Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Mercedes će učiniti sve što može da se Hamilton utrkuje

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes će učiniti sve što može da se Hamilton utrkuje

Katarina Predovan

Nakon pozitivnog testa na koronavirus, Lewis Hamilton je bio prisiljen propustiti utrkivanje na VN Sakhira prošlog vikenda. Nakon toga je uslijedila samoizolacija u Bahreinu, koja završava u četvrtak. Hamilton se u utorak javio te rekao kako se vratio uobičajenom treniranju i da se osjeća sjajno.

FIA-ina konferencija zakazana za četvrtak na listi navodi Georgea Russella kao jednog od vozača Mercedesa, a spominje se i povratak Jacka Aitkena kao Russellova zamjena u Williamsu. No, iz Mercedesa kažu da to nije realan pokazatelj Russellovog ponovnog nastupa za Mercedes. Također su priopćili da će Hamilton biti u prednosti za nastup ako se bude osjećao sposoban za to.

“Još uvijek postoje neki upitnici oko toga tko će biti u automobilu ovog vikenda u Abu Dhabiju. Lewisovo se stanje poboljšava, ali još uvijek ne znamo hoće li voziti.”

“Učinit ćemo sve što možemo da ga vratimo u bolid i znamo da je odlučan da se vrati što prije. Ali njegovo nam je zdravlje glavni prioritet, pa ćemo vidjeti kakva je situacija i onda ga pozvati.”

Toto Wolff

Da bi mogao nastupiti na VN Abu Dhabija, Hamilton mora imati četiri negativna testa na koronavirus zaredom te dopuštenje od strane državnih dužnosnika koji su zaduženi za nadgledanje strogih uvjeta za ulazak na utrku.

Momčad Mercedesa može promijeniti odluku o Russellovom nastupu sve do kvalifikacija, kao što je to bilo slučaj sa Racing Pointom na VN Eifela kada je u zadnji tren uskočio Nico Hulkenberg. Nevezano za vozačku postavu, za posljednju utrku u sezoni momčad Mercedesa se odlučila za malo iznenađenje:

“Ovog vikenda u Abu Dhabiju imamo vrlo posebno iznenađenje za članove našeg tima.”

“U subotu i nedjelju prikazivat ćemo nešto drugačiju livreju, na kojoj će biti ime svih članova na bolidu, u čast ogromnoj predanosti i odlučnosti svih u Brixworthu i Brackleyu.”

“Svi su ove godine naporno radili, podižući ljestvicu kroz ovu izuzetno intenzivnu sezonu i nadamo se da će ova gesta na neki način pokazati zahvalnost koju imamo za sve uključene.”

Toto Wolff

Podrži nas

Zadnji donatori:
limitmaker1

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
65 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

62 komentara

  1. Lewisu što brži oporavak, al bilo bi zanimljivije da Russell vozi, mislim da ovaj put može do pobjede, ne vjerujem da će si Mercedes priuštiti dva vikenda zaredom onakav propust, iako iz Njemačke 2019. nisu nikakve pouke izvukli što se toga tiče…



    15

    3
    • Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne paroleReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne paroleReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne paroleReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne paroleReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

      Čekamo nove, uzbudljive teorije zavjere!

      Karijera Lewisa Hamiltona: 265 utrka, 7 naslova svjetskog prvaka, 95 pobjeda, 98 pole positiona, 164 postolja, 3,763 boda

      Karijera Georgea Russella: 37 utrka, 3 boda

      Navijači: Russell je sve dokazao, ukrali mu pobjedu namjerno, Hamilton je prosjek, Russell bi ga uništio

      Sljedeća usporedba: Bruno Petković vs. Cristiano Ronaldo 😂



      10

      39
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        Rusel 36 utrka u krepalom wilijamsu.. pa moze samo sanjati da osvoji bod, a da su stvari bile kako treba imao bi pobjedu iz prve prilike..



        13

        4
        • Jako zanimljivo – kad je u pitanju George – gledamo cijelu njegovu vozačku povijest i kako je bilo prije, a kad je u pitanju Lewis – na temelju jedne utrke (na kojoj nije ni bio) radimo presjek cijele njegove karijere, kvalitete, postignuća i zasluga, kao i kvalitetu vozača s kojim nije vozio.

          Donosi se sud što je zaslužio, koliko je dobar, tko bi ga oprao. I to već nakon PRVOG slobodnog treninga. Stručno, naravno.

          I ne zaboravimo – Mercedes je usput sabotirao Russella i ukrao mu pobjedu da Lewisu bude toplo oko srca. 😖



          3

          12
      • ne zaboravimo da je Hamilton jedan od rijetkih na gridu koji nije krenuo sa samog dna nego je u svojoj prvoj sezoni imao bolid za naslov prvaka.



        17

        4
        • Poklonio mu ga Ron Dennis kada je vidio ljepotu njegovih očiju.

          Sigurno nije dobio najbolji bolid i postao najmlađi vozač u povijesti sa F1 ugovorom (s 13 godina) zbog svog izvanrednog talenta i rasturanja konkurencije u svakoj kategoriji u kojoj se našao

          Sreća neka, a Georgeu i drugima je sve nepravedno oteto, Lewis bi trebao vratiti nazad pehare i odustati.



          2

          11
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          NIje imao bitno bolju karijeru prije F1 u odnosu na Georgea Rusella ili čak i Charlesa Leclerca. Ali je imao nešto što oni ne mogu imati, nevjerojatan marketinški potencijal, dakle ne ljepota očiju.



          11

          2
        • Kakav god vozač bio u mlađim kategorijama, nikad nijedan rookie nije dobio jednako mjesto u momčadi s aktualnim svjetskim prvakom. A kamoli da cijela momčad stoji iza njega usred iste te sezone.



          1

          0
      • Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

        Lewis Hamilton: 265 utrka vozio bolid sposoban za pobjede.
        George Russell: 36 od 37 utrka vozio uvjerljivo najgori bolid na gridu.

        Priča ti baš ne drži vodu.



        21

        3
        • Hoćeš reći da ne vrijedi i nije pošteno uspoređivati novog vozača sa sedmerostrukim svjetskim prvakom?!

          Mora da sam sanjao zadnjih tjedan dana kada su se na temelju jednog Grand Prix vikenda donosili sudovi o Lewisovoj kvaliteti, zaslugama i tome tko bi bio bolji od njega dok je taj isti ležao u krevetu sa temperaturom.

          I onda ja spomenem brojke, i uspoređivanje najednom nije u redu, nije fair i ne drži vodu.

          Čudo!



          2

          10
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        @Fittipaldi ja razumijem da si ti navijač Hamiltona, ali pišeš nebuloze drug. Evo da pokušam da objasnim.

        -Russell jeste dokazao da je dovoljno brz da pobjedi sa Mercedesom, to je činjenica.
        -Russell nije osvojio sedam naslova, Hamilton jeste.
        -Da li je Russell bolji od Hamiltona – ne jer nije osvojio sedam naslova.
        -Da li bi Russell osvojio sedam naslova da je bio umjesto Hamiltona – to se nikad neće znati
        -Da li je Russell dovoljno sposoban za osvajanje naslova u Mercedesu – jeste

        Dakle ovo su činjenice, i ne znam zašto te bole takve činjenice. Hamilton jeste veliki vozač ali (po mom mišljenju) ako Mercedes nema veću ulogu u njegovih sedam naslova, nema ni manju.

        Hoćemo činjenice?

        Hamilton je u boljem bolidu 2012. izgubio titulu od Vettela u lošijem. Šta Hamiltonu nedostaje, a i običnim gledaocima F1 nebitno za koga navijali i da li navijali – KONKURENCIJA. Hamilton je imao konkurenciju 2016. i izgubio titulu, imao je donekle i 2018. dok Ferrari nije s**bao sve u Monzi gdje je dobio Titulu. Kada je još imao konkurenciju kada je osvojio titulu? – 2008. Izgubio je i 2010. ali eto nećemo računati…(RBR je bio dominantan 2011. i 2013. kao danas Mercedes pa nećemo biti kontradiktorni i govoriti da je tu Hamilton izgubio titulu kada se nije mogao ni boriti zbog nekonkurentnosti MCL). Dakle imamo situaciju da u 50% slučajeva kada ima konkurenciju IZGUBI titulu. Postavlja se pitanje: koliko bi F1 bila zanimljivija da je umjesto Bottasa tu Alonso, Vettel, Russell, Max, Charles? – Moje mišljenje MILIJARDU PUTA.

        I onda neko kad iznese svoje mišljenje koje se ne slaže sa tvojim (da je Hamilton Bog) odmah pišeš satirične komentare, statistiku i slično. Ovaj sajt (koliko sam ja upućen) je namjenjen za ljubitelje F1 a ne za navijače. Neko ko voli F1 može i da navija, nije mu zabranjeno. Ali ovakav tip i stav mi govori da neki i ne vole F1 nego vozača.



        2

        1
  2. Mora Lewis voziti jer ne mogu glumiti pijance 2 utrke za redom da malome otmu pobjedu.



    33

    17
    • Safety Car SpeedCult Donator Prikaži

      :) :) :) svaka cast :) :) :)



      10

      14
      • Svaka čast?

        Lik je doslovno iznio teoriju zavjere o tome je kako je milijarde i milijarde eura vrijedna kompanija sa stotinama tisuća radnika i milijunima uloženim u ovaj sport namjerno sama sebi oduzela pobjedu i sve naslovnice na svijetu da bi se… Lewis osjećao ugodno?

        Hahaha

        A nekakav, bilo kakav, dokaz za ovu šuplju teoriju zavjere? Naaah, kome to još treba, bitno je smisliti dobru fikciju i nahraniti gorčinu. ;)



        16

        29
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Oni su sami odlučili svoju grešku pripisati Interkomu koji nije radio samo u tom trenutku, a prije i poslije toga je radio savršeno. Ako interkom nije radio samo u jednom trenutku onda je logično pretpostaviti da ga je netko ugasio, namjerno ili je zapeo za kabel.

          Uglavnom nejasno je zašto sami od sebe delaju pijance umjesto da priznaju kako su ljudi pogriješili. Kaj nitko nije vidio da uzimaju gume iz krive garaže? Također svi ti mehaničari su do sekunde prije toga buljili u TV prijenos pa su i vidjeli tko im dolazi….

          Ja imam malo previše godina kako bi vjerovao da svizac mota čokoladu.



          17

          12
        • Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

          logično pretpostaviti da ga je netko ugasio, namjerno ili je zapeo za kabel.

          Ma ne može logičnije. A može li sad neki, mali, sitni, minijaturni, ma bilo kakav dokaz? Bilo što, ne tražim puno. Nije valjda da si to izmislio bez apsolutno ijednog dokaza?

          Ja imam malo previše godina kako bi vjerovao da svizac mota čokoladu.

          Eh, znaš kako se kaže – pametnom dosta! Pametan čovjek to jednostavno zna.



          8

          29
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Za tako opravdanje vrlo običnr ljudske pogreške ne trebam ja pružiti dokaz nego Mercedes. Ja samo tvrdim da je to tehnički vrlo nevjerojatan događaj.

          “Pametnome dosta” je uzrečica koju koriste vrlo iritantni tipovi recimo u HV – susreo sam dovoljno primjera da bi se moglo reći da je to dio nekakve formalne ili neformalne obuke.
          Uzrečica implicira da je onaj tko je izgovara pametan, a drugi ako nisu shvatili njegovu uglavnom neizrečenu mudrost imaju se smatrati glupima.
          Uz onu “na aparatima” spada u red onih koje se ne koriste u pristojnim kućama pa obavezno lupam minus onome tko je iskoristi.



          20

          5
        • @wapi

          Tako su Hamiltonu uzeli pobjedu u Mozi. Samo kako bi Alpha Tauri ekipa dobila pobjedu.

          Ili možda samo možda tako bude nekad u sportu?



          12

          8
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          U Monzi si je Hamilton sam skuhao kašu. On i Gio. FIA je razmišljala pola sata kako da ga ne kazni, ali na žalost kaznili su Gia (bili su brzopleti) pa su morali i Hamiltona. Nitko ga nije puškom utjerao u boks. Začudo taj put “zbunjenost” nije upalila.



          12

          10
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          @wapi
          Evo ti punog objašnjenja:

          “We missed a key bit of the broadcast” – Mercedes’ F1 trackside engineering director has opened up on the issue that led to the botched pit stops.
          Andrew Shovlin has revealed it all when it comes to the blooper that caused George Russell his maiden F1 title. The radio communication was the reason behind the entire fiasco, now we know. Ron Meadows, the sporting director, gets priority in the radio messages as he decides the tyres for the drivers, in this case, George Russell and Valtteri Bottas. But in the case of the former, only a ‘part’ of the pit crew seemed to have got the message.

          “That has to do with how the radio system prioritises messages. When for instance Ron is calling out the crews and getting them to get the tyres ready for the two drivers, there were a number of broadcasts at that time on the radio system.”

          “The system knows to prioritise the messages coming from Ron because the most important thing is the tyres are there: more so than whatever a driver says or whatever someone else in the crew might say. But it looks like there is a period whereby the system is deciding to let the prioritised message through, and we missed a key bit of the broadcast.”

          I nije točno da je radio interkom prije i poslije toga, imaš izjavu od Tota nakon utrke da još uvijek ne radi, dakle kvar je ostao i nakon lošeg pit stopa.
          Uostalom ajmo čisto logički, da su željeli malom uzeti pobjedu (što je meni suludo) ovo je najgori način za to napraviti. Ovim su postigli da ga je Bottas prestigao, ali je ostao na starom hardu, a Russell je izašao odmah iza njega na novijem mediumu, bilo je jasno da će ga mali proći bez problema, pogotovo s obzirom da hard kad se ohladi iza SC treba nekoliko krugova da dođe na radnu temperaturu. (Doduše komentatori na Areni su zaboravili taj detalj spomenuti u prijenosu, no to je priča za drugi dan 😄)



          5

          2
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @smr201
          Hvala ti na citatu, sad mi je jasno u čemu im je problem. Ako imaju sukob dvije transmisije na radiju onda prva sekunda (ili tako nekako) ne bude prenesena. Dakle, dok to ne srede, prvo stisni gumb onda izbroji do 2 pa onda pričaj. Svejedno zanimljivo je kako ih je pola čulo, a pola nije… a druga zanimljivost je zašto nitko nije gledao koje gume uzimaju. Ima tamo luftbremzera u garaži dovoljno. Vjerujem da će Toto to do iduće sezone uglancat.



          4

          2
  3. Ma žrtvovat će se Hamster… unatoč svim pandemijama, polumrtav i na izdisaju će dati sve od sebe i prinijeti nevjerojatnu žrtvu kako bi pobijedio još jednu VN… uopće ne sumLJam



    29

    6
    • Zadnjim atomima snage će se oduprijeti Red Bullovima koji su sve brži i brži.



      35

      5
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        A i gume će biti gotove 30 krugova prije kraja trke, ali će zahvaljujući nadljudskim sposobnostima na njima stići do cilja…



        32

        8
      • Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

        A i Valtteri u istom bolidu je iznimno jak i psihički stabilan protivnik kojeg samo nadljudskim naporima uspijeva pobijediti.



        24

        9
        • Alfa mužjak Botinjo. Wolff koristi sve što je naučio tijekom života da diplomatskim putem osigura mir u timu jer ovakva dva mužjaka, sa takvim skillom imati. Prost i Senna je ništa za ovo.



          14

          5
        • @Ante Maras

          I dalje je 1:0 pole za Valteria provit Georgea. Inače svi znamo da Valteri i kad dobije pole protiv Lewisa uglavnom zajebe utrku.

          To se dosad zvalo “uštopali ga iz boxa” ili “ne smije dobiti”. Srećom došao je Russell u tim i vidim kako svi od reda i urednici vjeruju da se u Mercu utrkuju slobodno.

          Napokon.



          4

          9
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ima dovoljno primjera kad BOttasu nisu dozvolili drukčiju strategiju nego Hamiltonu, dok je Hamiltonova svaka želja uslišena. Niti jednom nismo čuli “Lewis, it’s James”, ali smo čuli “Valter, it’s James….”. Dakle, ne, ne utrkuju se slobodno, kao što se onomad Schu i vozač br 2 u SF ili Benettonu nisu utrkivali slobodno. Rusell i Bottas su možda imali priliku utrkivati se slobodno jer su prvenstva osigurana i jer su samo privremeno na istom mjestu.



          15

          6
        • Michael Schumacher DDR Prikaži

          @wapi kako ne? Čuli smo to, i to 2 puta, jednom je odgovor bio ‘I’m not slowing down; he has to get closer’, drugi put ”Right now I’m losing the world championship so I’m really not bothered if I’m going to win or lose this race.’. Drugim riječima, bitniji si je on sam od tima.



          3

          4
        • @Boris_CRO

          Kako se osigura mir u timu diplomatski ako ti navodni vozač broj 2 dobije uvodne utrke na početku sezone?

          Lijepo mi vas je vidjet kako smatrate da je Bot dobio pole, a Rus ga skinuo i to nije diplomatski. To je dokaz da je Rus dobio Bota. Napokon ste na pravoj strani.

          Čim se vrati Hamilton i dobije Bota, eee to će opet biti diplomacija. Da ne govorimo tek ako budu vozili Ham-Rus i dobije Ham, a joooj gdje će vam biti kraj s konspiracijama.



          2

          2
  4. Red Bull grga Prikaži

    Imam neki osjećaj da je LH izuzetno motiviran da odvozi ovu utrku. Ono, kad ga Botas tjera do krajnjih granica…



    23

    3
  5. Hamsta će s ogromnim posljedicama od coronavirusa, nadljudskim naporima pobijediti svog vodonošu po 1000. put u zadnje 4 sezone.



    20

    6
    • #blessed #vegan #ecologist #mtv star #nevergiveup #mytiresarebad



      16

      6
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        #stillrise #blm



        5

        0
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Kako sam se lijepo nasmijao za ovo #ecologist a zastupa se za elektrovozila (čak ga i vozi). Da, da, ti mali zeleni koji su za zaštitu životne sredine a nemaju pojma kakav bi paćariz nastao da svi prijeđu na elektrovozila. Par pitanja za male zelene:

          – Stepen iskorištenja TE je oko 40%, SUS motora 62+, šta je bolje?
          -Ako prosječan blok TE ima 300 [MW] i ako prosječno auto izbacuje 50 [kW] (u prosjeku) onda se dobija da za svakih 6000 vozila treba graditi TE. [[[Ali glupane postoje obnovljivi izvori energije]]] – (odngovor na standardni napad zelenih) Trenutno oko 20% električne energije Evropa dobija iz OI koliko bi dobila kada bi se dnevna potrošnja EL energije povećala za 46 000 TERADŽULA???
          -Šta bi se desilo sa elektromreže kada bi svi u pola 5 došli sa posla i uključili elektrovozila da se pune??



          2

          0
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Pa mislim da nitko ne zastupa tezu da bi bilo dobro momentalno preći 100% na električna vozila u svim fazama transporta. No kada bilo bi moguće kroz period potreban da se mreža pojača kao i period potreban da svi zamjene vozila dići postotak struje dobiven iz obnovljivih izvora.
          Samo mali dio Sahare pokriven solarnim panelima bi bio dosta struje za cijeli svijet. Tako da je samo pitanje volje, a ne toga da li je moguće osigurati tu količinu struje.
          A što se tiče efikasnosti bilo bi blesavo očekivati da su električni motori u automobilima jednako efikasni ko ovi sa unutarnjim izgranjem. Jedni se razvijaju ozbiljno preko 100 godina, drugi 10 ak.


          0

          2
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          @smr mali dio sahare za cijeli svijet? Mozda ako uzmes termalno zracenje od 3500 w/m*m. No treba uzeti u obzir efikasnost solarnih panela od 12%. Treba uzeti u obzir transport te energije gdje na svaki kilometar se izgubi 7 volta napona itd itd… Sve je to lijepo što se prica, ali u bajci



          2

          0
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          @OffLiberty
          Nije 12% nego 15-20%, a ima nekih koji dođu do 23%. A ti postoci mogu samo ići gore kako tehnologija napreduje nikako dolje.

          Each square metre receives, on average, between 2,000 and 3,000 kilowatt hours of solar energy per year, according to NASA estimates. Given the Sahara covers about 9m km², that means the total energy available – that is, if every inch of the desert soaked up every drop of the sun’s energy – is more than 22 billion gigawatt hours (GWh) a year.

          This is again a big number that requires some context: it means that a hypothetical solar farm that covered the entire desert would produce 2,000 times more energy than even the largest power stations in the world, which generate barely 100,000 GWh a year. In fact, its output would be equivalent to more than 36 billion barrels of oil per day – that’s around five barrels per person per day. In this scenario, the Sahara could potentially produce more than 7,000 times the electricity requirements of Europe, with almost no carbon emissions.

          Ovo su brojevi kad bi se pokrila cijela pustinja. Dakle od 7000x više nego što Europi treba i sa takvim gubicima o kakvima pričaš bilo bi dosta za podijeliti okolo. A da ne govorim da svi kontinenti imaju svoje pustinje, naravno da se neće kablovi provoditi od Sahare do Amerike. A ako želiš još manje centraliziran sustav možeš po krovovima kuća stavljati panele pa su gubici zanemarivi.
          Elon Musk je rekao da bi za USA bilo dosta polje od 160 km2 u Arizoni. A on obično zna o čemu priča.
          Poanta je da bi se dalo izvesti kada bi bilo volje i spremno potrošiti na takve projekte.
          Bajka je da je tvrdnja da je to neizvedivo sa tehničke strane.


          0

          1
        • lukarak Donator Prikaži

          Svaki realno moguci rast broja, pa onda i udjela elektricnih automobila bez ikakvih problema ce pratiti, a realno i visestruko nadmasiti novi obnovljivi izvori energije. Ne moze se sutra stvoriti 100% elektricnih automobila.

          62% :D :D

          Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18–20%.

          Cca motor u F1 ima nesto sitno preko 50%. Ovaj sadasnji, sa raznim MGUovima koji su basnoslovno skupi.

          Vozila se nece puniti, predominantno, po noci. S prelaskom na sve vece udjele obnovljivih izvora, okrenuti ce se raspored cijene i najjeftinija elektricna energija ce biti u podne i svi ce puniti tako.

          Naravno vec sad imamo ogromne projekte stacionarnih baterija koje sluze za peglanje potraznje, frekvencije i slicno. Toga ce takodjer biti sve vise i vise.

          Auto prosjecno ‘izbacuje’ 50kW? Sto znaci izbacuje? Ne, ne treba auto biti 1 za 1 pokriven sa svojim izvorom, kakve su to gluposti.



          1

          2
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          @lukarak gdje li si ti našao između 18 i 20? https://prnt.sc/w0uujn Čitaj malo stručnu literaturu, za početak… Dakle kao što vidiš na slici 35% u 20. vijeku, danas sa turbopunjenim benzinskim motorima konkretno Fordov 1.0 EcoBoost dostiže efikasnost od 62%.

          Za izgradnju postrojenja snage 1 kw potrebno je uložiti 9 000€. Ako pričamo o velikim postrojenjima 500 MW tada dolazimo do cifre od 4 500 000 000€ https://prnt.sc/w0ux6y (izvor moj seminarski rad). Kada je u pitanu kogeneracijska termoelektrana kao što vidiš cijena je 850€ po kilovatu gdje za postrojenje od 500 MW treba investirati 425 000 000€. Da ne pričam što je radni vijek solarnih elektrana oko 4 puta kraći od elektrana na fosilna goriva.

          Na tvoj citat “Ne, ne treba auto biti 1 za 1 pokriven sa svojim izvorom, kakve su to gluposti.” ću odgovoriti – ukucaj na guglu “prvi i drugi zakon termodinamike”. A na citat “Auto prosjecno ‘izbacuje’ 50kW? Sto znaci izbacuje?” ću odgovoriti – prosječno auto na 2000-2500 rpm daje 50kw snage (obrtaji u kojima se najčešće vozi) ako daje, ili konvertuje energiju, mi mašinci volimo reći IZBACUJE jer iz tog sistema IZLAZI snaga.

          @smr201 da 20% se dolazi kod kolektorskih elektrana koje su mnogo, mnogo skuplje i imaju relativno kratak vijek trajanja. Što se tiče onog što si kopirao, moraš da znaš šta si kopirao. Kopirao si količinu energije koja se termalnim ZRAČENJEM preda Zemlji po kvadratnom metru. Takva energija mora da prođe kroz niz transformacija. Ukoliko pričamo o fotoefektu, onda ćemo jako teško iskoristiti takvu energiju, a opet ako pričamo o solarnim kolektorima onda ćemo iskorisiti oko 20% te energije, jako nepovoljno.

          Solarni paneli imaju primjenu na nedostupnim mjestima ili kao sekundarni izvor električne/toplotne energije, kao primarni nema od toga hljeba.

          Za 160 kilometara kvadratnih može se dobiti 23 040 000 Megavata električne energije (ukoliko je elektrana kolektorska sa 20% stepenom iskorištenja)što bi trebalo biti dovoljno za Ameriku no cijena toga bi bila 322,560,000,000,000€ – iskreno ne znam ovaj broj ni pročitati…


          0

          1
    • Čekaj jel Russell dobio Bottasa na fer način ili je Bottas bio vodonoša?



      3

      7
  6. Iskreno, volio bi opet vidjeti Russela u mercedesu kao i jako puno vas. Ali mislim da je Lewis zaslužio da odvozi ovu zadnju utrku sezone i nadam se da će se oporaviti.
    Najbolje bi bilo kada bi za mercedes vozili Hamilton i Russel, a Bottasa posudili u Williams 😁



    17

    1
  7. Sto se tice Hamilstona molim boga da ne dode asto se tice geste od strane Mercedes kompanije to je za svaku pohvalu…👏🏻


    0

    2
  8. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Hipotetski, što ako Bottas dobije koronu, a Lewis se vrati? Mislite li kako će Merc dati šansu Russelu uz Lewisa?



    7

    1
  9. Sada kada za Hama izmjene zakone da covjek moze nastupiti. 1.Mercedes i Hamilton 2. 3. 4.5.rockfeleri 6 masoni .7.8.iluminati 9.10 zakoni, 11. Vlade drzava, 14. Policija, 189. Fia

    😋



    5

    3
  10. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Vezano za nes(p)retni Mercedes na prošloj trci mišljenja sam kako su pogrijesili i tjt. Nevjerovatno ali tako je po meni.
    Ne vjerujem da su sami sebe sabotirali a pogotovo ne zbog Lewisa. Zajebali su i Bottasa a ne samo Russlle.
    Russlle je pokazao sve sto je trebao pokazati i razbio mit (u koji nisam nikad vjerovao) o Lewisu.
    Stvar je u bolidu.



    7

    1
    • Ma vjerujem da nitko ozbiljno ne misli da je sabotaža… možda malo trolamo zbog specifične situacije, ali sam uvjerenja da je to samo zezancija (bar je s moje strane). Merc&Ham su nedodriljivi godinama pa smo mi (navijači drugih timova i ljubitelji kvalitetnog utrkivanja) malo frustrirani i to je to. Družimo se malo ovdje, dijelimo svoja razmišljanja i emocije jer smo objektivno uska grupa ljudi… rijetko tko ima kvalitetnog RL sugovornika na F1 temu… oni koji imaju nek budu sretni.



      7

      0
    • lukarak Donator Prikaži

      Russel bi mogao razbiti ‘mit’ o Hamiltonu da su ga u drugim momcadima šamarali ostali vozaci i onda da je dosao u Merc i dominirao.

      Ovako, kad ne znamo jel Russel mozda bolji od Hama, MSCa i Senne zajedno, njegove performance u Mercu ne znace apsolutno nista za ‘mit’ o Hamiltonu.



      1

      3
  11. Iako sam navijao za Rusa da dobije Bota jer mi je Bot više dosadan ovu utrku ću navijati za Bota.
    Samo iz razloga da vidim donmišljatzosti komentatora i urednika kako nalaze nove teorije zašto su zajebali Rusa.



    1

    5
HrvatskiEnglish