Aston Martin predstavio novog naslovnog sponzora

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 3 godina 1 min 18 komentara

Aston Martin predstavio je novog naslovnog sponzora za sezonu 2021. – radi se američkoj IT kompaniji Cognizant, što znači da ružičasta boja BWT-a više ne bi trebala biti na bolidima momčadi iz Silverstonea.

Ružičasti bolidi bili su karakteristični za Racing Point još od 2017., dok su pod starim vlasništvom nastupali kao Force India, stoga je mnoge zanimalo kakva će biti njihova livreja za nadolazeću sezonu – rebrandingom u Aston Martin očekivala se tradicionalna zelena boja koja bi se teško uklopila u kombinaciju s ružičastom.

Tog problema očito ipak neće biti jer u svim promotivnim materijalima Aston Martina vidimo isključivo zelenu boju, a sada su i službeno potvrdili da BWT više neće biti njihov naslovni sponzor promijenivši ime momčadi u Aston Martin Cognizant F1 Team.

BWT bi mogao ostati partner momčadi, ali samo kao manji sponzor.

Također je objavljeno kako će livreja biti predstavljena u ožujku u Gaydonu, sjedištu Astona Martina, gdje će se u novim bojama po prvi put pojaviti četverostruki prvak Sebastian Vettel i Lance Stroll.


Odgovor

18 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Bude Aston Martin lijepa priča ?



    16
    16

    0
  2. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Imam osjećaj da će livery Aston Martina bit predivan ?



    8
    8

    0
  3. Fia
    Realista Prikaži

    “Lijepa” prica, imaju debelo zaleđe, jos samo da su nabavili dobre vozace :P
    Da RP nije postao AM ne bi im dozvolili kopiranje mercedesa, ovako se sve fino pripremilo, samo da kazem, jednu stavku nisu dobro popunili



    5
    -17

    22
  4. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    samo da budu one prekrasne British Racing Green boje <3



    6
    6

    0
  5. V10 Prikaži

    Po podacima i prihodima firme. 300 000 zaposlenih i 16 milijardi dolara prihoda , Aston Martin dobiva puno moćnijeg sponzora od BWTa , što znači samo jedno,
    žele bolju sezonau od 2020.



    9
    9

    0
    • Toto Wolff
      BoJack Prikaži

      To što imaju više sredstava i zaposlenika, ne mora značiti da će uložiti više novca od BWT-a. Naravno, i meni bi bilo drago da ulože, no nije to uvijek tako recipročno.



      3
      2

      1
      • V10 Prikaži

        Ne znači, ali je povijest pokazala što bogatiji sponzor bolid je bio uspješniji….



        6
        6

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Mislim da je to prilično izvjesno. BWT je došao dok je još Force India bila, i dok su bili u finansijskim problemima. Kažu da su od BWT-a dobili 7,5 miliona $. Ako gledamo koliko neki sponzori plaćaju nekim većim timovima, onda je izvjesno da će i Aston Martin izvući puno više za sponzorstvo od Force Indije kojoj su očajno trebale pare.



        1
        1

        0
  6. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Iako se i ja veselim novoj “lijepoj priči” i zelenoj boji na stazi, volio bi i da roza ostane na nekom timu.
    Isprva sam se smijao ružičastoj, ali stvarno su se isticali među ostalima i razbili monotoniju. Možda da promijene tim koji sponzoriraju i odu u recimo Haas, Williams, ili neki drugi tim koji šepa na financijskom planu…



    6
    5

    1
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    uop uop
    netreba ništa značiti jer ulazili su lately i bmw i honda i alfa pa dosta loše
    ali ovo bi mi zbog brenda mogla biti treća najdraža momčad na gridu uop uop, navijat će se za aston martin !!!

    p.s. zamislite lewis hamsta hamilton prvak u aston martinu jednog dana. englezi bi se pogušili od sreće
    – a možda i james bond sjedne u formulu hi hi


    0
    0

    0
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Hamilton Sir Rainbow Warrior će prije u penziju nego otići iz Mercedesa.



      3
      0

      3
    • V10 Prikaži

      Ogromna razlika, najbrojio si etablirane proizvođače automobila mahom odličnih karakteristika, koji bi se i prodaju se na ovaj ili onaj način, i kad im dosadi povuču se, a kad dođe sponzor koji nije iz te branše bitna mu je promocija . Našao sam podatak da je početkom 2000tih Marlboro s ferrarijem imao ugovor na 7 godina vrijednosti 1 milijardu dolara, i što smo dobili nevjerojatnu dominaciju jednog od najboljih vozača ikad u jednom od najdominantnijih bolida ikad.



      1
      -1

      2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.