Izdvojeno

Sainz: Ferrari nije ekipa koja će prožvakati i ispljunuti svoje vozače

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz će od iduće sezone biti vozač Ferrarija, te se Španjolac srdačno zahvalio McLarenu na svemu što su učinili za njega. Također, rekao je da ništa manje gostoprimstva ne očekuje ni od Ferrarija.

Na tom mjestu mijenja Sebastiana Vettela koji je u svojoj karijeri s talijanskom ekipom imao jako dobar početak, relativno uspješan srednji stint i pad u kompetitivnosti u lošoj posljednjoj godini. Bez obzira na sve, Sainz uskače u cipele trećeg najuspješnijeg vozača Ferrarija svih vremena:

“Ferrari nije ekipa koja će prožvakati i ispljunuti svoje vozače. Ako pogledate Vettelovu karijeru… Koji vozač ne bi htio provesti pet godina u Ferrariju poput njega?”

“Moj najduži stint u nekoj ekipi trajao je 2 godine. Prema tome, ako Ferrari ispljune svoje vozače, što reći za Renault, Toro Rosso i sve ostale?”

“Alonso je proveo pet godina u Ferrariju. To ne izgleda kao ekipa koja prožvače i ispljune svoje vozače nego jednostavno prolazi kroz cikluse.”

“Naravno da želim imati svoj ciklus z Ferrariju, stvoriti slično okruženje kao što sam imao u McLarenu. Već imam iskustva rada u tvorničkoj ekipi i nadam se da ću imati na raspolaganju ekipu koja je jednaka, slična ili bolja od one koju imam u McLarenu. Dat ću sve od sebe da se to ostvari.”

Sainz je pohvalio McLaren jer su ga učinili boljim i konzistentnijim vozačem. To se vidi u njegovim rezultatima gdje je dvije godine u nizu završio na 6. mjestu.

“Ekipa poput McLarena mi je dozvolila da budem najbolja verzija samog sebe. Bio sam bolji nego što sam bio u Toro Rossu i Renaultu. Poboljšao sam se u utrkama, startovima, kvalifikacijama… Ne znam gdje sam sad bolji. Bio je to kontinuiran rast i razvoj, vjerojatno veći nego što sam očekivao.”

“U McLarenu sam se osjećao ugodnije nego na drugim mjestima i ta stabilnost dvogodišnjeg ugovora mi je dozvolila da se razvijem kao vozač i bolje prilagodim bolidu, izvučem više performansi. Vrlo sam sretan i zahvalan na te dvije godine.”

Komentiraj

16 komentara

  1. HA HAAAAA. Dobra fora.



    1

    1
  2. Tesko ce ti biti ugodno kao u McLarenu :D.
    Kao kad alkoholicar dode u birtiju , nemoze da nebude ugodno.
    Tako i vozacu kad dode u McLaren haha



    2

    1
  3. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    ahahahahahahahahah.

    Ajd opraštamo ti izjavu jer to moraš reći. Bar sad na početku.



    4

    1
  4. Charles Leclerc
    Vedo99 Prikaži

    Da, neće vas prožvakat i ispljunut, već prožvakat i posrat van



    2

    1
  5. Antonio Giovinazzi
    Mazzacane Prikaži

    “Moj najduži stint u nekoj ekipi trajao je 2 godine. Prema tome, ako Ferrari ispljune svoje vozače, što reći za Renault, Toro Rosso i sve ostale?”

    “Alonso je proveo pet godina u Ferrariju. To ne izgleda kao ekipa koja prožvače i ispljune svoje vozače nego jednostavno prolazi kroz cikluse.”

    Pa u pravu je Sainz, kad bi se Ferrari usporedio s ostalim momčadima. Ako se uzme period od posljednjih recimo deset godina, jedino je Mercedes manje vozača promijenio. Ili jednako kao Haas ako bi se uzeo period od pet godina. Ostalih sedam momčadi češće mijenja (prožvače i ispljune) vozače.



    7

    2
  6. Bio je to kontinuiran rast i razvoj, vjerojatno veći nego što sam očekivao.”

    Bas lijepo sto je tako bilo… Ne znam da ces tako bit u Maranellu…

    Sretno ti bilo Carlose… Nadam se da ces imat dobar stint u Ferrariju…


    0

    1
  7. McLaren mi je baš počeo biti simpa otkako su se riješili Honde i kuknjave o motorima. Vozači su im presimpa i nadam se da će moj Ferrari paziti na Sainza. Vidim da se dosta vas ruga s ovim komentarima, ali ovo što je rekao nije daleko od istine. Ferrari, Merc i vjerojatno Haas najmanje mijenjaju.



    4

    2
  8. Marlboro
    LeCrash Prikaži

    Dobar vozač, ali ipak mislim da se neće dobiti pravu priliku u Ferrariju zbog toga što oni guraju svog mezimca u prvi plan, nažalost tako je.



    3

    3
    • Mezimac se posteno izborio za svoje sjedalo i reputaciju. Dvije godine je pobijedio jednog od najboojih na gridu i cetverostrukog prvaka u istom bolidu. Tako da o ovoj godini mozemo pricat o nekom guranju no lani je sve bilo fair i zavrsio je ispred njega. Sto ce tko i kako napraviti poslje su samo nagadnja. Ako se sainz pokaze brzim od Leclerca ti zbilja mislis da bi ga ekipa stopala? Jesi gledao sezone 2007 ili 2008? Vozac koji je u boljoj situaciji je dobivao prednost. To sto kasnije Masa, i Kimi nisu mogli prismrditi Vettelu i Alonsu je neka druga prica pa smo slusali odredbe jer se doticni nisu znali maknuti s puta kad je to bilo potrebno u korist kolege a i jedan i drugi su dobili to u sezonama kada su se borili za titule. Na kraju krajeva, tvoj nick govori koliko si realan po pitanju Leclerca. Je Leclerc radio u dosta navrata gluposti na stazi no brzini mu nitko ne moze osporit.



      5

      2
    • Ferrari nije ekipa koja “žvakne i ispljune” vozača…. točno
      Svi su imali više nego priliku ( zanemarimo bolid koji je bio manje, više banana – malo gore malo dolje, više dolje).
      Ni jedan vozač nije bio sezonac. Svi su imali dugoročniju priliku…

      2 CC samo naprijed.



      1

      1
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    obećanje ludom radovanje. al ajde, iznenadi me


    0

    1
  10. Pa bez obzira sto mnogi se smiju na tu izjavu, Ferrari ima vecu toleranciju na neuspjeh kid vozaca neko neke druge ekipe. Koliko se dugo vozao Masa bez rezultata, Kimi uz Alonsa pa uz Vettela. To sto nakon odredenog perioda pukne ljubav je logican slijed dogadaja i jedna i druga strana potraze negdje drugdje srecu. No Ferrari otkada ja pratim F1 ni jednog vozaca nije sutnuo na pola sezone radi nekih losih izvedbi. Ono sto zelim reci je da ima i puno losijih ekipa po tom pitanju. Sainz ako bude vozio kao u McLarenu a bolid bude osrednji nece dobiti pedalu. Kako su npr prosli Albon, Gasly, kvyat? Kako je prosao Alonso u Mclarenu nakon jedne godine? Kimi ,Masa, Barichelo,Alonso , Vettel nisu odlsi do naslova dugi niz godina i dosli su neki drugi. Jasno je da neki vozaci nisu isporucili rezultat pa su otisli, dok drugi koji su ispunili potencijal su otisli jer su ocekivali vise od ekipe. No da je Ferrari ikoga sutno nakon godinu ili dvije dana jednostavno nije istina.



    2

    1
  11. Pričekaj koju godinu pa ćeš vidjet.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni