Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Leclerc: Teško je prihvatiti situaciju u kojoj smo bili

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Leclerc: Teško je prihvatiti situaciju u kojoj smo bili

Katarina Predovan

Sezona 2020. je bila zaista teška za momčad Ferrarija. Unatoč tome, Leclerc je uspio izvući maksimum iz bolida te se nekoliko puta popeti na postolje. Trenutno se nalazi na šestom mjestu u poretku vozača.

Pobjedu na utrci ipak nije uspio ostvariti, no kako je sezona odmicala, bolid je postajao sve bolji. Za BBC Sport, Leclerc je izjavio sljedeće:

“Na početku sezone bilo je teško prihvatiti situaciju u kojoj smo se nalazili.”

“Oduvijek sam sanjao biti u Ferrariju kako bih pobijedio na utrkama, a onda sam odradio prvu godinu koja je bila jako dobra. Osvojio sam svoje prvo pobjedničko postolje u Formula 1 karijeri, što je od malena bio san, ali sam ipak bio pomalo razočaran na kraju sezone sa sobom jer sam prošle godine napravio pogreške u nekim vrlo važnim trenucima, gdje sam se nadao da ih neću napraviti.”

“To je dio krivulje učenja, pa sam si ove godine zadao cilj da to pokušam učiniti na bolji način s manje pogrešaka, što mislim da sam i postigao. Osvrćući se na sezonu, izuzetno sam sretan s njom, ali s druge strane automobil nije bio tako dobar kao prošle godine, tako da nažalost nisam mogao postići i pokazati bolje rezultate.”

“Ali na sreću, ljudi su ipak uspjeli vidjeti da radim bolji posao nego prošle godine, iako rezultati nisu bili tako dobri. Motivirao me to što su ljudi vidjeli što radim u bolidu.”

Charles Leclerc

Charles je u intervjuu pohvalio i Lewisa Hamiltona rekavši kako usprkos tome što ima najbolji automobil, smatra da je on trenutno najbolji na gridu. Dodao je kako je za njega bio najbolji Lewisov nastup u Turskoj te da mu zbog takvih nastupa želi čestitati i izraziti poštovanje.

Podrži nas

Zadnji donatori:
limitmaker1

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
65 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Pa sad baš da radi manje grešaka ove godine ne bih rekao ali to mogu shvatit kao rezultat frustracija u određenim trenucima zbog ovog crvenog smetala na stazi kojeg vozi. Vettel možda je van forme, možda vozi bolid koji nije po njegovom guštu ali kada usporedite rezultate njih dvojice Leclercku treba skinut skapu, dečko stvarno vozi vrhunski. A to što je rekao za Hamsu, tu se slažem s njim, samo šteta što drugi spaceshuttle zvan Mercedes ne vozi Max ili Perez ili čak bilo tko drugi osim ove mimoze pa da gledamo zanimljivije utrke kao što je to bilo s Rosbergom.



    12

    8
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Leclerc proslu sezonu nije ima startove kao ovu, mozda ke to radi toga sta motor nema smagu za proc nikoga pa ide ko muva bez glave prvi krug pa brani sta se obranit da jer proslu sezonu bi sve te bez ikakvih problema prosa,
    gleda san neke usporedbe kad ferkanov motor protiv drugih bez drs i slipstrema, motor je na konkurenciju u rangu kao hondin 2015 samo se manje kvari, tako da bi nakraju zakljucio da je sasija dobra jer da moror valja dodaju malo downforze po mojoj racunici bili bi bez problema isprid RBR



    6

    3
    • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

      Molim te pokaži nam tu svoju računicu da i nama drugima to bude jasno. Naravno da je nemaš pa onda nazovi stvari pravim imenom i reci da nagađaš u stilu ŠBBKBB



      1

      5
      • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

        Jednostavno
        Ukratko da napisen
        Prosla trka magnesen bolji izlaz iz zavoja br 2 (nakon sc) drs nema auta isprid su predaleko za slipstream i baterije pune dakle skoro cisti drag race u kojem bi radi boljeg izlaza magnusen prolazi albona za po bolida al albon prije kocenja je za trecinu bolida ispred, da je razlika jedno 20 30 konja bez problema bi magnusen osta ispred (dowmforze level je otprilike na istoj razini)
        Ima jos par takvih situacija ponajvise na monzi i ostalin trkama koje san pratio ove godine i uspoređivao
        Sljedece sta san gleda je brzina u zavojima i npr na belgiji brzina u zavojima između leclerca i maxa je bila blago na prednosti leclerca u brzin zavojima iako su stavila manje downforza, radi dugih pravaca i slabih baterija
        U portugalu su bili cak vrlo blizu mercedesu, u nekin djelovima brzi, ima tih primjera dosta jer u F1 gledan puno tehnicke podatke momcadi i izjave vozaca i timova
        Ja nekazem da sam ja 100% u pravu jer sve to gledam skoro pa laicki ali san 90% siguran da motor ima snage kao bar renaultov bili kao rbr
        A za kraj bolid je slozen za jaki motor ali posto fia je dala crveno svjetlo spasavali su sta se spasit da i korona je iz to zatvorila tvornicu, tako da je bolid u pocetku bia totalna kanta, jer bolid mora bit u harmoniji s svim, cin je motor izgubio nekih cca 60 konja je kao da u mercedes s klasu umjesto 320 cdi stavis motor 220 cdi nista nije kako bi trebalo bit ukratko



        3

        1
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Ako oni ne riješe ponašanje zadnjeg kraja bolida, nema šanse da primirišu Red Bullu.
          Brzi zavoji i jesu bolji sa manje downforcea, jer u njima nema naglih skretanja. Spori zavoji su najbolji sa puno downforcea, ali puno downforcea samo može štetiti u brzim krivinama. Zato je često upravo Haas bio među najbržima u brzim krivinama, barem dok je Ferrari imao brz motor…



          2

          1
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          U globalu je tako, ali stvar je u tome sto scumaher je uvjek zelio auto kojemu drzi prednji kraj a zadnji plese, i izgleda da to bar dok je mlad odgovara leclercu
          Vettelu i vecini vozaca treba zadnji kraj više od prednjeg zato se i vettel cesto i vrtio kao baletan jer je izvacia maximum iz auta koji nije u njegovom stilu i dolazu greske
          Imas cak video na youtubu na temu ovoga gdje inzinjer nekadasnji ferrarijev objasnjava



          1

          0
        • Ferrari 07drogo Prikaži

          @pastor…koliko je poznato brzi zavoji nisu bolji sa manje nego sa vise downforcea… Downforce zahtjeva brzinu da bi bio efektivan jer pri maloj brzini ga gotovo ni nema. Tako da spori zavoji zahtjevaju mehanicki grip a brzi downforce


          0

          0
  3. Mali je odradio sezonu na jako visokom nivou,svaka cast usprkos sto je vozio ovogodisnju kantu,doslovno je iz bolida izvukao sve sto se dalo,buduci prvak svijeta sigurno..samo nastavi i ceka te svijetla buducnost 💪🏻



    2

    1
HrvatskiEnglish