Carlos Sainz kaže da ga prije prve utrke za Ferrari čeka samo dan i pol testiranja, ali se svejedno veseli izazovu i nastupu za ekipu iz Maranella. Također, smatra da višegodišnji ugovor ne smanjuje pritisak koji je uvijek prisutan.
Sainz je u McLarenu imao dvije relativno uspješne sezone. Dvaput je završio na pobjedničkom postolju i na 6. poziciji u vozačkom poretku. No, sad je ispred njega jedan novi izazov.
“Znam da ću doći u Ferrari i da će mi trebati utrke i iskustvo kako bih pronašao načina za izvući maksimum iz tog bolida.”
“Ako k tome još uzmete u obzir da imam jedan i pol dan testiranja prije prve utrke sezone – to će biti jako teško.”
“Ali, ja volim takve izazove. Pokušat ću se maksimalno prilagoditi i dati sve od sebe pa ćemo vidjeti što ću uspjeti napraviti.”
Sainz je već ranije komentirao da mu je višegodišnji ugovor u McLarenu puno pomogao za razliku od klimavih jednogodišnjih ugovora koje je imao u Red Bullu, ali to ne znači da će pritisak biti manji:
“Pritisak u Ferrariju je uvijek visok. Ne znači tu puno koliko godina stoji u ugovoru. Ja sam prvi koji će htjeti biti brz odmah od početka. No, za mene je važno imati dvije godine ugovorne obveze. To sam uvijek naglašavao u svojoj karijeri s McLarenom i sad naravno nakon dolaska u Ferrari. Uvijek je važno imati dozu stabilnosti u ekipi.”
Očekuje da će svoj maksimum početi davati u drugoj sezoni jer vjeruje da je slično bilo i u McLarenu:
“Mislim da sam u McLarenu u svojoj drugoj godini mogao dati puno više nego u prvoj. Ako pogledate ljude poput Daniela Ricciarda u Renaultu – očigledno možete vidjeti da je jako važno upoznati bolid.”
“Vidite razliku Charlesa Leclerca danas i Charlesa Leclerca prije godinu i pol kad je tek došao u Ferrari. To je drukčiji Charles. Ako pogledate Lewisa Hamiltona danas i onog iz 2013. godine kad je tek došao u Mercedes – on je isto drukčiji.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
99,99 % muškaraca ovog svijeta bi guzice dalo da ‘samo’ dan i pol foze Ferrari i još ktome bolid Formule 1,zato stisni zube i odradi,ti to možeš uvjeravam te i hrabrim(ovih 0,01 čeka ovih 99,99;)
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Statistika kaže da bi 20% dalo iz gušta.
14
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:rofl:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam neki dobar osjecaj u vezi Sainza. Iako je dosta miran i povuceniji vozac od samih pocetaka, mislim da nece biti vozac dva. Bit ce to odlicna borba…jos da se Ferrari malo poboljsa pa da se njih dvojica bore za top 6 mjesta, a ne za ulazak u Q3.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će ovo super komba – Leclerc i Sainz. Jedva čekam.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Borba unutar tima je dobra kada je tim veoma nekonkurentan, ali i kada je tim veoma dominantan, najgore je imati borbu u timu ako se boriš za naslov. Uz ovakav Mercedes Ferrari će osim performansi morati osigurati da se do borbe za naslov zna tko je broj 1 jer će inače biti loše.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam spomenuo borbu jer mislim da se zna tko je broj 1 u Ferrariju što god oni naklapali, al sve će to biti nebitno ako bolid bude truba.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne očekujem ferari u top 2 pa onda će barem biti zabavno gledati odnos lec sainz
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedva cekam da pocne sezona pa da vidimo kako ce se Sainz adaptirati u prvih nekoliko utrka,ali vec na polovici sezone mislim da ce bit visoko rangiran,moje misljenje
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je dosad bio dobar dečko koji ne riskira. Za borbu protiv Leca koji je odvažan trebat će mu puno više riskiranja.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ga za to doveli. Doveli su ga da bude brzi i sigurni donositelj bodova. Brzi vodonoša i tail gunner.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ga doveli da bude vodonoša. To je jasno. Doveli su ga da bude ravnopravan Leclercu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su ga doveli da bude vodonosa,mislim da su se grdo prevarili jer je Sainz jako brz i drzi visoki tempo u utrci,ali dok ne pocne sezona mozemo samo nagadati
1
0