Izdvojeno

Marko: Kvjat je za nas gotova priča

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik i čelnik juniorskog programa Helmut Marko odbacio je mogućnost ponovnog povratka Daniila Kvjata u njihov roster, nazvavši to gotovom pričom.

Kvjat je u F1 debitirao 2014. za Toro Rosso, a već godinu kasnije promoviran je u Red Bull. Iako je u toj sezoni ukupno nadmašio timskog kolegu Daniela Ricciarda, nakon turbulentnog starta 2016. degradiran je u Toro Rosso u petoj utrci sezone.

Tu je ostao do 14. utrke sezone 2017., a posljednju utrku odvozio je u SAD-u kao zamjena za čovjeka kojem je oslobodio mjesto, Pierreu Gaslyju, koji je otputovao u Japan na finale Super Formule.

Godinu 2018. proveo je kao razvojni vozač Ferrarija, a onda je ponovo pozvan u Toro Rosso, gdje je ostao i ove sezone kada je momčad preimenovana u AlphaTauri. Ukupno je završio 14., četiri mjesta i 43 boda iza timskog kolege Pierrea Gaslyja, a njegovo mjesto dodijeljeno je debitantu sezone u F2, Yukiju Tsunodi.

“U zadnje dvije ili tri utrke pokazao je nešto brzine”, rekao je Marko za Motorsport-Total, no dodao kako je inače bio “uvijek jasno” iza Gaslyja.

“Uz svu rutinu i iskustvo koje ima, to nije dovoljno. Za nas je to gotova priča.”

Kvjat je rekao kako mu početkom sezone nije odgovarao bolid i tek je u drugom dijelu sezone uspio prilagoditi ga svojem stilu, no nije htio to koristiti kao alibi za poraz od Gaslyja.

“Prije par godina bi me to možda puno više frustriralo, što bi naštetilo mojim performansama i motivaciji, no ove godine sam ostao smiren i naporno radio.”

“Naravno da bi mi pomoglo”, rekao je na pitanje bi li priča završila drukčije da je otpočetka sezone bio prilagođen bolidu.

“Uvijek želite dobro započeti sezonu, no ne želim puno pričati o tome jer je Pierre imao fantastičnu sezonu.”

26-godišnji Rus nije uspio pronaći drugo mjesto u F1 za 2021., a nije ni potvrdio nijedan drugi trkaći program.

[vozac broj=”26″ ime=”Daniil Kvjat” momcad=”AlphaTauri” sezona=”2020″]

Komentiraj

7 komentara

  1. Trebali su se dostojno oprostit od njega u zadnjoj utrci.



    28

    0
  2. Kako god bilo, nije zasluzio ovakav tretman



    15

    1
  3. Albon je novi Kvjat



    12

    1
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    imam dojam da ga boli kifla. nije emocionalan i to mi se sviđa. solidan vozač. mislim da je u RB pokazao više nego gasly i albon.



    17

    1
  5. Red bull je ipak ekipa sa smanjenim novčanim kapacitetima, vode se predatorskom vrstom kapitalizma tipa onom Alan Fordovskom i ništa me ne iznenađuje. Trebali su ipak dostojno oprostit se od svog vozača ….



    8

    2
  6. Marko ga je već jednom prekržio pa ga je zvao natrag.



    4

    1
  7. Taj Marko je takvo smeće od čovjeka.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni