U posljednjoj utrci turnira vidjeli smo nešto manje vozača, s obzirom da je ifilipić već osigurao pobjedu, a nemali broj drugih natjecatelja je ispao iz borbe za drugu i treću poziciju, odnosno za novčane nagrade. Ipak, dovoljno sportski nastrojenih vozača se uključilo da nam priušte solidnu utrku na legendarnoj stazi u Brazilu.
FrankyPi izgledao je nedodirljivo i vodio skoro tijekom cijele utrke, a jedini mu je zaprijetio Almighty kojeg je igra diskvalificirala zbog neusporavanja pod žutim zastavama. Mario je drugom pozicijom osigurao konačno treće mjesto u poretku, a iza njih su se zaredali Dux, Meks, RoyalMaro, Rob1, mikadin i DarMaar.
Najbrži krug napravio je Mario, ali mu ni to nije bilo dovoljno da preskoči Frankyja u konačnom poretku vozača.
# | Vozač | Ekipa | Startna pozicija | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1 | FrankyPi | Ferrari | 2 | – |
2 | Mario | Haas | 3 | 3.076 |
3 | xEmperor | McLaren | 7 | 7.896 |
4 | Dux | Racing Point | 9 | 12.567 |
5 | Meks | Red Bull | 4 | 13.494 |
6 | RoyalMaro | Alfa Romeo | 13 | 13.961 |
7 | Rob1 | McLaren | 12 | 15.454 |
8 | mikadin | Renault | 10 | 43.990 |
9 | DarMaar | Williams | 8 | +3 kruga |
DNF | Almighty | Ferrari | 1 | |
DNF | NiKra95 | AlphaTauri | 11 | |
DNF | DarrianAlfy | AlphaTauri | 5 | |
DNF | Marigam | Williams | 14 | |
DNF | Djotunovic | Renault | 6 |
# | Vozač | Ekipa | = |
---|---|---|---|
1 | ifilipic17 | Mercedes | 102 |
2 | FrankyPi | Ferrari | 97 |
3 | Mario | Haas | 72 |
9 | xEmperor | McLaren | 42 |
8 | Meks | Red Bull | 40 |
4 | Djotun | Renault | 32 |
6 | Dux | Racing Point | 32 |
7 | DarrianAlfy | AlphaTauri | 20 |
10 | Almighty | Ferrari | 19 |
5 | miljevic1 | Alfa Romeo | 17 |
12 | RoyalMaro | Alfa Romeo | 15 |
11 | DarMaar | Williams | 8 |
14 | Rob1 | McLaren | 6 |
15 | mikadin | Renault | 5 |
13 | RazoR | Red Bull | 1 |
16 | NiKra95 | AlphaTauri | 0 |
17 | BEARman | Haas | 0 |
18 | Marigam | Williams | 0 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!