Haasov šef Gunther Steiner misli da će se njegova ekipa iduće godine susresti s još jednom teškom sezonom, ali svejedno vidi priliku za napredak.
Američka je ekipa ove godine završila na 9. mjestu u konstruktorskom poretku, a iza njih je ostao samo Williams. S obzirom na to da ekipe zadržavaju vrlo slične bolide za 2021. godinu – Steiner zaključuje da se preko zime neće moći napraviti nekakav drastični pomak.
No, nada ipak postoji jer Ferrari donosi novu pogonsku jedinicu.
“Znam da će ovo biti još jedna teška sezona. Koliko teška? To tek moramo vidjeti, ne znam.”
“Postoje faktori na koje nemam utjecaj i nadam se da će ti faktori biti bolji, znate o čemu pričam?”
“Naravno, i s naše strane moramo obaviti bolji posao, puno bolji posao. Pritiskat ćemo da odradimo maksimum u ovom kratkom periodu. To je jedino što trenutno mogu napraviti, a nadamo se da će i netko drugi doprinijeti nešto u toj priči.”
Haas tijekom 2020. nije donosio značajne nadogradnje na svoj bolid, što je još dodatno istaknulo njihov pad u formi kako je sezona odmicala.
“Radimo marljivo, ali teško je predvidjeti bilo što jer smo počeli s radom prije tri ili možda četiri mjeseca. Ne kažem da se i drugi nisu jako razvili, samo kažem da mi nismo imali otvoreni razvoj jer smo morali paziti na budžete i resurse.”
“Sigurno je da će iduća godina biti teška jer ovaj bolid kao temelj nije tako kompetitivan. Realno gledajući, saznat ćemo tek kad iziđemo na stazu u Australiji i odradimo prve kvalifikacije.”
“Dat ćemo sve od sebe, ali ne želim davati obećanja koliko ćemo biti sjajni jer ne vjerujem da ćemo biti prebrzi. Kao i uvijek, dat ćemo sve od sebe i nadati se da možemo nadoknaditi nešto što je ranije izgubljeno.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako dobe ovogodišnji F motor, grdo im se piše
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobit će novi motor.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar je dozvoljena iti jedna druga opcija?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da nije. Sve i da je dozvoljena, mislim da logistički i poslovno nema smisla.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda će biti teška sezona zbog Instagram skandala, a ne zbog rezultata
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da su glavni sponzori Haasa za slijedeću sezonu upravo kompanije tate Mazepina neće baš imati s te strane problem. Imat će problem s onim Twitter i Reddit borcima koji Nikitu napadaju, koliko god idiot bio nije silovatelj kako ga nazivaju čak… A ti likovi tipa Matta Gallaghera su jako bitni…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je smješnije nadanje Williamsa da mogu pobijediti nekoga. Na primjer Russell je imao izjava da se nadaju da će dobiti ove dvije Ferarrijeve ekipe. Kad ih nisu dobili ove godine, kada su bili sa najgorim motorom, ne znam čemu se imaju nadati za sljedeću godinu… Barem će Haas biti iznad Williamsa, koji opet vjerovatno neće uhvatiti boda.
A možda se Haas bude češće mogao boriti za bodove nego ove godine.
3
1