Ferrari planira dodatni test za Sainza

Izdvojeno

josip123

Prije 3 godina 2 min 11 komentara

Za nadolazeću sezonu mnogi vozači su promijenili timove. Zbog velikih razlika u timovima, postavki bolida i samog načina na koji svaka momčad radi tijekom trkaćeg vikenda, vozači što prije moraju upoznati momčad i bolid prije nadolazeće sezone.

Smanjenje broja testnih dana sa šest na tri nikako ne pomaže. Fernando Alonso je dobio priliku na testiranju mladih vozača u Abu Dhabiju, a FIA nije bila jednako dobrodušna prema Carlosu Sainzu. Ferrari ipak ima plan:

“Naravno, planiramo organizirati nešto za Carlosa kako bismo bili sigurni da je integriran u tim čim prije što je više moguće i da je upoznat s bolidom, inženjerima, našim načinom rada i našim postupcima. Simulator je važan za to, ali također mu pokušavamo nešto organizirati u siječnju da vozi stari bolid”, objašnjava Mattia Binotto.

Dok će Sainz najvjerojatnije dobiti dodatni dan testiranja, Daniel Ricciardo nema taj luksuz.

“Pravila su prilično jasna o tome što smijemo raditi. Trenutno u McLarenu nemamo priliku voziti stari bolid i naravno da radimo što je više moguće kako bismo ga što prije integrirali u tim”, rekao je šef tima Andreas Seidl o svom novom zaposleniku.

Sebastian Vettel također ne uživa luksuz vožnje starog automobila s novim poslodavcem.

“Nemamo priliku voziti stari bolid. Ali ćemo napraviti puno vožnji u simulatoru sa Sebom i najbolje iskoristiti trodnevna testiranja kako bismo ga pripremili za prvu utrku”, zaključuje Otmar Szafnauer.


Odgovor

11 komentara

  1. Fia
    Realista Prikaži

    Ne ne ne, kako kazu strucnjaci, oni ce njega sabotirati



    7
    -6

    13
    • LewisFan44 Prikaži

      Moraju održati mit o “Princu Charlesu”. Kako inače objasniti 2019. ;)



      4
      -9

      13
      • Ferrari
        peewoslav88 Prikaži

        znamo svi od koga se pravi mit, al umalo je Russell u jedan vikend sve uništio ;)



        18
        18

        0
        • LewisFan44 Prikaži

          Realista se osvrnuo na one koji ovdje pričaju kako će Sainz biti vodonoša. Ti isti su pričali o “Princu Charlesu” kroz 2’019. i moj komentar se odnosi na te.

          Ti vidim ne možeš bez Hamiltona ni na članku niti na komentaru gdje o njemu nije riječ. Dobri stari Sir ti je bolna točka.



          4
          -6

          10
        • Ferrari
          peewoslav88 Prikaži

          rekli bi ti naši susjedi ”promašio si ceo fudbal”. Prvo mislim da je jako malo ljudi uopće skužilo Realistov komentar, u suprotnom ne bi popio toliko negativnih reakcija. Drugo 2019. se ne treba objašnjavati jer ju je LEC potvrdio odličnim vožnjama kroz 2020. To što je bolid bio katastrofa, nije do njega. Što se tiče Hamste, svakoj dominaciji dođe kraj pa će i ovoj, a tko god uživa u ovoj dominaciji Merca ili je u još gorem slučaju uspoređuje s bilo kojom prijašnjom dominacijom prije (Red Bull, Williams, McLaren ili Ferrari) vjerojatno prati F1 od 2014 i vrhunac mu je gledati istog vozača kako se vozika 20 sekundi od prvog najbližeg pratitelja 6 sezona.



          12
          10

          2
        • LewisFan44 Prikaži

          @peewoslav88

          Znači zato što ti nisi shvatio njegov komentar ja koji sam shvatio sam fulao?

          Ne treba komentirati 2019. jer se potvrdio u 2020. ? To ne opravdava “stručnjake” koji nisu već u 2019. vidjeli tko je Leclerc već su tvrdili da je povlašteni “Princ Charles”. Zaslužuju da ih se proziva jer su kroz tu 2019. napadli svakoga tko je i pokušao pojasniti da je Leclerc možda bolji od Vettela.

          Opet si na Hamiltonu ne možeš komenitrati Leclerca, Ferrari i Sainza bez Hamiltona. Onda da ti kažem kako je isto tako bilo i 2007. kad se pokušavalo govoriti da je ovaj Hamilton ipak možda vrhunski vozač. Ti uporno pričaš o 2014. i nadalje. Hamilton se 2007. pokazao tko je i što je i da nikad više nije sjeo u konkurentan bolid. Max je najbolji primjer. Da nikad ne dođe u bolid koji može do prvaka već se dokazao i svima je jasno da se radi o vrhunskom vozaču.



          2
          -2

          4
        • Ferrari
          peewoslav88 Prikaži

          @LewisFan44
          ”Znači zato što ti nisi shvatio njegov komentar ja koji sam shvatio sam fulao?” – suprotno od ovog što si napisao.
          ”Ne treba komentirati 2019. jer se potvrdio u 2020. ? To ne opravdava “stručnjake” koji nisu već u 2019. vidjeli tko je Leclerc već su tvrdili da je povlašteni “Princ Charles”. Zaslužuju da ih se proziva jer su kroz tu 2019. napadli svakoga tko je i pokušao pojasniti da je Leclerc možda bolji od Vettela.” – ovdje čak izgleda kao da se slažemo, samo ti je tijek misli čudan.
          ”Opet si na Hamiltonu ne možeš komenitrati Leclerca, Ferrari i Sainza bez Hamiltona. Onda da ti kažem kako je isto tako bilo i 2007. kad se pokušavalo govoriti da je ovaj Hamilton ipak možda vrhunski vozač. Ti uporno pričaš o 2014. i nadalje. Hamilton se 2007. pokazao tko je i što je i da nikad više nije sjeo u konkurentan bolid. Max je najbolji primjer. Da nikad ne dođe u bolid koji može do prvaka već se dokazao i svima je jasno da se radi o vrhunskom vozaču.” – e ovdje si ga već nadrobio. Vjerujem da se dosta vas velikih fanova Hamste ni ne sjeća gdje je bio i što je radio od 2009. do 2013. u osrednjim bolidima



          2
          1

          1
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Prva pametna ove godine od Sbinotta.



    1
    1

    0
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Post sezonsko testiranje guma, koje je ko foll za mlade vozače, bi trebao bit test za sve vozače koji mijenjaju ekipu.



    3
    3

    0
  4. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Meni je teža debilana zabrana testiranja. To je masu jeftinije od zračnog tunela, a vjerojatno i CFDa. Zabranjeno je samo zato što jedino Ferrari ima svoju stazu, u novije vrijeme i RedBull/ATauri.



    13
    13

    0
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Ova F1 pravila za testiranja, a i općenito ostala koja se tiču “uštede” i “zaštite okoliša”, kao da pišu ove naše glavonje iz HDZ-a živeći u uvjerenju kako mi niš ne kužimo



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.