Izdvojeno

Imola favorit za prazno mjesto u kalendaru 2021.

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Prije dva tjedna predstavljen je kalendar za sezonu 2021. s 23 utrke, među kojima se nalazi jedan datum bez potvrđene utrke – portal RaceFans tvrdi kako je Imola favorit za popunjavanje tog datuma.

Radi se o četvrtoj utrci sezone koja je na rasporedu 25. travnja. Tada je trebala biti održana Velika nagrada Vijetnama, no ona je otkazana nakon što je uhićen Nguyen Duc Chung, sada bivši predsjednik Narodnog odbora Hanoija koji je bio blisko povezan s organizacijom utrke.

F1 traži zamjensku lokaciju za taj datum među utrkama koje su iznenadno uskočile u ovogodišnji kalendar zahvaljujući pandemiji, a čini se kako je Imola glavni kandidat.

Imola je ove godine održala VN Emilia-Romagne, svoju prvu F1 utrku nakon 14 godina. Kada bi uskočila na upražnjeno mjesto krajem travnja, vratila bi se na mjesto prve europske utrke koje je imala u većini sezona provedenih u kalendaru kao VN San Marina.

U igri za mjesto je i staza Algarve na kojoj smo ove godine gledali VN Portugala, a od ostalih staza koje su iznenadno uključene u kalendar 2020. izvor isključuje povratak VN Turske jer se datum preklapa s Ramazanom.

Komentiraj

22 komentara

  1. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Bilo bi bolje vratiti Njemačku, da mali Schumi može voziti domaću utrku u svojoj prvoj sezoni.



    16

    1
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ma bolje Portugal. Daleko bolja staza od Imole.



    19

    2
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Vratiti VN Malezije! Mozda i najbolji Tilkedrom. ?



    21

    0
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Imola je kao povijesna staza vrlo bitna… A ovako što se tiče utrkivanja bolje da vrate Tursku ili Portimao…



    13

    0
  5. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Bezveze, pa sto nisu stavili Mugello. Najbolja od ovogodisnjih zamjenskih staza.



    11

    0
  6. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Radije Mugello



    8

    0
  7. Imola. Uvijek dobra za brzi izlet.



    3

    0
  8. nudim:
    -monaco
    -baku
    -montreal
    -sochi
    -marina bay
    -meksiko
    -yas marinu

    u zamjenu za:
    -hockenheimring
    -nurburgring
    -imolu
    -mugello
    -sepang
    -portimao
    -jerez
    -istanbulpark



    4

    5
  9. ima boljih staza pored Imole na kojima se ne vozi, a i gorih staza na kojima se vozi. previše politike, premalo sporta.



    5

    1
    • Najbolje da voze tamo gdje se najmanje plaća. To bi bio odličan biznis model.


      0

      11
      • To je uvijek životni problem. Tamo gdje je manja para tamo je veća emocija. Pustinja i nafta mogu dati najviše novca, ali tamo je uvijek najgore. Neka opet stave Portugal.



        8

        1
      • ja se stvarno nadam da većina ljudi ne misli kako su umjetne staze i prazno gledalište budućnost formule 1, a sve za šaku dolara.



        6

        1
        • A kako da voze po stazama koje su ekonomski neisplative? Onda nema F1.

          Uvjeren sam da neke staze i pokrivaju upravo od tih “dosadnih s paraama” kako bi nam pružili i neke legendarne staze. Zato sam ja za 30 utrka. 10 po načelu novaca i prestiža i onda nek ubace i one neisplative za gušt.


          0

          7
        • ma tko je vidio samo 30 utrka godišnje, najbolje da budu 52, svaki tjedan jedna pa tko preživi.



          7

          1
        • Skoro svaki tjedan u godini imaš 2 ATP turnira u tenisu.



          1

          3
      • Ecclestone je imao elitistički pogled na svijet. Pa je sponzor u F1 Rolex, a ne swatch ili Seiko ili Garmin.
        A ako ti je sponzor Rolex, onda je ta reklama irelevantna onima koji nemaju novaca…. Ali to je bilo u skladu s micanjem sa FTA televizija.

        Išao je na varijantu da poskupi prava prijenosa tako da ih javne TV više ne mogu platiti, ali to je donosilo pad gledatelja i pad prihoda od sponzora momčadima (ali to nije njegova briga). On je title sponzorstva sklapao samo s luksuznim brandovima koje ne zanima 5 milijardi gledatelja, nego pravih 100.000 gledatelja koji imaju love za Rolex…..

        Ne da mi se sad ponovo cijelu priču, ali shvatio si. AKo imaš F1 sponzore koje ne zanima masovno tržište onda ti broj gledatelja nije ključan.

        F1 ne naplaćuje ulaznice, to je prihod organizatora. Dakle nije FOM briga kako će se tebi isplatiti trka, ako ima šeika koji će platiti da on i njegova svita gledaju, FOMu dobro. Ionako ona talašika što sjedi na tribinama ne kupuje naftu od Aramca niti Rolexe….



        1

        1
  10. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    Ja sam presretan ako se to desi. Ono Maxovo ganjanje Valtterija je za mene jedan od klasika ove sezone. Još kažem mojima tokom prenosa onako sav u bukvalno transu “gledajte ovo, ovo je Imola, kada protivnik diše za vrat ovom ispred i tera ga na greškicu na ovoj hiperbroj stazi, ima da Bottas popusti, samo gledajte” i kada je Bottas napravio grešku, znao sam da ga je duh Imole savladao. To je bio jedan od retkih momenata ove godine u kojem sam stvarno uživao u prenosu ♥

    A da ne spominjem bolide koji krše zakone fizike u bukvalno svim zavojima. Sklanjanje zadnje šikane je 11/10 potez.

    Volim Imolu ♥

    Imam jako poštovanje prema ovim novim stazama kao što su Alargve i Istanbul ali Imola je Imola.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni