“Naravno, planiramo organizirati nešto za Carlosa kako bismo bili sigurni da je integriran u tim čim prije što je više moguće i da je upoznat s bolidom, inženjerima, našim načinom rada i našim postupcima. Simulator je važan za to, ali također mu pokušavamo nešto organizirati u siječnju da vozi stari bolid”, objašnjava Mattia Binotto.

Dok će Sainz najvjerojatnije dobiti dodatni dan testiranja, Daniel Ricciardo nema taj luksuz.

“Pravila su prilično jasna o tome što smijemo raditi. Trenutno u McLarenu nemamo priliku voziti stari bolid i naravno da radimo što je više moguće kako bismo ga što prije integrirali u tim”, rekao je šef tima Andreas Seidl o svom novom zaposleniku.

Sebastian Vettel također ne uživa luksuz vožnje starog automobila s novim poslodavcem.

“Nemamo priliku voziti stari bolid. Ali ćemo napraviti puno vožnji u simulatoru sa Sebom i najbolje iskoristiti trodnevna testiranja kako bismo ga pripremili za prvu utrku”, zaključuje Otmar Szafnauer.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Josip Vasilj
Pulsmedia autor
32 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Ferrari#Sainz

Komentiraj

11 komentara

  1. Ne ne ne, kako kazu strucnjaci, oni ce njega sabotirati



    7

    13
    • Moraju održati mit o “Princu Charlesu”. Kako inače objasniti 2019. ;)



      4

      13
      • znamo svi od koga se pravi mit, al umalo je Russell u jedan vikend sve uništio ;)



        18

        0
        • Realista se osvrnuo na one koji ovdje pričaju kako će Sainz biti vodonoša. Ti isti su pričali o “Princu Charlesu” kroz 2’019. i moj komentar se odnosi na te.

          Ti vidim ne možeš bez Hamiltona ni na članku niti na komentaru gdje o njemu nije riječ. Dobri stari Sir ti je bolna točka.



          4

          10
        • rekli bi ti naši susjedi ”promašio si ceo fudbal”. Prvo mislim da je jako malo ljudi uopće skužilo Realistov komentar, u suprotnom ne bi popio toliko negativnih reakcija. Drugo 2019. se ne treba objašnjavati jer ju je LEC potvrdio odličnim vožnjama kroz 2020. To što je bolid bio katastrofa, nije do njega. Što se tiče Hamste, svakoj dominaciji dođe kraj pa će i ovoj, a tko god uživa u ovoj dominaciji Merca ili je u još gorem slučaju uspoređuje s bilo kojom prijašnjom dominacijom prije (Red Bull, Williams, McLaren ili Ferrari) vjerojatno prati F1 od 2014 i vrhunac mu je gledati istog vozača kako se vozika 20 sekundi od prvog najbližeg pratitelja 6 sezona.



          12

          2
        • @peewoslav88

          Znači zato što ti nisi shvatio njegov komentar ja koji sam shvatio sam fulao?

          Ne treba komentirati 2019. jer se potvrdio u 2020. ? To ne opravdava “stručnjake” koji nisu već u 2019. vidjeli tko je Leclerc već su tvrdili da je povlašteni “Princ Charles”. Zaslužuju da ih se proziva jer su kroz tu 2019. napadli svakoga tko je i pokušao pojasniti da je Leclerc možda bolji od Vettela.

          Opet si na Hamiltonu ne možeš komenitrati Leclerca, Ferrari i Sainza bez Hamiltona. Onda da ti kažem kako je isto tako bilo i 2007. kad se pokušavalo govoriti da je ovaj Hamilton ipak možda vrhunski vozač. Ti uporno pričaš o 2014. i nadalje. Hamilton se 2007. pokazao tko je i što je i da nikad više nije sjeo u konkurentan bolid. Max je najbolji primjer. Da nikad ne dođe u bolid koji može do prvaka već se dokazao i svima je jasno da se radi o vrhunskom vozaču.



          2

          4
        • @LewisFan44
          ”Znači zato što ti nisi shvatio njegov komentar ja koji sam shvatio sam fulao?” – suprotno od ovog što si napisao.
          ”Ne treba komentirati 2019. jer se potvrdio u 2020. ? To ne opravdava “stručnjake” koji nisu već u 2019. vidjeli tko je Leclerc već su tvrdili da je povlašteni “Princ Charles”. Zaslužuju da ih se proziva jer su kroz tu 2019. napadli svakoga tko je i pokušao pojasniti da je Leclerc možda bolji od Vettela.” – ovdje čak izgleda kao da se slažemo, samo ti je tijek misli čudan.
          ”Opet si na Hamiltonu ne možeš komenitrati Leclerca, Ferrari i Sainza bez Hamiltona. Onda da ti kažem kako je isto tako bilo i 2007. kad se pokušavalo govoriti da je ovaj Hamilton ipak možda vrhunski vozač. Ti uporno pričaš o 2014. i nadalje. Hamilton se 2007. pokazao tko je i što je i da nikad više nije sjeo u konkurentan bolid. Max je najbolji primjer. Da nikad ne dođe u bolid koji može do prvaka već se dokazao i svima je jasno da se radi o vrhunskom vozaču.” – e ovdje si ga već nadrobio. Vjerujem da se dosta vas velikih fanova Hamste ni ne sjeća gdje je bio i što je radio od 2009. do 2013. u osrednjim bolidima



          2

          1
  2. Charles Leclerc 16 Domach Prikaži

    Prva pametna ove godine od Sbinotta.



    1

    0
  3. Williams Montoya Prikaži

    Post sezonsko testiranje guma, koje je ko foll za mlade vozače, bi trebao bit test za sve vozače koji mijenjaju ekipu.



    3

    0
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Meni je teža debilana zabrana testiranja. To je masu jeftinije od zračnog tunela, a vjerojatno i CFDa. Zabranjeno je samo zato što jedino Ferrari ima svoju stazu, u novije vrijeme i RedBull/ATauri.



    13

    0
  5. Williams Montoya Prikaži

    Ova F1 pravila za testiranja, a i općenito ostala koja se tiču “uštede” i “zaštite okoliša”, kao da pišu ove naše glavonje iz HDZ-a živeći u uvjerenju kako mi niš ne kužimo



    2

    0