Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Vettel nabrajao najvažnije osobe u Ferrariju; naglasio da je Arrivabene bio neshvaćen

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vettel nabrajao najvažnije osobe u Ferrariju; naglasio da je Arrivabene bio neshvaćen

Ante Vetma

Sebastian Vettel je izdvojio Maurizija Arrivabenea kao jednog od najutjecajnijih ljudi u Ferrariju tijekom njegove karijere. Zanimljivo, s istog popisa je izostavio Mattiju Binotta.

Iduće godine 33-godišnji Nijemac će voziti za Aston Martin, a na upit talijanske Sky televizije o najvažnijim ljudima Ferrarija tijekom njegove karijere, odgovorio je:

“Ricciardo [Adami, trkaći inženjer], iz moje radne grupe, bez sumnje.”

“S njim sam putovao i bilo je važno imati ga kao oslonac jer smo se već poznavali. On me je shvaćao. Što se tiče performansi na stazi, on je bio najvažnija osoba.”

“Ako gledamo široku sliku – onda Maurizio Arrivabene. Mislim da je on za ljude izvana ostao neshvaćen.”

Odgovorio je i na pitanje o odnosu Arrivabenea i pokojnog predsjednika Sergija Marchionnea:

“Nije bilo lako raditi s Marchionneom. Bio je vrlo specifičan, stavljao je velik pritisak na ljude i s Mauriziom nije uvijek bio blag. Ali, mislim da Arrivabene zaista ima veliko srce.”

Riječi hvale ima i o Charlesu Leclercu, unatoč sudarima u Brazilu prošle godine i u Austriji ove godine:

“On je definitivno vrlo brz i talentiran. On je u drukčijoj fazi karijere. Ja sam također mogao učiti od njega i to je bilo zanimljivo. Mogu vidjeti nešto od sebe u njemu, kakav sam bio prije 10 godina. On je dobar tip i mogu reći samo dobre stvari.”

“Naravno, ova godina je za mene bila teška, a tu su bili i drugi problemi osim same vožnje.”

“Ali, to ne treba umanjiti Charlesove zasluge jer je sve istina što se o njemu priča – jak je i zreo za svoje godine. Ispred njega je svijetla budućnost i on će odraditi stvari kako spada.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
HuMS32

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3552 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Da je ostao Maurizio Arrivabene mozda bi nesto i bilo od Ferraria, čovjek je ako niš drugo znao lupiti šakom o stol i svakome reci di mu je mjesto, a Ferrari danas nema takvog covjeka…



    31

    1
    • MA je bija interesantan lik , možda pomalo atipičan šef ali da je zna lupit šakom o stol ?!?!?!? kad smo kod lupanja šakom MA pada mi na pamet monza 2018. … prije monze seb 14 bodova iza LH , kimi “daleko” 85 bodova od levisa , 68 od seba ali ko to jbe. zajunija na startu , sje*a seba i sebe . možda je treba nešto “naučit” od masse i sezone 2007 . da felipe koji je starta sa P 1 ( kimi sa P 3 , iza levisa ) nije bija kooperativan i u 50 . krugu prepustija P 1 kolegi osvojia bi kimi titulu moj kur . umisto da propusti seba i “brani” mu leđa ( ka šta to zna radit VB levisu ) ovaj je na startu zajunija ka da “radi” za mercedes . da je MA zna lupit šakom o stol i kimiju reći di mu je misto tu trku ko zna kako bi se prvenstvo odigravalo u preostalih 7 trka ? možda je i taj potez kimija “kumova” njegovom odlasku u alfu ? btw , to me začudilo ( kimijevo upiranje na startu ) jer on šansu nije ima za neki bolji plasman u konačnici , dobar je sa sebom , nije glup i umisto da pomogne kolegi , timu u “rušenju” merca sa trona on je zas*a jer MA valjda nije ima muda “veterana” stavit na svoje misto ….



      14

      2
      • Kimiju su pred taj vikend rekli da nece produzit. Zato je i uzo pole?



        6

        1
      • Aston Martin tiptronic Prikaži

        I meni je bilo blesavo ponašanje Kimia na toj trci i ostalo mi je u potpuno istom sjecanju .
        Bio sam ljut na Kimia ali i na Arivabenea jer nije poduzeo ono što je kao vođa ekipe trebao.
        Arivabene kao da je odsustvovao sa nastave kada se pricalo o timskom radu u ekipi.
        Zbog toga sam pogriješio i obradovao se kada ga je zamijenio Binotto …tip koji je daleko najgori šef ekipe u F1 trenutno.



        9

        1
      • F1puls ivanh Prikaži

        Sve ok….ali da na startu ili u prva 3-4 zavoja Kimi razmišlja kako će prepustit mjesto Vettelu…u onoj gužvi i brzini!!!?????….pa zar je Kimi kriv što se Vettel sudario sa Lewisom???? Vettel je trebao “preživjeti” prvi krug ili dva a poslije su sve opcije otvorene……



        4

        3
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Prepuštati mjesto na startu mogu samo spušiti obojica. Start odradiš najbolje kaj možeš, a kad se kolona razvuče razmotriš opcije i smisliš strategiju. Kimi na to startu ništa nije zajebo.



          3

          2
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      2017 je merc u zadnjoj 1/4 sezone bio nezaustavljiv, plus sto su se sredili sa maxom u singapuru, tu je bio kraj zapravo..



      1

      0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Binotto je miš, a ne mačka. U tome je problem.



    12

    0
  3. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Ferrari mora napredovati polako, jednostavno neke sulude odluke, mijenjanje smjera razvoja, nakon 2017. bolid je postajao sve lošiji, to je najgora stvar, ne postojanje strpljenja i napretka…

    A onda još popuštanje FIA-i u tom dogovoru od motora…
    Lupiš šakom od stol i kažeš dokaži, ako je siva zona definiraj pravilnik da sprječava to, ako ne možeš dokazati onda f**k off.

    Ova dolazeća sezona, imamo jednu od jačih vozačkih postava od kad ja pratim f1… Oba vozača su vrhunska i u formi, oba jako mlada i savršena prilika da se izgradi top tim.



    8

    0
    • Kako sve losiji? Bolid 2018. je bio bolji od 2017, to je bio bolid za naslov.
      2019 je bio li la ali ni blizu za naslov, 2020 katastrofa.



      6

      7
      • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

        Bolid iz 2017 je za mene bio savršen, falio mu je koji konj više ispod poklopca. Po meni najbolji Ferrari unazad 10ak godina.



        12

        0
        • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

          F70H meni I najljepši bolid u hibridnoj eri…



          6

          0
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Bolid iz 2017 je bio jedini propisno dizajniran Ferrari odkad je Vettel bio tu. Kasnije se saznalo da je jedino na njemu Byrne radio puno vrijeme. I onda su ga preuzeli drugi, i uništili. Danas su inovativne ideje sa njega iskopirane od svih. Jedino mu je falilo snage. I sljedećih godina su dobili snage, ali su bolid upropastili. I dok Mercedes fura isti koncept cijelo vrijeme, i konstantno ga poboljšavaju. Ovi se igraju sa mijenjanjem svake godine…



          15

          1
  4. Pa iskreno,slazem se s njim ali nije bio potpuno otvoren,jos se vidi da stiti odnosno ne otkiva puno stvari,vjerovatno mu tako nalaze ugovor(valjda).
    Ali lijepo od njega vezano za pohvale CL ??



    4

    2
  5. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …možemo li čitati između redaka? moja osobna interpretacija…da je ostao ma ostao bi i ja, dok je čarli isključivo ideja mb i ekipe pomoću koje je došao na vlast…ma snosi najmanje 30% krivice za naslov 2018-te…ako seb-u dodamo 50-60, ostatak je vjerojatno ekipa koja muti vodu oko čarli-ja…mb nijednom nije ozbiljnije ukorio čarli-a za greškice dok je implicitno seb često krivac…ma ako ništa drugo tu je situaciju malo bolje iznosio…opet ma je imao nekoliko kapitalnih političkih pogrešaka a prva od tih je dozvola da se uopće ime ferrari spominje u kontekstu ‘nepravedne’ prednosti a da nijednom ni trunčicu nije htio prebaciti lopticu na drugu stranu već je išao putem samo vi gledajte kod nas je sve čisto…najveća ma -ova pogreška je totalno neshvaćanje situacije da je 2018-ta bila ta godina kad su trebali …a nisu…ako mu to seb ne zamjera a sigurno je svjestan toga, zasmislite samo što mu je mb onda napravio…



    2

    2
  6. Arrivabene nije bio toliko pozitivan što se mene tiče. Nije nikad bio pravi šef koji kontrolira sve u timu. Dao bih kraljevstvo za Briatorea.



    4

    6
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ja imam problema s Briatoreovom etikom



      6

      0
      • Da citiram našeg bivšeg feudalca Karamarka: “što je to moral”…. Briatore je imao rezultate stoga pusti kako ih je ostvario i koliko imaju godina njegove djevojke.



        1

        9
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ne mislim na ponašanje van staze. Imam problema s njegovom etikom na poslu. Frajera koji je organizirao Singapur s pravom ne treba pustiti ikad više u bilo koji sport.



          3

          0
        • Wapi
          Ne kužim. Svi oni rade sve legalno i ilegalno da budu prvi. Pitanje je samo koga se uhvati a koga ne. Onda ni Alonso ni McLaren nebi više nakon spygate vozili, ni Senna a ni MSC nakon namjernih zabijanja u druge ili parkiranje bolida u Monacu ( što je na razini Flavia kaj je napravio ). Ima još hrpa drugih primjera ali to je F1 i zato ju volim uvijek iznenadi ( samo kaj je Merđa sjebal sve svojom ultra dominacijom .).


          0

          4
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @Kos
          Ogromna razlika je u potezu koji napravi vozač na stazi “u žaru borbe” pod adrenalinom utrke,
          a nešto potpuno deseto kad upregneš organizaciju da planira i provede nešto kao Singapur.

          Dakle, nije to F1. Želim da svi koji planiraju manipuliranje utrkom ili kradu tuđe podatke budu tako kažnjeni da im bude jasno da se ne isplati. Ron Dennins je na koncu izgubio posao zbog tog skandala. McLaren je to igranje vatrom koštalo 100 milijuna dolara i odlaska Mercedesa u svojem smjeru….



          2

          0
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Ja bi mu samo dao nogu u g…..



      1

      0
  7. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Zadnji šef Ferraria koji je znao što radi je bio Domenicali…

    A iako je tamo bilo hrpetinu likova koji su zaslužili otkaz, barem njih jedno 30-40%, prvi koji je otišo bio je on koji je jedini vrijedio i kojeg je trebalo zadržat…
    Nakon njega komedija od šefova, Ariverbene je isto komedija ali miljama bolji od Binotta i Materazzia…
    U principu je jedino pitanje ko je gori Binotto ili Materazzi no njih dva su bez dileme dva najlošija šefa Ferraria ikad…



    4

    1