Wolff: Formula 1 može puno toga naučiti iz Alonsove promotivne vožnje

Izdvojeno

josip123

Prije 3 godina 2 min 6 komentara

Šef Mercedesa, Toto Wolff vjeruje da bi Formula 1 trebala razmotriti i naučiti nešto iz Alonsove promotivne vožnje njegovog pobjedničkog bolida iz 2005. godine, kojega je nazvao ”relikvijom prošlosti”.

Uoči posljednje utrke za momčad Renaulta prije nego promijene naziv u Alpine, Renaultovu poznatu sportsku marku, Formula 1 je priredila proslavu francuske momčadi organizirajući promotivnu vožnju Fernanda Alonsa u bolidu Renault R25 iz 2005. godine, s kojim je osvojio naslov prvaka.

Alonso je tako odradio promotivne vožnje tijekom sva tri dana trkaćeg vikenda u Abu Dhabiju, s jako dobro poznatim plavo žutim bolidom, pogonjenim vrištećim V10 motorom i bolidom tako laganim i agilnim da je impresionirao cijeli paddock.

Nakon vožnje, Alonso je izjavio da je promotivna vožnja pokazala kako Formuli 1 nedostaje ovakav zvuk bolida, te da ljubiteljima sporta nedostaju ovakvi bolidi u koje smo se zaljubili dok smo bili djeca.

Upitan što misli o promotivnoj vožnji, šef Mercedesovog tima Toto Wolff je rekao da Formula 1 treba utvrditi čimbenike zašto je Renaultov bolid izgledao tako impresivno na stazi i da će Formula 1 iz te promotivne vožnje morati naučiti puno toga.

“Kada pogledate snimke na televiziji, činilo se da bolid ide puno brže od trenutnih bolida. Dakle, ima se što naučiti. Vjerujem da se uvijek ima što naučiti”, rekao je Wolff.

”Je li to zvučno iskustvo ono što ga čini privlačnim? Ali onda sam vidio slike na kojima, naravno, nema zvuka, a bolid je i dalje izgledao sjajno. Morati ćemo analizirati zašto je to tako”.

“Mi smo učesnici u ovom sportu i moramo se stalno usavršavati. Ali mislim da ćemo svi, uključujući F1 i lokalne momke, bolje pogledati bolid i vidjeti što možemo učiniti.”

Također je i utvrdio da takav V10 motor ne bi pristajao suvremenom moto-sportu.

“Bolid pogonjen V10 motorom je relikvija prošlosti. Bolid je iz drugog vremena, kada smanjenje emisija CO2 nije bilo bitno kao danas, i kada električna mobilnost nije postojala”.

“Upravo prelazimo u novu eru, a to također znači napraviti kompromise. Ali, slažem se da je automobil izgledao spektakularno. Bio je vrlo okretan, vrlo malen, lakši za 150 kg, sa vrištećim motorom”, izjavio je Wolff.


Odgovor

6 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Bolid je drastično manji, proizvodi mnogo više buke, a kreće se jednako brzo.



    5
    5

    0
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    meni su najružniji element novih bolida ove podnice. zamislite da podnica mora pratiti širinom volumen tijela bolida.. ofc nznm jel to aero uopće moguće ali je uzbudljivo i lijepo. a dobio bi se prostor za ući kotačem u tuđi bolid :D



    2
    2

    0
  3. V10 Prikaži

    E moj Toto, da relikvija prošlosti, kad su takvi strojevi kružili stazama , po trkaćem vikendu bilo bi 150-200 tisuća navijača, pogledaj sad tribine, poluprazne ma koliko se trudili to sakrit, vi i vaša priča o famoznom CO2 planet zemlja je svakako krenuo u novi ciklus promjene klime, s ljudima ili bez njih, sa ili bez CO2 . Ti guštaj u ovim Hybridnim Vuvuzelama…..



    7
    5

    2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma bolid je top topova,ma brate VRH!!! Dajte više shvatite da bi F1 morala bit vrhunac ,ma kakvo uspoređivanje s cestovnim autima…Zvuk je temeljno,stožerno oličenje F1,njem DNA…Ovako smo popljugali svi..Ubili srž Formule 1



    4
    2

    2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.