Šef Ferrarijeve momčadi, Mattia Binotto, smatra kako će samo loša situacija iduće sezone ugroziti planove i fokus za nova pravila koja stupaju na snagu 2022. godine.
Binotto je, međutim, vrlo jasno rekao da Ferrari sljedeće godine ne smije imati još jednu ovako lošu sezonu. Također, bilo bi pogrešno usmjeriti previše truda na sanaciju nekih problema jer će se cijena toga odraziti na 2022. godinu.
“Mislim da će 2022. biti važnija od 2021.”, objasnio je Binotto. „To je zato što 2022. godine otvaramo novu tehničku eru. A ako već imate neku prazninu koju trebate zatvoriti do početka 2022., onda takva situacija samo otežava razvoj za sljedeću sezonu”.
“Tako da sigurno mislim da će nova tehnička pravila biti glavni prioritet sljedeće godine. Što se tiče razvoja automobila, mislim da ćemo ako bude potrebno, odraditi neki posao na automobilu iz 2021., i samim time to će značiti da je situacija na kraju lošija od očekivane ili zato što su potrebne neke aktivnosti na bolidu koje su važne za učenje i prijenos tog znanja na bolid za 2022. godinu.”
S potpuno novim motorom u pripremi, u Ferrariju se nadaju da, unatoč tome što se usredotočuju na 2022., momčad još uvijek može napredovati sljedeće godine.
“Mislim da kao Ferrari ne možemo prihvatiti sličnu sezonu kakva je bila 2020. godine”, rekao je Binotto. ”Dakle, sigurno moramo učiniti nešto bolje u odnosu na ono što smo radili”.
“Mislim da ako pogledam način na koji razvijamo automobil, imam neku nadu da sezona može biti bolja. Ali nikad ne možeš znati, sve do trenutka kad si na stazi i kada se uspoređuješ s ostalima”, izjavio je Binotto.
Binotto je tako postavio minimalni cilj da sljedeću sezonu završe na trećem mjestu u prvenstvu konstruktora, ali zna da će čak i to biti težak izazov brzine koju njihovi najbliži rivali imaju. Iako je Ferrari završio 2020. sezonu na razočaravajući način, ostaje za vidjeti hoće li se momčad ovakvog kalibra uspjeti iduće sezone boriti pri samome vrhu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a je to
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
otkantajte 2021, ne može svakako puno gore od 2020 i lijepo se pripremite za promjenu pravila.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to rade već 10 godina samo s vremenskim odmakom. Znači skoro svaku godinu kad vide da nemaju bolid za borbu s Merđom i RB najavljuju usred sezone kako prebacuju fokus na onu sljedeću. A ja naivac jer se nadam ( znaš kak kažu za nadu ), ko sretna mala beba čekam novu sezonu i onda nakon par utrka hladan tuš. Meni je jednostavno neshvatljivo kako jedna momčad ko Ferrari, koji ima najveću tradiciju i povijest i buđet u F1, se stalno prebacuje na razvoj bolida u naredne tri godine valjda a rezultata ni za lijek. Kako ostale momčadi mogu razvijati konstantno bolid ( osim Merđe valjda, makar oni da su ga prestali razvijat 2016 bi vjerojatno osvojili sve koliko su dobro uhodana ekipa sa Wolffom i Hamsom ). I ne zaboravi da druge momčadi osim RB i Merđe imaju daleko manji buđet ( 100+ milijuna evrića manje). Zato takve izjave, opravdanja, obrazloženja nazovi to kak hoćeš jednostavno više nebi smjela prolazit kod navijača Ferkana a šta je još bitnije i kod šefova Ferrarija.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne znam, trebali bi i oni malo po UK pročešljat i dovest koga jer s ovim digićima i južnjačkim mentalitetom ne ide.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
promjena pravila i Ferrari ne idu baš ruku pod ruku godinama.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravi čovjek na pravom mjestu. 13 godina bez naslova, tko bi rekao da bi i taj rekord mogao pasti.
Makneš li onih šest godina sa MS i ekipom što dobiješ zadnjih 40 godina?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
3. mjesto? Pa Renault i McLaren budu sigurno jači nego ove godine. Stroll team je jedino nepoznanica. O Mercu i bikovima se nema što dodati.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, ovom bolidu da je 50 ks, on je (bi trebao biti) ko od šale 3. Ipak je Ferrari puno više potonuo nego se ovi podigli, koji su bili ispred ove godine.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj bolid drug moj, je imao najlošiju aerodinamiku od svih u hibridnoj eri… Njemu da je 250 ks opet bi ne bi bio 3.
2
4