Iz Red Bulla kažu kako je veliko iskustvo Sergija Pereza s Mercedesovim motorom bio važan čimbenik u odabiru da potpišu Meksikanca za iduću godinu. Perez će tako zamijeniti Alexa Albona u Red Bullu. Momčad iz Milton Keynesa nije mogla zanemariti Perezove odlične rezultate ove sezone.
Helmut Marko je rekao koji su točno bili razlozi za potpisivanje Pereza. Objasnio je da nije sve bilo u samoj Perezovoj brzini, već je bilo i drugih razloga.
“Prvi razlog zbog kojeg smo odabrali Pereza, jest, njegova uzlazna forma tijekom sezone. Mislim da mu je ovo bila zasigurno najbolja sezona otkad je u Formuli 1, to je prva stvar”, rekao je Marko.
“Druga stvar jest to da u utrci u kojoj je pobijedio, George Russell se nije znatno približio Racing Pointu, iako je imao bolje gume. Da je Perez sposoban voziti vrlo proračunato, a pritom voziti dovoljno brzo da zadrži protivnika iza sebe, bez prevelikih preopterećenja prema gumama, to dokazao nebrojeno puta. Nekoliko puta je imao i peh, primjerice, kada je odustao s trećeg mjesta u Bahreinu.”
“A tu je i činjenica da je mnoge sezone vozio s Mercedesovim motorom i da zna kakva je voznost i odziv motora”, izjavio je Marko.
Marko je rekao da Red Bull osjeća kako treba krenuti u 2021. godinu s jačom postavom vozača kako bi se osigurali od rastućih prijetnji timova poput McLarena i Renaulta, ali i kako bi više ometali Mercedes.
“Morate pretpostaviti da će McLaren napraviti iskorak s Mercedesovim motorom, a da će se vjerojatno približiti i Renault i Ferrari”, rekao je.
“Ako zaostajete pet desetinki u kvalifikacijama, u tom slučaju niste četvrti, već ste sedmi ili osmi. A to vas čini beskorisnim za momčad u smislu da vas momčad ne može iskoristiti za strateške igre. Budući da je u Abu Dhabiju Albon vozio vrlo dobru utrku i bio je vrlo blizu Mercedesa, nisu mogli igrati svoju uobičajenu strategiju.’’
Iz Red Bulla kažu da ne očekuju od Pereza da redovito pobjeđuje Verstappena, ali žele da bude u dometu Nizozemca.
“Perez će morati biti na dovoljnoj udaljenosti od Maxa u uvjetima u utrci. Vidjet ćemo, jer još nitko nije uspio dosegnuti njegovu razinu’’, dodao je Marko.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Marko: jer još nitko nije uspio dosegnuti njegovu razinu
Ricciardo: Am I a joke to you
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa u pravu je Marko… Nije Ricci dosegao bio je ispred bodovno
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam znao da je Sergio inženjer mehanike ili slično da bi to imalo uticaj na njegov izbor
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hm, ne bi imalo značaja čak i da Perez jeste inženjer kako je pristup agregatu jedino dostupan osoblju iz Mercedesa. A čak i da jeste Mercedesov inženjer opet to ne bi bio neki pretjeran doprinos jer ljudi koji ugrađuju i nadgledaju rad agregata nemaju “pravih” znanja koje bi moglo biti od koristi onome tko planira kopirati Mercedesov agregat.
Sjetimo se da npr. prelazak Marcin Budkowskiog, kao “tehničkog lica”, iz FIA u Renault i nije se pokazao kao “big deal” ili se ipak varamo?
1
1