Binotto: Charles može biti vođa Ferrarija poput Schumachera

Izdvojeno

Mattia Binotto uvjeren je da Charles Leclerc može biti “jasni vođa” Ferrarija u Formuli 1 kao što je bio Michael Schumacher, vjerujući da postoje sličnosti između dva vozača.

Leclerc se pridružio Ferrariju za sezonu 2019. nakon impresivne početničke sezone sa Sauberom, a od 2016. je bio dio juniorskog programa talijanske momčadi.

Leclerc je u svojoj prvoj sezoni s Ferrarijem pobijedio na dvije utrke, što je natjeralo momčad da ga potpiše na dugoročni ugovor koji traje do 2024. godine. Šef ekipe Mattia Binotto rekao je da postoje usporedbe između obnove koja se odvijala u Maranellu po dolasku Michaela Schumachera u tim 1996. godine i onoga što se trenutno odvija oko Leclerca.

“Često ih uspoređujem, mislim da postoje sličnosti, nema sumnje. Ferrari je u to vrijeme – od 1995. do 2000. godine investirao. Ulagali smo kao i danas, investirali smo u tehnologije, ali i u ljude, zapošljavajući mlade ljude i mlade inženjere.”

– MATTIA BINOTTO

“Ako pogledam Ferrari posljednjih godina, zaposlili smo puno mladih inženjera koji danas postaju naši temelji. U to je vrijeme je Michael bio vođa kao vozač. Mislim da smo danas dobili Charlesa. Očito nije iskusan kao Michael, jer nije svjetski prvak, dok je Michael bio.”

“Na stazi imamo jasnog vođu kao vozača. Mislim da je i to važno. Mislim da je obveza cijelog Ferrarija izgraditi pobjednički ciklus u budućnosti. Charles je puno mlađi nego što je tad Michael bio. Trebamo se razvijati kao tim. Uspjeh Ferrarija sutra će nekako ovisiti o načinu na koji će se ponašati kao vođa.”

Ferrari se mučio kroz sezonu 2020. godine zbog nedostatka snage motora i aerodinamičkih slabosti na bolidu SF1000.

No, Leclerc je ostvario niz izvanrednih nastupa, postigavši dva završetka na postolju da bi zauzeo šesto mjesto u vozačkom prvenstvu s gotovo trostrukim bodovima naprem timskog kolege Sebastiana Vettela.

Binotto je smatrao da je Leclerc vozio bolje 2020. godine nego 2019. godine, kada je završio četvrti u prvenstvu:

“Ove godine vozio je čak i bolje nego lani. Mislim da je s teškim automobilom kakav je dobio ove godine bio snažan, dosljedan, bio je sposoban prilagoditi se različitim rasporedima staza, pokušavajući izvući najveći potencijal automobila.”

– MATTIA BINOTTO

“Način na koji je napredovao bio je način na koji sada razumije gume i može upravljati gumama, ne samo u jednom brzom krugu gdje je vrlo jak, već i u uvjetima utrke. Kao vozač puno se razvio. Mislim da je jači u odnosu na ono što je bio. To je iskustvo, ali ne samo kao vozač, već mislim da kao čovjek raste.”

“Jako je povezan s ekipom i predan ekipi, mislim da ga naši ljudi jako cijene. Sviđa mi se način na koji je dio naše obitelji.”


Odgovor

15 komentara

  1. Adrian Newey
    zgrobnika Donator Prikaži

    Pastari su protratili godine Fernandu, Sebastianu, a čini mi se da će isto učiniti Charlesu i Charlosu. Tim treba puniti ljudima isključivo na osnovu kvalitete, a ne nacionalnosti.



    16
    13

    3
  2. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Charles možda i može, samo je pitanje da li može s tobom Matija. Mislim da si ti u cijeloj priči najslabija karika…
    Ne bih ga (Charlesa) još stavljao u istu rečenicu s Kaiserom, a kamoli tebe s Todtom i Brawnom.



    21
    21

    0
  3. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    da svi u Ferrariju guraju ko Charles gdje bi vam bio kraj moj Binotto



    14
    13

    1
  4. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži
    x1

    Vozaci Ferrariju nisu nikad bili problem. Alonso i Vettel su imali svoje mozda najbolje voznje karijere u ekipi Ferrarija, ali jednostavno nisu imali auto da to potvrde titulama.



    41
    38

    3
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Odlična konstatacija …to se vidi po greškama koje radi Leclerc ..sad kad je vozac br. 1 radi greške kao Vettel prije jer je pritisak na njemu i vozi na 110 % pokušavajuci da nadoknadi slabosti Ferraria a to se često završava pogreškom.
      Napomena autoru – da Vettel ne mora obaviti obavezni pitstop koji mu ekipa redovito zajebe, bio bi bolje plasiran ..ne mnogo, ali bolje sigurno.
      Ma koliko svi pricali da se dobri vozaci trebaju prilagoditi bolidu a ne obratno, svjedoci smo da se to ne dešava uvijek.
      Vettel je u svom periodu u Ferrariu imao dva hendikepa – ekipa nije timski radila (kao što to radi Merc ) ..ja se sjecam da je Kimi samo jednom spasio Vettela cuvajuci mu leđa i bolid se ako u ekipu dovedeš svjetskog prvaka koncipira da ostvari sinergiju bolid – vozac, to Ferrari nije radio. RB to radi i zato je Max uspješan iako mu bolid nije u klasi Mercedesa.



      11
      10

      1
    • Nando
      andrej12 Prikaži

      Mozda u nekom trenutku u sezoni i jesu imali najbolji auto, ali ono sto je sigurno da nisu imali najbolji tim iza sebe. Jednostavno Mercedes je pomeo sve ostale konkurente po tom pitanju za cijelu stepenicu, ako ne i dvije u zadnjih nekoliko sezona.



      4
      3

      1
  5. Rolex
    petar8 Prikaži

    Tako treba, Mattia, stavi još veći pritisak na mladca, siguran recept za upropastiti fantastičnog vozača. Srećom pa si primijetio da je Michael bio “malo” iskusniji kada je došao u Ferrari, a što se “poleta” tiče, nadam se da se to neće rasplinuti kao kod Seba (u kojemu ste uspjeli ubiti entuzijazam, što nije bilo nimalo jednostavno). Navijam za Charlesa i Carlosa (zanimljivo, ista imena!?) pa makar svoj potencijal ostvarili i izvan Ferrarija!



    13
    12

    1
  6. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Binotto : “Ako pogledam Ferrari posljednjih godina, zaposlili smo puno mladih inženjera koji danas postaju naši temelji.

    Ako nastavite u tom smjeru budite sretni da u F1 nema “ispadanja” jer bi se inace uskoro našli …. u F2 …jadni temelji.
    Njegove su izjave gore od aktuelnih političara …obečanja, obečanja ..i to sve ..iduce godine, iduce godine ..dokle!



    1
    0

    1
  7. OnlyAlonso Prikaži

    Mali je zvijer bez presedana ali dali Vi mozete isporuciti bolid,to cemo tek vidjet…



    4
    3

    1
  8. Daniel Ricciardo 3
    Kicker Prikaži

    Ovo je bas los potez Binotta. Ne razumijem zasto stavljati toliki pritisak na svojeg 1.og vozaca koji vozi za Ferrari pa vec ima extremni pritisak, a k tome nema nikakvog iskustva da bi ga stavljao u istu recenicu sa Schumacherom.
    Znaci to je samo zato da bi opravdao svima svoje odluke koje je napravio jer eto odabrao je vozaca koji ce biti novi Schumcher. Samo si kopa grob sa time jer cim pocnu prvi problemi imat ce nevjerojatan pritisak talijana koji ce onda ubiti stavljati na Leclerca koji vec sad grijesi jer pokusava previse, isto ko Vettel prije.
    Bas sam razocaran jer mi ne daje povjerenje u jak Ferrari, a kao “obicni” F1 fan fali mi da ima prave konkurencije.
    Ako 2022 ne sloze bolid koji se moze borit za titulu rasplinut ce im se ova trenutna “idila” ko balon i opet nista od svega.



    3
    3

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      To sam i ja pomislio kad sam pročitao samo potpun kreten bi izjavio ovako nešto. Kako se Sainz osjeća kad je pročitao ovu izjavu budućeg gazde. Što prije se taj tip vrati odjel motora to bolje za Ferrari. Ovaj položaj nadilazi njegove sposobnosti.



      4
      4

      0
  9. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Kako je Vettel rekao, Leclerc je budućnost Ferrarija, no pitanje je kakva će daljnja budućnost tog Ferrarija biti ako je nedavna prošlost i sadašnjost u najmanju ruku ne tako blistava . Osobno mislim da je Ferrari opasan za vozačke talente koji nisu prije ulaska sa nekom drugom ekipom uzeli barem par naslova.. jer, budimo realni, Ferrari je postao “sahranitelj” i obavezno uvlači svoje vozače u agoniju nakon par godina neuspjeha, sve do trenutka kada ga odbace ko’ staru krpu. Vrlo simpatičan tim. sa ogromnom poviješću i .karizmom, tko ga nebi volio…



    2
    2

    0
  10. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Izdominirao je Vettela. Bodovi govore puno, ali vožnje još više. Ali svejedno očekujem Seba bitno boljeg u AM-u. Još ako ga Stroll pobijedi, ajoj.


    0
    -6

    6

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.