Okrugli stol: Najbolje i najgore vozačke postave za 2021.

Izdvojeno / Okrugli stol

Pulsmedia portal

Prije 3 godina 5 min 52 komentara

Urednici F1puls portala poredali su vozačke postave za 2021. godinu po jačini, nakon čega je svaka pozicija dobila bodove prema trenutnom sistemu (25, 18, 15…). Konačan poredak pogledajte u nastavku:

10. Haas

Bodova: 6

Haas se za ovu sezonu odlučio za dva debitanta – Micka Schumachera i Nikitu Mazepina. Iako ni jednom ni drugom nije nedostajalo brzine u Formuli 2 – Mazepinova forma oscilira i poznat je po incidentima, što bi ga u F1 moglo skupo koštati. S druge strane Mick je osvojio naslov, ali je sad već poslovično “običan” u prvoj sezoni u kojoj god seriji da se nađe. Haas gleda u budućnost, želi kapitalizirati od debljeg budžeta s dolaskom ruskog kapitala, a 2021. će im vjerojatno poslužiti kao tranzicijska godina do novog pravilnika 2022., a dotad bi i vozači trebali biti uigraniji.

9. Alfa Romeo

Bodova: 14

Ostanak Giovinazzija i Raikkonena nakon 2020. godine je mnoge iznenadio, tim više jer se očekivalo da će Ferrari pogurati jednog od svoja tri juniora baš u ovu ekipu. No, Giovinazzijeve performanse prošle sezone su očito bile dovoljno dobre za novu priliku, dok Raikkonen gotovo sigurno može voziti dok god ne odluči da više ne želi.

8. Williams

Bodova: 28

Iako u redovima imaju Georgea Russella koji je prije par tjedana pokazao da bi se u Mercedesu gotovo sigurno borio za naslov – Nicholas Latifi ipak nije dokazao da je dorastao zadatku. I ove godine očekujemo dominaciju Russella kojem će se onda Toto Wolff konačno smilovati i dati mu priliku da pokaže što zna uz Lewisa Hamiltona.

7. AlphaTauri

Bodova: 34

Pierre Gasly se oprostio od Daniila Kvyata i na megdan mu sad dolazi Yuki Tsunoda. Helmut Marko je za Tsunodu rekao da se čak razmatralo o direktnom angažmanu za Red Bull, ali su ga ipak odlučili malo poslati na probni rok u AlphaTauri. Koliko iza tih riječi stoji supstance – ostaje za vidjeti. Tsunoda je u F2 pokazao da je potencijal, ali je i Gasly prošle godine izvlačio neke čudesne rezultate u potkapacitiranom AlphaTauriju.

6. Aston Martin

Bodova: 48

Jedna od zanimljivijih vozačkih kombinacija svakako je ona Stroll/Vettel. Lance Stroll sad više nije mladi vozač sa 78 nastupa, 1 pole positionom i 3 pobjednička postolja, tako da za njega nema puno isprika za eventualne loše performanse. Isprika će biti još manje ako Sebastian Vettel bude u lošoj formi kao 2020. godine. U Formuli 1 se pamti samo zadnji rezultat, tako da nikome neće biti previše važno to što ima 4 naslova, što su u Ferrariju od njega bili uspješniji samo Schumacher i Lauda, ili to što je u ovoj Mercedesovoj eri jedini došao blizu da im zaprijeti. Ako izostanu rezultati u Aston Martinu – Vettel bi mogao u mirovinu, a ako bude dobar – to će onda još malo osvijetliti ovu posljednju godinu u Ferrariju.

5. Alpine

Bodova: 67

Vozač koji je nedavno pauzirao godinu dana i vozač koji je do jučer pauzirao dvije godine – što bi moglo poći po krivu? Svašta, ali jedan od njih je ipak Fernando Alonso. Godine njemu sigurno ne predstavljaju veliki problem, a za svaki slučaj tu je Esteban Ocon kao vozač koji se polako počeo vraćati u formu nakon što je početkom sezone uvjerljivo gubio od Daniela Ricciarda.

4. McLaren

Bodova: 79

Daniel Ricciardo je u Renaultu zaradio finu lovu, a onda odlučio da će ipak sreću okušati s McLaren-Mercedesom. Tamo će ga dočekati Lando Norris koji se u drugoj sezoni dobro približio Carlosu Sainzu. Ipak, Ricciardo s time ne bi trebao imati previše problema. Zak Brawn apsolutno može biti zadovoljan onime kako trenutno izgleda McLarenova perspektiva, pod uvjetom da su Ricciarda dobro ugovorno zavezali.

3. Ferrari

Bodova: 89

Ferrarijeva mlada postava ulijeva dosta povjerenja mnogima s F1pulsa. Tako su ih plasirali na visoko treće mjesto, unatoč činjenici da obojica zajedno imaju 2 pobjede u Formuli 1. Leclerc je pokazao da na svoj dobar dan može pobijediti bilo koga i izvući maksimum iz teškog bolida, a Sainz je u posljednjih nekoliko godina jako napredovao i u toj kombinaciji bi mogla biti Ferrarijeva budućnost.

2. Mercedes

Bodova: 112

Iako pola vozačke postave Mercedesa čini jedan vrlo prosječni Valtteri Bottas – to sve nadoknađuje sedmerostruki prvak Lewis Hamilton koji bi iduće godine lako mogao postati najuspješniji vozač svih vremena. U kontekstu sretne i dobro podmazane ekipe takva kombinacija je idealna, a u svemu pomaže i Bottasov karakter koji će učiniti sve što se od njega traži bez postavljanja puno pitanja.

1. Red Bull

Bodova: 129

Max Verstappen se u zadnjih par godina uvjerljivo dokazao protiv svojih mlađahnih timskih kolega, a sad u isti bolid dolazi Sergio Perez koji zna što radi nešto bolje od Alexa Albona ili Pierrea Gaslyja. Ta priča bi kudikamo trebala bolje izgledati i ako se dogodi neko čudo da Mercedes nije ponovo miljama ispred – utrke bi mogle biti puno zanimljivije sa strateške strane. Bit će zanimljivo gledati koliko će Perez biti spreman igrati ulogu drugog vozača u nekim manje jasnim situacijama, a za svaki slučaj su mu odmah dali do znanja da je angažiran samo na jednu godinu (možda i kraće).


Odgovor

52 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Zanimljiv komentar:”Bit će zanimljivo gledati koliko će Perez biti spreman igrati ulogu drugog vozača u nekim manje jasnim situacijama.” Kaj ako Checo bude bolji i uspiješniji vozač u RB-u? To uopće nije nerealna mogućnost.



    8
    7

    1
    • Ferrari
      sisavac Donator Prikaži

      Mislim da ti se odgovor na to pitanje krije u zadnjoj recenici

      za svaki slučaj su mu odmah dali do znanja da je angažiran samo na jednu godinu (možda i kraće)

      Max je RedBull projekt u koji su ulozili i od kojeg ocekuju prvaka. Svi ostali vozaci u RBu su usputni putnici. Ne vjerujem da ce samo tako H&H odustati od Maxa i dati punu podrsku Perecu.



      7
      3

      4
      • Fernando Alonso 14
        Orao Prikaži

        Ja mislim da je Perez jako dobar izbor za tu jednu prijelaznu godinu i da onda nastupaju Max i Yuki. Za Yuki-a je bitno da se sad dokaže u Alfa Tauri-u i od sljedeće sezone sjeda u Red Bull. To je moje mišljenje zašto je Perez dobio ugovor na jednu sezonu.



        6
        6

        0
      • V10 Prikaži

        Svaki projekt ima svoj rok trajanja tako i Max, vjerojatno jedan od jačih talenata uopće u formuli. Ali da bi bio prvak u Formuli moraš imat i mozak, tip je izrazito nasilan za volanom i u Red bullu to još uvijek toleriraju. Moje mišljenje ostane li Max u Red bullu neće nikad bit prvak.. A što se Pereza tiče vidit ćemo ove godine po livrejama na bolidu i reklamama na kombinezonu prati li ga Carlos Slim i u kojem iznosu u dollarima. I jako bitna stvar Mexiko je zemlja sa 130 milijuna stanovnika plus milijuni Meksikanaca u SAD što je ogromno tržište, i to pravi biznismen poput Matešića nikad neće zanemarit.



        10
        8

        2
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Znači pucati će si Rb u nogu u slučaju da Perez ima više bodova i veće šanse za naslov samo da bi Max bio prvak? Samo naprijed, ne bi bilo prvi puta da tim napravi takvu grešku.


        0
        -1

        1
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Nije nesto iz SF ali bas da ces neku lovu lupat u to, neces… I sa razlogom je dobio ugovor na jednu godinu…
      Max je bog i batina u RBu sa razlogom..



      7
      5

      2
  2. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Samo da Merc ne bude miljama daleko (tesko, al se nadam) i bit ce zanimljivo. Ima dobrih vozackih postava i moglo bi biti svega. ?
    Imamo 4 ekipe na slovo “A”, zanimljivo. ☺️



    5
    5

    0
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ja još nisam čuo da je Hamilton potpisao….. ;)

    A glede Pereza i Sainza, nisam siguran da će biti lošiji, kao što nisam siguran da je momčadmai jako stalo do bilo kojeg od njih. Koji donosi bodove taj ima podršku, a onaj drugi za godinu i pol traži novu momčad.



    11
    11

    0
    • V10 Prikaži

      Kaže mi prijatelj koji živi u Njemačkoj da je pročitao negdi u njihovoj štampi da Mercedes nudi ugovor 1+1 godinu, a Hamilton želi ugovor na 4 godine.



      4
      4

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ja sam negdje pročitao da Ham želi previše novaca. Tako da nije niti tako nevjerojatno da ćemo iduće godine gledati Rusella u Mercedesu. (Odšteta koju bi Williamsu trebali platiti bi bila manja od mjesečne plaće Lewisa….)
        Vremena nema još puno. Sumnjam da će se Mercedes dovesti u situaciju da ulazi u veljaču bez potpisanog ugovora.
        Mislim da je Rusell pokazao da može, Hamilton je malo postao dosadan kao i Schu 2003/4, a možda i Nijemci zaključe da je sasvim dovoljno da je izjednačio Kaiserov rekord po broju titula…. (ne bi me čudilo).



        4
        4

        0
        • Fernando Alonso
          Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Puno se toga piše. Od toga da Hamilton želi kraći/duži ugovor pa da Mercedes hoće duži/kraći ugovor, Hamilton zahtjeva ogromnu plaču. Isto tako da se navodno starješinama u Daimleru ne sviđa Hamiltonovo ponašanje te da će odmah ubaciti Russella ako Hamilton ne pristane na smanjenu plaću. Sad kome vjerovati.



          3
          3

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Tješi me da vjerojatno Mercedesu ne odgovara da se priča rastegne kao žvaka. morat će presjeći i zahvaliti se Hamiltonu na dosadašnjoj suradnji….

          Da sam starješina u Daimleru niti meni se ne bi sviđalo Hamiltonovo ponašanje, ali ima oklop nedodirljivosti pa mu to ne možeš direktno zamjeriti. Ponudio bi mu smanjeni ugovor, dao mu rok da se zbroji i oduzme i ako ne pristaje. Nazvao bi Williams i rekao “a jel bi vi ove godine motore s 30% popusta”. PR spika za smanjenje ugovora bi bila s podržana brojem otkaza u Daimleru u ovoj teškoj korona godini i Hamiltonovoj neosjetljivosti za ekonomsku situaciju…. Uglavnom može se to zaspinat da LH ispadne gramziv i socijalno neosjetljiv…..
          A naravno ako nekome smanjuješ plaćeš nećeš mu dati ugovor na 5 godina jer bi mogao prebaciti u mode “ne možete me vi tako malo platiti, koliko se ja malo mogu truditi….”. Zato osigurač na 1+1.



          5
          4

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          A nebi bila ni prevelika ogorčenost britanaca, jer bi opet njihov vozač upao, i to mlada nada. Vidjelo se i kada je upao kao zamjena na jednu utrku koliko su navijači bili oduševljeni.



          2
          2

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ja mislim da rizik (sportski, politički, financijski) za Daimler minimalan i da se slobodno mogu ukopati sa svojim zahtjevima.



          2
          2

          0
      • Fernando Alonso 14
        Hyper markoni Prikaži

        Ali onda ako Russell ode iz Williamsa, moguće da će onaj Izraelac Roy Nissany dobiti mjesto u Williamsu, a u tom slučaju bismo gledali veliku mizeriju, veću od Mazepina(bez uvrede za obojicu vozača)



        1
        1

        0
  4. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Bit će valjda zanimljivo sve to gledat u novoj sezoni…



    1
    1

    0
  5. Marlboro
    LeCrash Prikaži

    Svi očekujemo dobru sezonu, i baš me zanima kako će funkcionrati Red Bullov dvojac Max-Checo.



    2
    2

    0
    • Fernando Alonso 14
      Orao Prikaži

      I mene to zanima oba su jako dobri vozači, ali kakvi će bit kao momčadski kolege to treba vidjet. Još i više od toga me zanima što može Fernando napraviti nakon dvije godine pauze od F1. Nadam se Nandu u borbi za postolja, a u nekim kaotičnim utrkama i pobjedi.



      3
      3

      0
  6. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    Moje predviđanje: Perez i Sainz će razočarati. Ne zato što su loši nego zato što ljudi od njih očekuju jako puno.



    12
    10

    2
    • Fernando Alonso 14
      Orao Prikaži

      Baš to, a zna se da su Max i Charles vozači broj 1.



      1
      0

      1
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      @bm edit: a može i orao
      hoće li tebe navedena dvojica razočarati i ako ‘da’ kako?



      2
      1

      1
      • Fernando Alonso 14
        Orao Prikaži

        Problem je u tome što Max i Charles izvlače maksimum iz bolida, vidjelo se to ove sezone pogotovo na primjeru Seba koji je konstantno kasnio debelo za Charles-om, a Albon ni nije za usporedbu. Mene osobno će Perez razočarat ako ne bude bio blizu Max-u jer jedino tako mogu probati ući u borbu s Mercedesom. Ako obojica budu kasnili za kolegama kao Seb i Albon onda će bit debelo razočaranje, ma da će Perez sigurno bit bolji od Albona, ali po meni bi morao biti negdje al pari s Bottasom ako ne i bolji da bude tamo gdje ga očekujem, a Sainz bi trebao skupa sa Charlesom bit redovito u prvih 10 u kvalama.


        0
        -3

        3
        • LewisFan44 Prikaži

          Vettel Leclerc omjer snaga iz 2019. je realan omjer. U 2020. kad je Seb na odlasku nije više vozio na 100%. Naravno da to ne smije reći javno jer je plaćen da vozi najbolje što može. Svaki zaposlenik kad dobije pedalu više nije na 100% do kraja. Tako da ovakvi zaostatci Seba nisu realni.

          Albon je kasnio za Maxom toliko i kad je vozio lošiji bolid. Isto i Gasly. Tako da priča s Red Bullom je jasna. Max je broj 1.



          6
          4

          2
        • Antonio Giovinazzi
          Mazzacane Prikaži

          Svaki zaposlenik kad dobije pedalu više nije na 100% do kraja.

          Perez ne da je dobio pedalu, nego s obzirom kakve je rezultate i financije donosio FI i RP, teško se nađe primjer u novijoj povijest da se neka momčad tako pokvareno ponijela prema svom vozaču. Unatoč tome čovjek je 2020. vozio kao nikad do tada, te odvezao svoju najbolju sezonu u karijeri F1. “Pedala” igra ulogu, ali nije ključna kod postizanja rezultata.



          6
          5

          1
        • Ferrari
          sisavac Donator Prikaži

          @Mazzacane
          Vettel je ubrzo nakon pedale nasao mjesto u AstonMartinu.
          Perec je vozio za o(p)stanak u F1, zato je i vozio na 100%+ do kraja sezone. Trebao je osigurati mjesto za sljedecu sezonu sto je na kraju i uspio.



          6
          6

          0
        • Antonio Giovinazzi
          Mazzacane Prikaži

          @sisavac
          Nije Perez jedini primjer. Ricciardo je osigurao mjesto u McLarenu, a da sezona još nije ni počela. Perez-Ricciardo, dvi potpuno suprotne situacije, a jedan i druge voze na 100%. Odlazak iz / ostanak u momčadi nije razlog (odnosno nebi trebao biti) hoće li vozač voziti na 10% ili 100%, kao i to je li vozač našao ili nije novu momčad.



          1
          0

          1
      • Felipe Massa
        Braziliscanec Masa Prikaži

        Mene Perez neće razočarati jer se nisam ukrcao na njegov hype-train. Ne znam, možda nemam dovoljno mašte zamisliti si da netko prekida “prokletstvo” Red Bullovog drugog bolida, makar dolazi s puno iskustva iz midfielda. Biti će uvjerljviji od Albona, ali opet jasno iza Maxa (po meni je to veća kritika RB nego Perezu)
        Sainz mi je jako drag, ali njegova glavna kvaliteta je konzistentnost. Mislim da će 70% vremena biti blizu Leclercu, ali utisak kod nas navijača će ostaviti one prigode kad Leclerc izvuče 120% iz bolida, a to je napravio više puta u 2020. i 2018. Nemam dojam da Sainz ima te “bljeskove genijalnosti” u rukavu kao Charles.



        9
        8

        1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Mislim da će Perez biti u kvalama oko 2 desetinke iza Maxa. Ali nebi me iznenadilo ako bi bio ravnopravan ili ga čak pobijedi u utrkama. Maxu se često dešava da padne na startu. Sainz bi isto trebao biti lošiji u kvalama u odnosu na Leclerca, ali će i on u utrkama biti jako blizu, osim ako Ferrari ne bude igrao svoje poznate taktike (da na primjer hard guma traje kraće od mediuma…).



          4
          4

          0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      Ako omjeri snaga ostanu kao prošle godine.
      Max će biti brži u Q. Perezova pozicija je P4, s te pozicije Perez neće imati briga što se događa iza njegovih leđa, ne mislim da je Maxov race pace išta bolji od Pereza, mislim da su li la, Perez je poznat po setupu za utrku, možda od tu dolaze i njegovi problemi subotom. Tako da će to auto biti full pripremljeno za utrku, svakako će se moći Q najgore na 4. mjesto što nije loše. Mislim da će bodovno Max i Perez bit popriloično izjednačeni, malu prednost dajem Maxu.

      Sainz, također ne bi bio iznenađen da pobjedi Leclerca. Tu Lec isto dajem prednost u Q, ali u utrci nema razlike. Ali bude li Ferrari u midfieldu, svako odustajenje, sudar će biti prebitan i razlika velika se može stvoriti na bilo kojoj strani.



      6
      6

      0
      • V10 Prikaži

        Mi stariji ćemo se sitit velikog rivalstva Prosta i Senne, di je Senna redovito bio bolji u kvalifikacijama, i onda je Prost koristio više mozak nego mišiće, vidio je da je isplativije podesitit bolid odmah za utrku, što se na kraju pokazalo pametnijim jer ima više pobjeda i titula od senne.



        10
        9

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Sve se slažem, ali mene brine Ferrarijeva startegija, gdje obično jednoga vozača ostavljaju predugo da štopa konkurenciju ovom drugom, ili prekratko, da se skloni sa puta ovom drugom. Pa tako smo imali situaciju da onaj na tvrđoj gumi ide prije u boks nego onaj na mekšoj…



        2
        2

        0
  7. Toto Wolff
    BoJack Prikaži

    Moj neki poredak trenutnog grida (pod pretpostavkom da je Hamilton u Mercedesu):
    10. Haas – prilično mladi + temperament određene osobe X ne ulijeva povjerenje
    9. Alfa Romeo – onako, bez previše inspiracije, Rai čisto vozi reda radi, Gio mi se nije pokazao nešto ovu sezonu
    8. Williams – Russel je dobar, no Latifi je toplo-hladno
    7. Alpine – Svi puno nade polažu u Alonsa, no iskreno ne očekujem nešto puno, pogotovo u startu. Occon očekujem čak da bi mogao biti dobar
    6.. Aston Martin – Vettel mi je drag kao osoba, no nekako ga je Ferrari otupio, nadam se da će se trgnuti. Stroll je OK vozač
    5. McLaren – Riccardo je uvijek bio dobar vozač, Lando me malo razočarao ovu sezonu, no nadam se da će podignuti svoju igru
    4. AlphaTauri – iskreno, trenutno mi se ovaj dvojac čini kao najzabavniji par na gridu. Gasly je rulao ovu sezonu, a očekujem dosta i od Tsunode
    3. Mercedes – Hamilton je naravno odličan vozač, Botas je samo OK
    2. Ferrari – Leclerc je uvijek znao raditi sitne greške, no uživam ga gledati, uz Sainza mogao bi ovo biti jako zanimljiv dvojac
    1. Red Bull – Perez mi je uz Hamiltona najpromišljeniji vozač, mislim da će tandem biti dobar, pogotovo ako Pereza ne budu “obuzdavali”



    10
    10

    0
  8. Ferrari
    GRID.N01 Prikaži

    Nikako se ne mogu složiti niti da je Max bolji Charlesa, u najmanju ruku su podjednaki, barem za sada, a Perez sigurno nije bolji od Sainza.
    Prema tome, ja bih samo gurnuo Ferrarijev dvojac gurnuo na 1. poziciju. Naravno, ako se držim kriterija koje je autor clanka postavio.
    Zapravo, pitanje je omjera i Perez/Bottas. Nisam siguran koje tu pravo stanje stvari, no u svakom slučaju, mislim da se Pereza precjenjuje i da se previše gleda njegov zadnji rezultat u odnosu na sve što je do sada odvozio.



    1
    -4

    5
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      A prethodni rezultati su mu kao loši?
      Best of the rest dvije godine
      Od 2014 nije izgubio bodovno od kolege
      8 podija sa 4.,5.,6. najbrzim bolidom na gridu.
      Ako zanemarimo ovu sezonu mislim da je underrated.
      Perez vs Sainz, mislim da si tu malo precijenio Sainza, koji je tek zadnje dvije sezone našao sretan dom, a do tad vozio toplo hladno.
      Max ga je sažvakao u stilu Gaslya i Albona.
      Takoder i Hulkenberg ga je pobijedio.



      6
      3

      3
    • Red Bull
      Deathbone5 Prikaži

      Bojim se da Leclercu dajes previše kredita. Puno on još mora odvest da bi bio na razini Maxa. Da se razumijemo ne govorim o talentu, jer ga obojica imaju. Max ima više iskustva i sazrio je za razliku od Lec koji tek dolazi tamo iako sporo. To si mogo vidjet ove sezone najbolje u utrkama u Bahrainu kad je u prvoj skoro Vettela pokupio da se ovaj nije makno i u drugoj kada je Maxa i Pereza pokupio. Lec trenutno radi greške aka Max tamo 2016-2017. A ne zaboravi da mu je ovo vec treća sezona u F1 tak da je to već trebao savladat. Tak da smatram da Lec još nije podjednak s Maxom i da će trebat vremena da postane.



      5
      3

      2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Max je radio gluposti i u četvrtoj sezoni…. :mrgreen:
        Pa čak je i prošlu sezonu (dakle, šesta) napravio glupost u Turskoj, jer je bio brzoplet, pa se izvrtio pri preticanju jednog Racing Pointa, a mogao je komotno malo sačekati i odraditi preticanje 10 sekundi poslije.
        Iako sam mišljenja da je prilično sazrio.
        Što se tiče poretka, u principu se slažem.



        9
        9

        0
      • Shell
        FernandoMclaren Donator Prikaži

        Meni se čini da Max ipak nije toliko sazrio samo se nije imao s kime boriti kotač uz kotač, pogotovo ove sezone. U Turskoj ove godine je trebao pobijediti al se izvrtio iza Pereza jer nije imao strpljenja. 2019 u Austriji nije baš zrelo prošao Charlesa iako je bio u puno bržem bolidu. S druge strane Charles je bio vrlo lukav protiv Hamiltona u Monzi. Ima i Charles puno prostora za napredak jer je bilo gluposti ove godine.
        Također mislim da ako bi Max i Ham imali podjednake bolide da bi Ham ipak osvojio naslov zbog konzistentnosti.



        7
        7

        0
  9. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    odlične vozačke postave. Merc – sve već viđeno, Red Bull – odličan, Ferrari/McLaren/Alpine – jako zanimljivi, ovaj posljednji pogotovo zbog Alonsa. Ako bih ikoga poslao doma, to bi bili Latifi i Gio, al svakako su na kraju pa nije ni toliko bitno. Bilo bi super da je Gasly došao u Alpine, možda 2022, who knows.



    4
    4

    0
  10. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Čini mi se kao da nije bio nimalo težak posao za poredati ih ovako. Od šestog mjesta svaki tim ima po jednog lošijeg vozača, tako da nije bilo teško za poredati. Haas ima dva debitanta, tako da je tu najveća nepoznanica. Ali pravedno su stavljeni na zadnje mjesto, iako bi se moglo vrlo lako pokazati u sezoni da budu negdje do sedmog mjesta. Po iskustvu su pozicionirani na logično mjesto, ali po kvaliteti tek treba da vidimo. Moje mišljenje je da su ipak bolji od prethodne Haasove postave. :D
    I ovi od petog na gore su isto dobro poredani, po meni. Alonso sa Oconom, koji je vjerovatno bolji od Strolla, čak i sa tom pauzom, od koje se fino oporavio pred kraj sezone. McLaren i Ferrari odlične postave. Mercedes, iako ima jednog lošeg vozača, kao ekipa i kao bolid koji se do sada gotovo uvijek pokazao dominantnim, to će biti dovoljno da pokrije taj deficit. Ali ipak Red Bull kao ekipa + postava izgleda kao najjači paket. Ako bi govorili o prvenstvu sa izjednačenim snagama, onda bi i McLaren i Ferrari bili ispred Mercedesa po vozačkoj postavi.



    2
    2

    0
  11. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Dajte ljudi ne budite povrsni kao neki koji usputno prate ovaj sport- po cemu je to Russell pokazao da bi se mogao boriti za naslove na osnovu JEDNE utrke?

    Imao je i Bottas vikenda kada je izdominirao Hamiltona i pobijedio u utrci (Russell nije pobijedio ni Bottasa a ni u utrci) pa to nista nije znacilo u konacnici.

    I to su bili dominantni vikendi protiv Hamiltona ne protiv Bottasa, uzgred budi receno. Decko je brz i talentovan, ali molim vas da ne radimo od njega Sennu na osnovu jednog vikenda.

    Inace mislim da je McLarernova postava bolja od Ferrarijeve, a za ostalo se slazem.



    1
    -1

    2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.