Izdvojeno

Puls2020: U finišu turnira Franky potvrdio drugo mjesto, Mario treće

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

U posljednjoj utrci turnira vidjeli smo nešto manje vozača, s obzirom da je ifilipić već osigurao pobjedu, a nemali broj drugih natjecatelja je ispao iz borbe za drugu i treću poziciju, odnosno za novčane nagrade. Ipak, dovoljno sportski nastrojenih vozača se uključilo da nam priušte solidnu utrku na legendarnoj stazi u Brazilu.

FrankyPi izgledao je nedodirljivo i vodio skoro tijekom cijele utrke, a jedini mu je zaprijetio Almighty kojeg je igra diskvalificirala zbog neusporavanja pod žutim zastavama. Mario je drugom pozicijom osigurao konačno treće mjesto u poretku, a iza njih su se zaredali Dux, Meks, RoyalMaro, Rob1, mikadin i DarMaar.

Najbrži krug napravio je Mario, ali mu ni to nije bilo dovoljno da preskoči Frankyja u konačnom poretku vozača.

#VozačEkipaStartna pozicijaZaostatak
1FrankyPiFerrari2
2MarioHaas33.076
3xEmperorMcLaren77.896
4DuxRacing Point912.567
5MeksRed Bull413.494
6RoyalMaroAlfa Romeo1313.961
7Rob1McLaren1215.454
8mikadinRenault1043.990
9DarMaarWilliams8+3 kruga
DNFAlmightyFerrari1
DNFNiKra95AlphaTauri11
DNFDarrianAlfyAlphaTauri5
DNFMarigamWilliams14
DNFDjotunovicRenault6

Anketa – vozač dana

Tko je bio vozač dana za VN Brazila?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Konačan poredak turnira

#VozačEkipa=
1ifilipic17Mercedes102
2FrankyPiFerrari97
3MarioHaas72
9xEmperorMcLaren42
8MeksRed Bull40
4DjotunRenault32
6DuxRacing Point32
7DarrianAlfyAlphaTauri20
10AlmightyFerrari19
5miljevic1Alfa Romeo17
12RoyalMaroAlfa Romeo15
11DarMaarWilliams8
14Rob1McLaren6
15mikadinRenault5
13RazoRRed Bull1
16NiKra95AlphaTauri0
17BEARmanHaas0
18MarigamWilliams0

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni