Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Formula 1 razvila 100% održivo gorivo

Mario Brezovečki

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Formula 1 razvila 100% održivo gorivo

Mario Brezovečki

Formula 1 je objavila da su razvili 100% održivo gorivo, a prva isporuka proizvoda već je poslana proizvođačima motora na testiranje. S obzirom na to da se F1 posvetila hibridnoj tehnologiji, kada uvedu novu regulacije za motore najkasnije od 2026. godine, šefovi F1 vjeruju kako sport može donijeti mnoge benefite za okoliš.

FIA će kratkoročno početi zahtijevati upotrebu većeg postotka biogoriva, ali želi da se F1 napaja potpuno održivim gorivom sa sljedećim nizom regulacija. Kao dio tog nastojanja, F1 je sada stvorio drugu generaciju biogoriva, koja je isključivo rafinirana od biološkog otpada koji nije namijenjen za prehranu ljudi ili životinja.

Od proizvođača motora zatraženo je da testiraju i provjere valjanost goriva kako bi dokazali da je tehnologija izvediva za uporabu u utrkama. Na to je Ross Brawn rekao:

“Formula 1 je dugo služila kao platforma za uvođenje napretka sljedeće generacije u automobilskom svijetu. Oduševljeni smo zamahom održivih goriva koji se savršeno podudara s našim planom da od iduće godine budemo ugljično neutralni sport, a od 2030. s nultim emisijama štetnih plinova.”

“Naš je glavni prioritet održivosti sada izgradnja plana za hibridni motor koji smanjuje emisije i ima stvarnu korist za cestovne automobile. Vjerujemo da imamo priliku to učiniti s motorom sljedeće generacije koji kombinira hibridnu tehnologiju s održivim gorivima.”

ROSS BRAWN

Predsjednik FIA-e Jean Todt je također nadodao:

“Razvojem održivog goriva proizvedenog od biološkog otpada koji može pokretati Formulu 1, činimo novi korak naprijed. Uz podršku vodećih svjetskih energetskih kompanija možemo kombinirati najbolje tehnološke i ekološke performanse.”

“FIA preuzima svoju odgovornost u vođenju motorsporta i mobilnosti u budućnost s niskim udjelom ugljika kako bi se smanjili utjecaji naših aktivnosti na okoliš i doprinijelo zelenijoj planeti. Drago mi je što naši članovi odobravaju našu strategiju zaštite okoliša koja je dio cilja inicijativa usmjerena na društveni doprinos naša dva stupa.”

– JEAN TODT

Podrži nas

Zadnji donatori:
HuMS32

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
60 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Brawn#FIA#Todt

Komentiraj

14 komentara

  1. Bio gorivo, od bio otpada koje je štetno za ljude i životinje?!? Znači trulež, bakterije, gljivice? Sve bolje od boljeg….


    0

    8
  2. Jezuš Marija, kak bi rekli moji stari…he he.

    Što je to održivo gorivo? Jel’ bi to trebao biti benzin ili…??
    I mlazni avion koristi “održivo” gorivo ( jest smeće od diesela ali radi.)

    Ako je “održivo” vratite nam V8 ili V10 bolide, stari zvuk jer su “održivi”.

    Koje fraze.



    8

    2
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ako ne u F1 onda gdje drugdje….sintetička, bioodrživa goriva ili kako već budu nazvana su jedini tračak nade nad poludjelim plaćenicima iz bruxellesa i okolice koji zagovaraju ‘čistu’ električnu energiju iz nuklearki i termoelektrana na ugljen…



    4

    1
    • Jel biš radije cuclao ispuh električnog auta ili golfa duje dizel ;)



      1

      6
      • Jeb bi radije cuclao radijaciju iz “cernobila”? Jedna takva katastrofa cini stete planeti i zemlji toliki niz godina kao nikakvi motori na svijetu. Da ne pricamo o skladistenju nuklearnog otpada. Dogodilo se u cernobilu, u japanu nakon cunamija. Dovoljan je jedan jaci potres u eu da napravi od jedne vece drzave nepogodan teren za zivot stotinama godina. Nije struja tako zelena kako neki pricaju da je osim one od hidroelektrana i vjetrenjaca ( no njihov udio je jako mali u isporuci el energije). Naravno zagaduju benzinski i dizel motori okolis, no hibridi su danas vec napravili nevjerovatan naorpredak. Smanjene su potrosnje automobila kroz zadnjih 15-20 godina drasticno. Danas jedan auto sa suvrmmemneijim dizel motorom trose kao dva od prije 20 godina. Taj put trebaju gurati sa hibridima da sto vise smanje potrosnju goriva a samim time i co2. Elektricni automobili su jednostavno jos preskupi za globalizaciju i iskreno ne vrijede tu lovu. Puknu unutra dva tri motora i tabket od 20 incha i evo ti auta.



        2

        3
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Hibridi su super komplicirani auti. Potpuno nepotrebno. Električni auti su super jednostavni , sa puno manje pokretnih dijelova, dakle i puno manje toga što se može pokvariti….



          4

          0
        • Ti kužiš da kad prođeš ulicom gdje prometuju auti da je to toliko zagađeno da te doslovno ubija?

          Ljudi žive u tome 24 sata. Kad bi bilo manje auta ne bi bio problem. Sad je to dostupno, gradovi su napućeni. Količina ispuha je tolika da ne može dovoljno brzo se provjetriti. Strujanje zraka između zgrada pridonosi zadržavanju tog ispuha nisko. Tisuće problema ima.

          Rješenje bi bilo da poskupe drastično troškovi posjedovanja auta, ali to opet nema smisla jer bi značilo da se samo bogati mogu vozikati.

          Nije isto puši li jedna osoba cigarete u 50m2 ili 50 osoba, slažeš se? Tako i nije otvoreni prostor u gradovima takav da može primiti beskonačno mnogo ispuha auta. Štoviše može primiti puno manje i već smo odavno prošli granicu tolerancije.



          1

          2
        • Mick Schumacher Kaiser Prikaži

          Hidroelektrane su uzrokovale više umrlih u nesrećama nego nuklearke, ali slažem se da su hibridi najoptimalniji danas.



          1

          1
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Nije ugljenik veliki problem nego sumpor..


          0

          1
    • Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

      …morate shvatiti činjenice…el euti neće biti jeftiniji nikad od ovoga što sada imamo…struja ne teče iz špine i baterije ne rastu na stablu…država se NEĆE (nijedna ne samo naša) odreći trošarina na gorivo i naći će načina da vam to naplati i to ne manje nego sigurno više…punjenje će koštati i to što jači i brži punjač to više…polovni el. auti ne vrijede niti će vrijediti pišljiva boba…vi nećete više biti vlasnici vozila jer si ih nećete moći priuštiti a o tim implikacijama razmislite sami…o problemima auto industrije s ICE motorima neću jer bi trajalo predugo i daleko od toga da mislim da ‘cvjeta cvijeće’…kopajte malo po internetu bar se danas svega i svačega može naći kad se hoće… CEO polestara je nedavno izjavio da bi mogli ljude natjerati na kupovinu električnih auta samo ako i kada zabranimo prodaju ICE auta…pa i o tome malo razmislite…



      2

      1
  4. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Bi(l) o gorivo, sad nije?
    Veselim se gorivu na vodu čini mi se da ću jedino tada napuniti do čepa.,?


    0

    0
  5. Pirelli Hypersoft resiver11 Prikaži

    @mario brezovački

    da li mozes molim te pojasniti ovu izjavu

    The FIA have this week delivered the first barrels of a brand new sustainable fuel to Formula 1’s power unit manufacturers, and have committed to becoming carbon neutral from next year, and net zero by 2030.

    dakle koliko sam ja shvatip od iduce godine se carbon neutral,a od ’39 net zero… u tekstu koliko sam shvatio pise malo drugacije


    0

    0