Aston Martin predstavio novog naslovnog sponzora

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Aston Martin predstavio novog naslovnog sponzora

Lovro Andraka

Aston Martin predstavio je novog naslovnog sponzora za sezonu 2021. – radi se američkoj IT kompaniji Cognizant, što znači da ružičasta boja BWT-a više ne bi trebala biti na bolidima momčadi iz Silverstonea.

Ružičasti bolidi bili su karakteristični za Racing Point još od 2017., dok su pod starim vlasništvom nastupali kao Force India, stoga je mnoge zanimalo kakva će biti njihova livreja za nadolazeću sezonu – rebrandingom u Aston Martin očekivala se tradicionalna zelena boja koja bi se teško uklopila u kombinaciju s ružičastom.

Tog problema očito ipak neće biti jer u svim promotivnim materijalima Aston Martina vidimo isključivo zelenu boju, a sada su i službeno potvrdili da BWT više neće biti njihov naslovni sponzor promijenivši ime momčadi u Aston Martin Cognizant F1 Team.

BWT bi mogao ostati partner momčadi, ali samo kao manji sponzor.

Također je objavljeno kako će livreja biti predstavljena u ožujku u Gaydonu, sjedištu Astona Martina, gdje će se u novim bojama po prvi put pojaviti četverostruki prvak Sebastian Vettel i Lance Stroll.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9511 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
883 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Bude Aston Martin lijepa priča ?



    16

    0
  2. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Imam osjećaj da će livery Aston Martina bit predivan ?



    8

    0
  3. “Lijepa” prica, imaju debelo zaleđe, jos samo da su nabavili dobre vozace :P
    Da RP nije postao AM ne bi im dozvolili kopiranje mercedesa, ovako se sve fino pripremilo, samo da kazem, jednu stavku nisu dobro popunili



    5

    22
  4. samo da budu one prekrasne British Racing Green boje <3



    6

    0
  5. Po podacima i prihodima firme. 300 000 zaposlenih i 16 milijardi dolara prihoda , Aston Martin dobiva puno moćnijeg sponzora od BWTa , što znači samo jedno,
    žele bolju sezonau od 2020.



    9

    0
  6. Nigel Mansell drv Prikaži

    Iako se i ja veselim novoj “lijepoj priči” i zelenoj boji na stazi, volio bi i da roza ostane na nekom timu.
    Isprva sam se smijao ružičastoj, ali stvarno su se isticali među ostalima i razbili monotoniju. Možda da promijene tim koji sponzoriraju i odu u recimo Haas, Williams, ili neki drugi tim koji šepa na financijskom planu…



    6

    1
  7. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    uop uop
    netreba ništa značiti jer ulazili su lately i bmw i honda i alfa pa dosta loše
    ali ovo bi mi zbog brenda mogla biti treća najdraža momčad na gridu uop uop, navijat će se za aston martin !!!

    p.s. zamislite lewis hamsta hamilton prvak u aston martinu jednog dana. englezi bi se pogušili od sreće
    – a možda i james bond sjedne u formulu hi hi


    0

    0
    • Hamilton Sir Rainbow Warrior će prije u penziju nego otići iz Mercedesa.



      3

      3
    • Ogromna razlika, najbrojio si etablirane proizvođače automobila mahom odličnih karakteristika, koji bi se i prodaju se na ovaj ili onaj način, i kad im dosadi povuču se, a kad dođe sponzor koji nije iz te branše bitna mu je promocija . Našao sam podatak da je početkom 2000tih Marlboro s ferrarijem imao ugovor na 7 godina vrijednosti 1 milijardu dolara, i što smo dobili nevjerojatnu dominaciju jednog od najboljih vozača ikad u jednom od najdominantnijih bolida ikad.



      1

      2