Izdvojeno

Velika nagrada Kine službeno traži odgodu

Piše: josip123

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prema Motorsport-total portalu, promotor u Šangaju, Juss Event, na konferenciji za novinare je poručio da aktivno odgađaju datum Velike nagrade Kine, po mogućnosti za drugu polovicu sezone.

’’Vrlo je dvojbeno da ćemo u prvoj polovici godine biti u mogućnosti održati utrku. Cilj nam je premjestiti je u drugu polovicu sezone. Podnijeli smo službeni zahtjev u nadi da ćemo odgoditi utrku’’, rekao je Yibin Yang iz Juss Eventa.

Yang kaže da s Formulom 1 već tjednima razgovara o stanju stvari, pa im to neće predstavljati iznenađenje. Dakle, vjerojatno će već biti razgovora s mogućim zamjenama. Motorsport-total smatra da su moguće zamjene Portimao i Imola. Velika nagrada Portugala tako bi se održala 11. travnja, a utrka u Imoli mogla bi biti 25. travnja.

“Da biste utrku premjestili u drugu polovicu godine, to ovisi o planu gradske vlasti”, rekao je Yang. “Ako sve međunarodne događaje prebacimo u drugu polovicu godine, to će biti previše za sami kapacitet grada.’’ 

Otkako je pandemija korona virusa izbila u Kini, od tada država broj pozitivnih slučajeva drži relativno niskim u odnosu na mnoge druge zemlje, prijavljujući tako ukupno 87.364 pozitivnih i 4.634 smrtnih slučajeva. Kina također trenutno provodi 14-dnevnu karantenu za sve međunarodne dolaske. 

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Imola je bez veze, bila prije sad pogtovo !!!



    6

    4
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Kako je krenulo…uz navedene staze, vozit ce se i Turska i Mugello.
    A lijevu nogu dajem za Hockenheim ili Nurburgring.



    2

    0
  3. Kina frizira brojke zaraženih svakako tako da ovo i nije neko veliko iznenađenje. Nema veze, ima super staza koje čekaju da ulete ko zamjena, a koje su to već pokazale prošlu sezonu.



    6

    1
  4. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Ima boljih staza koje će zamijenit utrku u Kini


    0

    0
  5. Zašto to rade ??? Nikad više f1 u bilo kojoj državi koja ove godine zabušava ! Italija je imala 3 trke i veliku stopu zaraženih. Sve je bilo ok. U čemu je sada problem ?


    0

    0
  6. Kina,
    Tu državu F1 treba prekrižiti, skupa sa ostatkom svijeta.
    80k zaraženih o čemu mi pričamo.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni